Web Analytics
More
    Reklāma

    Nissan nāk klajā ar jaunu biznesa plānu un tuvākajos gados sola desmitiem jaunu auto

    Jaunākie raksti

    Japāņu autoražotājs Nissan publicējis jaunu biznesa plānu ar nosaukumu “The Arc”, kas noteiks Nissan darbību nākamo pāris gadu laikā. Plāns paredz, ka līdz 2026. gadam Nissan iepazīstinās ar līdz pat 30 jauniem auto – daudzi no tiem būs modernizētas esošo modeļu versijas, bet liels uzsvars likts uz elektrifikācijas programmu.

    Kompānija ziņo, ka 16 no šiem jaunajiem auto izmantos hibrīda jaudas agregātu, bet 60% no Nissan modeļiem ar iekšdedzes dzinēju tiks modernizēti. Tāpat tiek gatavoti seši pilnīgi jauni modeļi. Ražotājs prognozē, ka 2026. gadā aptuveni 40% no viņu pārdotajiem auto Eiropā būs elektriski.

    Arī pēc 2026. gada Nissan turpinās intensīvi elektrificēt savu piedāvājumu, piedāvājot arvien jaunus modeļus un jaudas agregātu versijas. Ražotājs plāno, ka līdz 2030. gadam elektroauto beidzot sasniegs cenu paritāti ar iekšdedzes dzinēju mašīnām. Šo stāstu mēs esam dzirdējuši daudz… Lai nu kā, Nissan to sola panākt ar nākamās paaudzes akumulatoriem, kā arī jaunām auto attīstības un ražošanas tehnoloģijām.

    Viens no atslēgas faktoriem izmaksu samazināšanā ir elektroauto “ģimeņu” izstrāde, izmantojot elektroauto speciāli paredzētas platformas. Nissan plāno izmantot tādu pašu pieeju, kādu jau lieto Renault un Volkswagen. Pirmais modelis uz jaunās platformas iznāks 2027. gadā, bet nākamie modeļi sekos drīz pēc tam un to attīstības izmaksas jau būs uz pusi zemākas nekā pirmajai mašīnai, proti, daudzi elementi tiks pārņemti no auto uz auto.

    Ražotājs joprojām ir apņēmības pilns attīstīt savu cietvielu akumulatoru, kas tiek uzskatīta par jaunās paaudzes akumulatoru, bet Nissan saskata ievērojamu potenciālu uzlabojumiem arī esošajos akumulatoros – tos var padarīt energoietilpīgākus un lētākus.

    AvotsAutocar
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Pēča
    28.03.2024 10:41

    Laikam jau naivi cerēt redzēt atgriežoties veco labo ‘nissan’ platformu, kur autiņi bija pietiekami jaudīgi RWD, jautri un kodolīgi.

    Kopš atnāca pirmās paaudzes ‘leaf’ un sakās visa tā eko švītiņu un pilsetas SUV klanīšanās, šī firma aizgāja uz grunti, skrienot pakaļ ‘trendu’ naudai. Zaudejot sevi un tas ir ļoti žēl….

    Last edited 29 days ago by Pēča
    Reklāma