Web Analytics
More
    Reklāma

    “Netflix” sāk likvidēt savu lētāko abonementa plānu bez reklāmām

    Jaunākie raksti

    Kompānijas šobrīd nāk klajā ar saviem otrā ceturkšņa finanšu rezultātiem. Video straumēšanas gigantam “Netflix” tie bijuši veiksmīgi, pievienojot teju 6 miljonus jaunu abonentu un nopelnot 8,2 miljardus dolāru. Lai šie dati būtu vēl pozitīvāki, uzņēmums sācis vairāk paļauties uz ieņēmumiem no reklāmām, izmanojot savu jauno abonēšanas plānu “Basic with Ads“, kas šobrīd vēl nav pieejams Latvijā. To pierāda fakts, ka “Netflix” ASV un Lielbritānijā sāk noņemt lētāko abonementa plānu bez reklāmām – “Basic”.

    Pirmās ziņas par to, ka “Netflix” vēlas noņemt “Basic” plānu, parādījās jūnija beigās, kad uzņēmums to vairs nepiedāvāja lietotājiem Kanādā. Saprotot, ka acīmredzot tas ir pareizais solis, arī ASV un Lielbritānijā drīzumā šis abonementa plāns vairs nebūs pieejams. “Netflix” ir atjaunojis savu abonementu un cenu lapu, norādot, ka jaunie un atkārtoti pievienojušies abonenti ASV un Lielbritānijā vairs nevarēs reģistrēties “Basic” plānam. Tikmēr tie, kuri pašreiz izmanto “Basic”, varēs to lietot vēl kādu laiku.

    Reklāma

    Ja lietotāji nevēlas samierināties ar reklāmām, ko piedāvā “Basic with Ads”, atliek izvēlēties abonementa plānu “Standart”, kas pie mums maksā 9,99 eur jeb par 2 eur vairāk nekā “Basic” plāns. “Standart” piedāvā saturu skatīties divās ierīcēs vienlaikus Full HD kvalitātē. Tāpat iespējams lejupielādēt saturu, lai skatītos to bezsaistē, kā arī pievienot papildus dalībniekus. Tiesa, arī “Basic with Ads” piedāvā skatīties saturu divās ierīcēs vienlaikus Full HD kvalitātē, taču papildus tam lietotājiem jāsamierinās ar vairākām 15 – 30 sekunžu garām reklāmām stundā, kuras, protams, nevar izlaist.

    Reklāma
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma