Web Analytics
More
    Reklāma

    “Netflix” oficiāli ieviesis abonementa plānu ar reklāmām

    Jaunākie raksti

    Gaidīts vai negaidīts, bet 3. novembris ir klāt un līdz ar to arī “Netflix” jaunais abonementa plāns “Basic with Ads“. Tas ir lētākais no visiem “Netflix” plāniem, bet par to lietotājiem būs jāsadzīvo ar reklāmu gūzmu.

    Zināms, ka pirmās valstis, kurās no 3. novembra jau pieejams jaunais abonementa plāns, ir: Austrālija, Brazīlija, Kanāda, Francija, Vācija, Itālija, Japāna, Dienvidkoreja, Meksika, Lielbritānija un ASV. Savukārt no 10. novembra šādu iespēju saņems arī Spānija. Pakalpojums ASV maksā 6,99 USD, pārējās valstīs cena var atšķirties.

    Reklāma

    Abonementa plāna “Basic with Ads” lietotāji ik stundu redzēs vidēji četras līdz piecas reklāmas, kuras būs 15 vai 30 sekunžu garas. Tās parādīsies gan pirms gan skatāmā satura laikā. Turklāt reklāmas nevarēs izlaist vai patīt uz priekšu. Diezgan traucējuši, ja skaties kādu aizraujošu filmu. Pats saturs tiks rādīts 720p/HD kvalitātē gluži, kā tas ir “Netflix” abonementa plānā “Basic”.

    Bēdīgi, ka licencēšanas ierobežojumu dēļ atsevišķas filmas un seriālus nebūs iespējams redzēt. “Netflix” gan saka, ka pie šīs problēmas strādā. Tāpat lietotāji arī nevarēs lejupielādēt saturu, lai skatītos to bezsaistē. Vēl pie ierobežojumiem jāmin, ka “Basic with Ads” pagaidām nedarbojas dažās ierīcēs, tostarp “Apple TV”. Domājams, ka “Netflix” arī šo problēmu jau risina.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma