Web Analytics
More
    Reklāma

    LMT investēs 3.2 miljonus eiro mobilā satura centru izveidē

    Jaunākie raksti

    Latvijas Mobilais Telefons (LMT) atklāj mobilā satura centru t/c Spice, kurā iedzīvotāji aicināti izmēģināt jaunākās tehnoloģijas un izzināt dažādās lietotņu un cita mobilā satura iespējas. Tuvāko gadu laikā šādi tiks pārveidoti arī pārējie 66 LMT klientu centri visā Latvijā.

    LMT prezidents Juris Binde: „Viedtālruņu skaits Latvijā jau tuvojas miljonam. Tas nozīmē, ka katram otrajam no mums tagad pie rokas būs pa diezgan jaudīgam datoram ar piekļuvi ātrgaitas internetam jebkurā vietā un laikā. Tās ir plašas iespējas dažādos veidos uzlabot mūsu ikdienu un valsts labklājību kopumā, ja vien esam zinoši, kā jaunos tehnoloģiju rīkus izmantot savā labā. LMT mobilā satura centri ir paredzēta kā vieta, kur katrs pats vai kopā ar mūsu klientu konsultantiem var šīs iespējas izzināt un izmēģināt.”

    Kopumā LMT mobilā satura centru attīstībā plānots investēt 3,2 miljonus eiro, ieguldot līdzekļus ne tikai aprīkojumā, bet lielu uzmanību pievēršot darbinieku apmācībām par lietotnēm un citu mobilo saturu. Turklāt jaunie LMT mobilā satura centri ir pilnībā radīti Latvijā, sākot no idejas un koncepta izstrādes līdz pat Latvijā ražotām mēbelēm un vietējo mākslinieku darbu reprodukcijām centru interjerā. LMT mobilā satura centrā ir izveidotas interešu zonas – šobrīd par sportu un mūziku. Tajās klienti var nākt izmēģināt jaunākās ierīces, uzzināt par pieejamajiem sporta un mūzikas aksesuāriem, kā arī iepazīt dažādas lietotnes. Papildus tam centrā izveidotas arī demonstrāciju salas, kurās jebkurš var izmēģināt jaunākās mobilās ierīces un dažādas mobilā satura iespējas. Klientu ērtībām LMT mobilā satura centrā izveidotas arī atpūtas zonas un ekrāni, kur sekot līdzi, piemēram, aktuālajiem sporta notikumiem.

    Mobilo tehnoloģiju klientu centriem un to darbinieku profesionalitātei ir būtiska loma jauno tehnoloģiju apgūšanā. LMT un Omnicom Media Group veiktā iedzīvotāju aptauja liecina, ka absolūtajam vairākumam jeb 83% cilvēku ir svarīga centra konsultantu kompetence, lai varētu labāk izsekot līdzi tehnoloģiju attīstībai. 76% aptaujāto vēlas paši klientu centros izmēģināt dažādas iekārtas un lietotnes. Savukārt nedaudz vairāk nekā trešdaļa (36%) novērtētu arī ērtu un interesantu atpūtas zonu.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma