Reklāma

LMT investēs 3.2 miljonus eiro mobilā satura centru izveidē

Jaunākie raksti

Apple iPad (2022) apskats – jaunā un dārgā planšetdatoru klasika

Šis 2022. gada rudens nosacīti ir bijis kluss Apple planšetdatoru saimē, kaut arī tika izziņoti divi jauni modeļi, no...

Tesla oficiāli piegādā pirmo Semi kravas auto un atklāj plašākas tehniskās detaļas

Labāk vēlu nekā nekad - tā varam teikt par elektroauto ražotāja Tesla elektrisko kravas auto Semi, kas beidzot devies...

Paziņota Apple Music 2022. gada populārākā dziesma

Gada beigas ir laiks, kad dažādi straumēšanas servisi mēdz publiskot informāciju par vēl tekošā gada populārāko saturu, un to...

Škoda līdz 2026. gadam plāno radīt trīs jaunus elektriskos modeļus

Čehu autoražotājs Škoda oficiālā paziņojumā nupat atkārtoti apstiprinājis savus plānus attīstīt elektroauto, paziņojot, ka līdz 2026. gadam uzņēmums radīs...

Amazon 2021. gadā no reklāmu pārdošanas nopelnījis vairāk nekā no abonēšanas servisiem

Amazon vēsturiski tirgū ienāca kā grāmatu tirgošanas interneta veikals, tad tas kļuva par vienkārši gigantisku interneta veikalu, bet tagad...

Latvijas Mobilais Telefons (LMT) atklāj mobilā satura centru t/c Spice, kurā iedzīvotāji aicināti izmēģināt jaunākās tehnoloģijas un izzināt dažādās lietotņu un cita mobilā satura iespējas. Tuvāko gadu laikā šādi tiks pārveidoti arī pārējie 66 LMT klientu centri visā Latvijā.

LMT prezidents Juris Binde: „Viedtālruņu skaits Latvijā jau tuvojas miljonam. Tas nozīmē, ka katram otrajam no mums tagad pie rokas būs pa diezgan jaudīgam datoram ar piekļuvi ātrgaitas internetam jebkurā vietā un laikā. Tās ir plašas iespējas dažādos veidos uzlabot mūsu ikdienu un valsts labklājību kopumā, ja vien esam zinoši, kā jaunos tehnoloģiju rīkus izmantot savā labā. LMT mobilā satura centri ir paredzēta kā vieta, kur katrs pats vai kopā ar mūsu klientu konsultantiem var šīs iespējas izzināt un izmēģināt.”

Kopumā LMT mobilā satura centru attīstībā plānots investēt 3,2 miljonus eiro, ieguldot līdzekļus ne tikai aprīkojumā, bet lielu uzmanību pievēršot darbinieku apmācībām par lietotnēm un citu mobilo saturu. Turklāt jaunie LMT mobilā satura centri ir pilnībā radīti Latvijā, sākot no idejas un koncepta izstrādes līdz pat Latvijā ražotām mēbelēm un vietējo mākslinieku darbu reprodukcijām centru interjerā. LMT mobilā satura centrā ir izveidotas interešu zonas – šobrīd par sportu un mūziku. Tajās klienti var nākt izmēģināt jaunākās ierīces, uzzināt par pieejamajiem sporta un mūzikas aksesuāriem, kā arī iepazīt dažādas lietotnes. Papildus tam centrā izveidotas arī demonstrāciju salas, kurās jebkurš var izmēģināt jaunākās mobilās ierīces un dažādas mobilā satura iespējas. Klientu ērtībām LMT mobilā satura centrā izveidotas arī atpūtas zonas un ekrāni, kur sekot līdzi, piemēram, aktuālajiem sporta notikumiem.

Mobilo tehnoloģiju klientu centriem un to darbinieku profesionalitātei ir būtiska loma jauno tehnoloģiju apgūšanā. LMT un Omnicom Media Group veiktā iedzīvotāju aptauja liecina, ka absolūtajam vairākumam jeb 83% cilvēku ir svarīga centra konsultantu kompetence, lai varētu labāk izsekot līdzi tehnoloģiju attīstībai. 76% aptaujāto vēlas paši klientu centros izmēģināt dažādas iekārtas un lietotnes. Savukārt nedaudz vairāk nekā trešdaļa (36%) novērtētu arī ērtu un interesantu atpūtas zonu.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma