Ir pagājuši gandrīz divi gadi kopš populāro attēlu sociālo tīklu Instagram iegādājās Facebook. 1 miljarda ASV dolāru darījuma summa salīdzinot ar WhatsApp 19 miljardiem ASV dolāru šķiet niecīga, tomēr toreiz tas šķita milzīgs naudas daudzums par “bildīšu servisu”. Tomēr pirkums ir bijis veiksmīgs un pagājušajā gadā Instagram ir audzis krietni straujāk nekā pats Facebook. Šodien Instagram ziņo, ka servisu lieto jau 200 miljoni lietotāju un servisā ir publicēti jau 20 miljardi fotogrāfiju. Pēdējā pusgada laikā servisam pievienojušies veseli 50 miljoni jaunu lietotāju.
Instagram ir iemantojis zināmu popularitāti arī Latvijā, un, lai arī manā rīcībā nav konkrētu skaitļu par šī servisa popularitāti, tomēr esmu dzirdējis, ka to īpaši iecienījuši jaunieši. Šo servisu bieži vien izmanto cilvēki, kas aktīvi darbojas citos sociālajos tīklos, piemēram, Twitter vai Facebook. Pavisam nesen ļoti interesantu Instagram akciju Latvijā aizsācis sporta klubs Atlētika, kas aicina zem vienota #atletikabutts heštega apkopot sportiskus daiļā dzimuma pārstāvju dupšus. Aptuveni nedēļas laikā konkursam pievienoti jau gandrīz 80 attēli un cilvēki aktīvi komentē un laiko bildes. Vai esat dzirdējuši par citām interesantām Instagram kampaņām?
Es ienīstu tvītus, kuros ir saites uz instagram. Tā kā es instagram nelietoju, man vienmēr ir speciāli pārlūkā jāver tā draņķīgā lapa, kas ilgi veras vaļā un parāda kaut kādu nesvarīgu attēlu. Nav ne jausmas, vai Facebook arī tie instagrami tā jāver vaļā, neesmu saskāries.
Instagram parasti lieto no mobilās aplikācijas. Vismaz es parasti arī cenšos šo servisu neskatīties no datora.
Nezinu par tiem pārlukiem utt. Uz Mac ir Tweetbot aplikācija prieš twittera un tur vienkārši atveras attēls(no visiem popularākiem twitter bilžu servisiem, tai skaitā arī Instagram) nelielā logā un tad ar tik pat vienkārši aizveras uzspiežot uz “krustiņa”.