Spānijas galvaspilsētā Madridē sabiedriskajā transportā būs aizliegts pārvadāt elektriskos skrejriteņus. Madride nav vienīgā pilsēta, kas izšķīrusies par šādu soli – tas pats darīts arī Barselonā.
Spāņi šādi reaģē uz vairākiem negadījumiem, kas radušies skrejriteņu akumulatoru defektu dēļ. Madrides sabiedriskā transporta sistēmā kādā vilcienā notika sprādziens, kuru izraisīja tieši elektriskā skrejriteņa akumulators. Nodarīta skāde vilcienam, taču par laimi cilvēki necieta. Aizliegums attieksies uz Madrides autobusiem, metro sistēmu, kā arī piepilsētas vilcieniem.
Līdzīgs negadījums pērn fiksēts Barselonā, kur aizdegās un sprāga skrejriteņa akumulators, ievainojot trīs cilvēkus, kas atradās vilcienā. Novērošanas kameru ierakstos redzams, kā ļaudis cenšas pamest vagonu, kas pildās ar dūmiem. Līdzīgus ierobežojumus ievieš arī Seviljā, bet vismaz pagaidām tur tie attieksies uz sastrēgumstundas laiku, kā arī nedēļas nogali.
Barselonā par šo noteikumu pārkāpšanu var nākties šķirties no 200 eiro, bet citas pilsētas pagaidām spriež, kā to var uzraudzīt.
Spānija nebūt nav vienīgā valsts, kurā pilsētas aizliedz elektrisko skrejriteņu pārvadāšanu sabiedriskajā transportā. Par to var aizmirst arī Londonas metro sistēmā un arī Hamburgā. Arī šajās pilsētās institūcijas atsaucas uz negadījumiem, kas radušies baterijas defektu dēļ.
Kadriem, kuri dzīvo piepilsētās un skūterējas uz darbu pilsētā un atpakaļ, šis būs nesmuks blieziens pa maku. ko viņi darīs, redzēsim.
Nāksies skūterēties ar nomas skūteriem. Varbūt daļa pārsēdīsies uz mazu, bet smirdīgu automobili.
Tie akumulatori sprāgst, jo cilvēki vienkārši neievēro Skūtera ražotāja ieteikumus. Viņi uzlauž Skūtera programmatūru, palielinot ātrumu no 25km/h līdz 42 km/h, ko skūteris ir spējīgs izdarīt, bet tas ļoti bojā akumulatoru un var izraisīt bojājumus, kas var novest pie sprāgšanas . Nepietiek ar to, viņi vēl piestiprina bateriju klāt, tādā kā somiņā, kas ir dažreiz ļoti primitīvi un pavirši piestiprināta pie akumulatora sistēmas, kas ne tikai bojā to, bet arī vadi var aizdegties. Lieto vēl citas modifikācijas, kuras nevajadzētu lietot. Brauc lietū un sniegā zem 5°C.
Cilvēki vienkārši nelasa to rokasgrāmatu un ražotāja brīdinājumus, kas doti līdzi tam Skūterim. Neviens jau arī nepārbauda tos skūterus vai viņi ir darba kārtībā un ir gatavi satiksmei. Tas ir pārāk liels darbs.
Vai tad Beirūtā ir sniegs? Ja nav nav domātā Bavārijas pilsēta Bayreuth.