Web Analytics
More
    Reklāma

    Chery ir vēl viens Ķīnas autoražotājs, kas savus elektroauto uzsāks ražot Eiropā

    Jaunākie raksti

    Chery ir kārtējais ķīniešu elektroauto ražotājs, kas ir izteicis vēlmi izveidot savu pirmo ražotni Eiropā. Par jaunās ražotnes mītnes valsti ir izvēlēta Spānija, kurā 12% no automašīnām ir elektriskas. Rūpnīca visdrīzāk atradīsies Barselonā un iepriekš tajā Nissan ražoja savus auto. Iepriekš baumoja, ka Chery par savas ražotnes mērķa valsti bija izvēlējušies Itāliju, taču kaut kas šajās pārrunas nogāja greizi.

    Uzņēmums Eiropā vēlas attīstīt trīs auto zīmolus un katram no tiem līdz 2026. gadam paspēt izlaist pa trīs modeļiem. Interesanti, ka Chery neplāno koncentrēties tikai uz elektroauto, jo Eiropā ražos un piedāvās arī vairākus auto, kas aprīkoti ar iekšdedzes dzinējiem.

    Jau šogad Chery Eiropā plāno piedāvāt Omoda 5 EV elektroauto piedāvāšanu. Sākotnēji to varēs iegādāties Vācijā un auto maksās sākot no 37 000 eiro.

    Iepriekš vēstījām, ka pasaulē lielākais elektroauto ražotājs BYD savu pirmo Eiropas rūpnīcu atvērs Ungārijā. Arī SAIC ir izteicis vēlmi veidot ražotni Eiropā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    14 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Janis
    14.04.2024 21:27

    Beidzot būs labas mašīnas.

    Karlis
    14.04.2024 23:10

    Nezvai tas ir labi.

    Janis
    15.04.2024 08:18
    Reply to  Karlis

    Huawei arī labi telefoni, kvalitāte pārāk laba. Ķīnietis iemācījies taisīt mantas

    Trx450
    15.04.2024 11:19
    Reply to  Janis

    Kā to saprast iemācījies? Tu domā ka vācietis gudrs bet ķīnietis muļķis? Nav jau māksla uzražot no dārgiem izejmateriāliem vispār kaut ko.

    Skābene
    15.04.2024 09:41

    Tās ir gan labas, gan sliktas ziņas! Īstermiņā eiropiešiem būs lētas un makam draudzīgas automašīnas! Bet, ķīniešu biznesa loģika paģēr pārņemt tirgu un izskatās, ka viņi ir notēmējuši uz Eiropas auto tirgus pārņemšanu! Sākumā pasliktinās eiropas ražotāju finansiālo stāvokli un tad piedāvās izpirkt daļas par relatīvi lētām naudiņām, lai pēc tam jau ar iemīļotiem auto brendiem pārņemtu pasauli! Piemēri nav tālu jāmeklē VOLVO, MG.

    Kaspars
    15.04.2024 09:52
    Reply to  Skābene

    Sākot no 37k..emm – kas tur makam draudzīgs?

    Skābene
    15.04.2024 12:01
    Reply to  Kaspars

    Parādi man Omoda 5 EV izmēra elektrisko SUV par līdzīgu cenu eiropā. Tesla Y būs ap 60k, Mustang Mach-E ap 70k, KIA EV 6 arī pa 60k, Toyota BZ4X arī starp 50-60k.

    Reinis Rozitis
    15.04.2024 12:22
    Reply to  Skābene

    > Parādi man .. par līdzīgu cenu eiropā

    Ar šo gan uzmanīgi ..

    Šobrīd, piemēram, ir kaut ņemšanās un taisnošanās ap Xiaomi SU7, proti, vai izmaksu vārdā netiek veikti kaut kādi vipendroni, kas galā var beigties bēdīgi, un konkrēti – vara kabeļu vietā izmantots alumīnijs.

    Bet nu kopumā šīs jau tikai nodomu un vēlmju ziņas, reāli cik no viņām izpildās(-īsies), ka vairāk šķiet, ka tikai kaut kādas akciju tirgu un investoru spēles ..

    xs1
    15.04.2024 12:54
    Reply to  Reinis Rozitis

    15 gadus atpakaļ tā bija pilnīga realitāte, ka mēģina šmaukt uz biezumu, svaru, diametriem, utt. Šodien paši vācieši kasa čiekuru, cilā materiālu un nesaprot, kā var būt viens materiāls, vienāds svars, bet tikai cena dalīts uz divi :)

    Zirnis
    15.04.2024 14:00
    Reply to  xs1

    Ķīnas ražotāji var atļauties strādāt bez peļņas jo valsts viņus nenormāli subsidē, ar mērķi izspiest rietumu zīmolus. Varbūt ar to neticami lēto auto tirgošanu nenopelnīs, bet atgūs naudiņu sev no Temu, Aļika un citiem nevajadzīgiem sū ko pērk.

    Krotow
    15.04.2024 14:25
    Reply to  xs1

    Visdrīzāk ir Ķīnas valsts subsīdijas un šķērssubsīdijas no blakus nodarbēm. Citadi ir kā ar tiem nesen YouTube rādītajiem Ķīnas auto, kam virzbūve avārijā savērpjas līdz stadijai ka saremontēšana tuvojas jauna auto cenai.

    Kaspars
    15.04.2024 12:56
    Reply to  Skābene

    Nu jau nu
    Hyundai kona – zem 40k
    Kia e-niro – uz atlaidēm tagad pa 42-43k

    Un Tevis pieminētie
    Tesla Y – sākas ar 44k
    Mustangs mach-e tepatās pa 46k pie dīlera tirgojās bez akcijas
    Toyota bz4x pa 44k šobrīd akcijas cena

    Nu nav tie 37k tik revolucionāra cena, lai to sauktu par dempingu un tirgus atņemšanu – drīzāk tāda taustīšanās tirgū

    The point vispār bija vairāk par to, ka elektro auto šobrīd nemaz nav maciņam draudzīgi Sanāk diezgan brīvs ir sektors ar auto, kas tiešām maciņam būtu dreaudzīgāki – 20 līdz 30k robežās, kur gan varētu sanākt uzvaras gājiens, ja te nāktu iekšā

    xs1
    15.04.2024 09:55
    Reply to  Skābene

    Ne tikai auto sfēra. Aizbrauc uz kādu lielāku EU būvniecības izstādi ( vairāk akcents kur uz inženiertīkliem ) . Sen jau visiem ir noliktavas EU un nav vairs arī vagoniem jāpērk. Kvalitāte jau ir pacelta līmenī un pat detaļas svars jau izlīdzinājies pret vācieti … 2000ajos no stendiem ar koku viņus dzina ārā, lai nespiego, tagad viņu stendi reāli lielāki jau par vadošajiem zīmoliem :)

    Janis
    15.04.2024 17:44
    Reply to  xs1

    Labs piemērs ir xiomi telefoni. Konkurē ārā iphonus

    Reklāma