Kopš Īlons Masks kļuvis par “Twitter” īpašnieku, uzņēmumam neiet visai spoži. Esam jau rakstījuši par to, ka platformu aktīvi pamet gan reklāmdevēji, gan lietotāji. Lai kaut kā izrāptos no bedres, “Twitter” ar Masku priekšgalā aktīvi meklē jaunus ienākumu avotus. Viens no tādiem interesantiem bija tirgot izsolēs lietotājvārdus. Taču visu šo laiku Masku nav likusi mierā viena ķecerīga doma – integrēt “Twitter” maksājumu sistēmu un padarīt to par platformu, kurā var veikt arī norēķinus. Šķiet, ka šajā jomā tiks sperts solis uz priekšu.
Parādījušies jauni pierādījumi tam, ka Masks vēlas, lai “Twitter” būtu kaut kas vairāk par parastu sociālo tīklu un pildītu arī maksājumu platformas funkcijas, konkurējot, piemēram, ar “Apple Pay” un “PayPal”.
Novembrī, tiekoties ar “Twitter” reklāmdevējiem, Īlons Masks izklāstīja savus plānus par ienākšanu maksājumu tirgū. Viņš ierosināja, ka lietotājiem šajā platformā būtu iespējams arī pārskaitīt naudu citiem lietotājiem un veikt citas finanšu darbības. Kopš tā laika par šiem plāniem plašāka informācija nebija izskanējusi. Taču tagad radušies pierādījumi, ka “Twitter” pie šīs idejas tomēr aktīvi strādā.
Saskaņā ar “Financial Times” informāciju “Twitter” ir pieteicies nepieciešamajām licencēm, lai kļūtu par maksājumu platformu ASV. Ziņojumā arī teikts, ka “Twitter” produktu pārvaldības direktore Estere Krauforda strādājusi pie jaunā pakalpojuma izveides. Tāpat norādīts, ka Īlons Masks vēlas “Twitter” pārvērst par “everything app” jeb lietotni kas sniedz visu – sākot no ziņapmaiņas līdz maksājumiem un tirdzniecībai. Protams, līdz šim mērķim vēl tāls ceļš ejams, un tad jau redzēs, vai Maskam vispār kaut kas izdosies.
Es vēlos pārvērst fekālijas dimantos, “bez spiediena” metodē.
Taisam rakstu par to?
Bez spiediena sanāks tikai pacientu brutāli uzšķēržot.
Otrais teikums par “platformu aktīvi pamet gan reklāmdevēji” ir dršana, jo ar reklāmdevējiem viss viņiem kārtībā
Aha, un, no kurienes Tev šāda informācija?
no kurienes tev informācija, ka netaisas?
Ir bijušās neskaitāmas ziņas un arī paši esam rakstījuši par to. Ja konkrēti jāmin, tad, piemēram, General Mills, Pfizer, Audi, Volkswagen, Mondelez International Inc, Chevrolet, Chipotle Mexican Grill, Ford, Jeep un gan jau vēl vairāki lieli, tik jāpameklē Google.
Flokijs stundas laikā visu salaidis dēlī. Tvnet arī raksta to pašu- droši ar Maski ir pilnīgi cauri. Flokijs neko nevar.
Šitie kaut ko sagrābsta no ārzemju portāliem un tik drukā!