Septembra beigās Kalifornijas štata varas iestādes paziņoja, ka štatā no 2035. gada vairs nebūs nopērkamas jaunas automašīnas, kas aprīkotas ar iekšdedzes dzinējiem. Pāris dienas vēlāk ar līdzīgu piedāvājumu klajā nāca Ņujorkas štata senators Pīts Harkams – viņa piedāvājums paredz, ka Ņujorkas štatā no 2035. gada netiktu tirgoti auto ar iekšdedzes dzinēju.
Senatora piedāvājums paredz, ka arī bezceļu automašīnām jābūt bezizmešu auto jau ar 2035. gadu, savukārt kravas auto pilnībā jāpāriet uz bezizmešu tehnoloģijām līdz 2045. gadam. Tiesa, pastāv cerības, ka tas varētu notikt arī ātrāk.
Piedāvājums paredz, ka štata aģentūrām kopā ar privāto sektoru jāveido uzlādes infrastruktūra, kas būtu pieejama arī cilvēkiem ar zemākiem ienākumiem.
Transporta sektors ir lielākais siltumnīcas gāzu radītājs ASV, saražojot 28 procentus no visām siltumnīcas gāzēm. 59 procentus no šī apjoma saražo tieši vieglās automašīnas. Lai arī Ņujorkas un Kalifornijas risinājumi izklausās itin skarbi, tomēr citi valsts reģioni, piemēram, Vašingtonas štats un arī Havaju salas, plāno atteikties no iekšdedzes dzinējiem jaunās automašīnās jau līdz 2030. gadam. Tiesa, pagaidām par konkrētiem plāno ziņo Kalifornija, kamēr citur ASV šie jautājumi tiek apspriesti un diskutēti.
Demokrāti (jaunie marksisti) plosās .
Saņemies, saprotu, ka Tev galva ir 9 Mosa skalā, bet nu saņemies nebūt tāds konspiratoriņš
Jāsapērkās popkorns un jāskatās, kā tas viss izvērtīsies. Ņujorkā ar auto lādēšanu daudzīvokļu mājās dzīvojošajiem ir līdzīgas problēmas kā Rīgā. Un vandālisma paradumi ir krietni augstākā līmenī. Pie daudzstāvenēm ielu lādētajus baidīsies uzstādīt, jo naktī izdemolēs. Demolētājus no pilsētas izsūtīt uz 101. jūdzi arī nedrīkst, jo BLM.
“uz 101. jūdzi” :DD
ironijas paraugstunda, tikai cik sapratīs :)
Bez jauna boļševiku un NKVD karagājiena pāri Eiropai un ASV – visticamāk nekad.
Komentētāji par bezkontaktu ladēšanu neko navdzirdējuši. Šur tur šādas joslas jau strādā. 10 gados šīs tehnioloģijas jau tā būs attīstījušās, ka rozetes ligzda EV vairs netiks izmantota.
Ja tantei būtu riteņi… Lai auto nodotu pietiekami daudz enerģijas, vajadzēs “antenas” paneli visa auto apakšas izmērā. Gan ielas gan auto antenu paneļos ir vara tinumi, kas auto uzlādei nepieciešamajai jaudai sver daudz. Lai zudumi būtu vizmazākie, auto jānostājas tieši pretīm ielā iebūvētajam lādētāja panelim. Cerēt ka vidējā abu dzimumu blondīne to pratīs, ir naivi. Ja esi redzējis, kā ielās parkojas, būs skaidrs, tas ne vienmēr ir arī fiziski iespējams. tad iepirkumi un ielu pārbūve, korupcijas skandāli utt.
Iešu pēc vēl vienas popkorna pakas.
Ja laicīgi parūpējas, ka ir ļoti daudz EV, tad uzreiz jātaisa kontaktsliede un strāvas noņēmējs zem auto – brauc kā trolis un jo smagāki sastrēgumi, jo vairāk uzlādē bateriju!
Bezkontakta lādēšanas procesā ir liels enerģijas zudums . Ja vadu/kabeļu lādēšanas sistēmas vienkārši lādē akumulatorus , tad bezkontakta sistēmas tikai uztvērējā pārveido maiņstrāvu akumulatoriem derīgā līdzstrāvā . Sanāk , ka turpmāk ebraucamie jāaprīko ar trafiņu un taisngriezi .Transformācijas laikā siltums tiek darināts lietotāja braucamajā vai kas nu tur… . Tas ir mazais sliktums , lielais – jo lielāks attālums starp abām kontūrām , jo lielāks enerģijas daudzums nesasniedz adresātu . Tas ir ģeometriskās progresijas pasākums , bezvadu uzlādes sistēmas ir neefektīvas , jo MAITA fizika .
Par dzīvi un sadzīvi runājot – kāda mārrutka pēc , savu vadiņu , ko iespraužu lādēt telefonu un turpinu runāt pa to , mainīšu pret kaut ko , kas aizņem vietu uz mana galda un nelādē , kad turu klausuli pie auss ?