Web Analytics
More
    Reklāma

    Lielbritānijas premjerministrs nav pilnībā pārliecināts par iekšdedzes dzinēju aizliegumu no 2030. gada

    Jaunākie raksti

    Lielbritānijas premjerministrs Riši Sunaks netieši paudis šaubas par iekšdedzes dzinēju aizliegumu jaunās automašīnās no 2030. gada. Viņš izvairījies apstiprināt vai plānotais aizliegums stāsies spēkā kā plānots, pastiprinoties runām, ka klimata saglabāšanai paredzētie likumi tiks piebremzēti, jo tie “negodīgi un pārmērīgi ietekmē sabiedrību”.

    Sunaks saka, ka Lielbritānija virzīsies klimatneitralitātes virzienā, taču to darot “proporcionālā, pragmatiskā veidā, lai tas cilvēkiem neradītu liekus sarežģījumus un papildus izmaksas viņu ikdienas dzīvē.” Viņš piebilst, ka radīt sarežģījumus un jaunus tēriņus sabiedrībai nav viņa interesēs un viņš nevēlas to darīt.

    Savā uzrunā Sunaks atzīmē ekonomikas reālijas, ar kurām sastopas arī Latvijas iedzīvotāji – augsta inflācija un strauji augošas cenas pārtikai un dažādiem pakalpojumiem rada būtisku finansiālo slogu daudzām mājsaimniecībām. Sunaks gan nenoliedz, ka klimata saglabāšanas pasākumi ir svarīgi un Lielbritānija pie tiem strādās, vienlaikus rūpējoties par savu energoneatkarību.

    “Domāju, ka notikumi pēdējā pusotra gada laikā ir pierādījuši, ka mums vairāk jāinvestē pašmāju enerģijas ražošanā. Tā var būt kodolenerģija vai vēja enerģija, bet domāju, ka tieši to cilvēki vēlas redzēt, tāpēc es pie tā strādāšu,” saka Sunaks.

    Šādi premjera komentāri, protams, izraisīja spekulācijas, ka plānotais aizliegums varētu nestāties spēkā kā plānots. Britu mediji aicināja sniegt komentārus Sunaka preses cilvēkiem, kuri norādīja, ka mērķis joprojām saglabājas tāds pats, taču valdība meklē risinājumus, lai sabiedrība netiktu pārlieku smagi ietekmēta ceļā uz klimatneitralitāti.

    AvotsAutocar
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    25.07.2023 22:31

    Eiropas ražotāji, vienmēr bija slaveni ar saviem iekšdedzes dzinējiem, bet ar pārējām tehnoloģijām hybrīdi, elektrība h2 fuel cell nesokas, tur priekšā ir ķīnas ražotāji.
    Līdz ar to EU ražotājiem vajadzēja ieviest ātri h2 iekšdedzes dzinējus, un tā leiputrija viņiem turpinātos, bet tagad jāpērk tehnoloģijas no ķiniešu ražotājiem.

    Diesel und Schnitzel
    26.07.2023 02:18

    Iekšdedzes dzinēji darbojas un darbosies vēl ļoti ilgu laiku. H2 lai paliek kosmoskuģu nesējraķetēm, bet EV patīk iekštelpu grādos ( kā jau “salātiem” ). Spirtiņu gan var uzmiksēt, ja rezultāts ir pieņemams.

    Reklāma