Web Analytics
More
    Reklāma

    Hyundai lētā gala elektriskajos modeļos nākotnē izmantos LFP bateriju tehnoloģiju

    Jaunākie raksti

    Korejiešu autokoncerns Hyundai-KIA savos nākamās paaudzes lētā gala elektriskajos modeļos plāno izmantot LFP (litija dzelzs fosfāta) bateriju tehnoloģiju, kas autobūvē kļūst arvien populārāka. To savās vienkāršākajās mašīnās izmanto Tesla un arī citi autoražotāji, jo šī tehnoloģija ļauj samazināt izmaksas. Hyundai savas baterijas saņems no CATL, kas ir viens no lielākajiem elektroauto bateriju ražotājiem pasaulē.

    Hyundai jau pērn sniedza mājienus, ka ražotājs gatavojas izstrādāt plašām masām pieejamu elektroauto, kas maksā uz pusi mazāk nekā tā brīža IONIQ 5 cena – runa ir par auto, kas maksātu 20-25 tūkstošus dolāru. Pie elektroauto izstrādes šādā cenu kategorijā strādā vairāki autoražotāji – vismaz trīs tādus modeļus attīsta Volkswagen koncerna zīmoli, ik pa brīdim uzpeld baumas arī par Tesla vēlmi attīstīt lētāku, pieejamāku modeli.

    Dienvidkorejas mediji ziņo, ka Hyundai noslēdzis vienošanos ar CATL, kas paredz, ka autoražotājs saņems tieši tādas pašas baterijas, kādas Tesla lieto bāzes versijas Model 3 un Model Y modeļos. Šie jaunie, cenas ziņā pieejamākie elektroauto neizmantos E-GMP platformu un 800V bateriju sistēmu, jo tas būtiski sadārdzina mašīnas. Tā vietā tiks izmantota vienkāršaka platforma un 400V bateriju sistēmas, lai piedāvātu pieejamākus auto. Hyundai nupat izziņoja tehniskos parametrus jaunās paaudzes Kona Electric modelim, kas veidots tieši pēc šāda principa – auto būs lētāks nekā IONIQ saimes modeļi, bet tas izmanto vecāku platformu un nedaudz vienkāršākas, lētākas tehnoloģijas.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma