Reklāma

Volkswagen noliedz runas, ka ražotājam, iespējams, nāksies atlaist 30 tūkstošus darbinieku

Jaunākie raksti

Apple varētu iegādāties Electronic Arts videospēļu izstrādātāju

Aktīvākie videospēļu entuziasti un Apple fani gan jau būs pamanījuši, ka tīmeklī pieejamas dažādas ziņas par Apple vēlmi iegādāties...

Sievietes avatars “Meta” VR platformā piedzīvojis seksuālu uzmākšanos

Reālā pasaule nav droša, taču virtuālā - ne tik. Attīstoties metaversam, paredzams, ka arī šajā telpā dalībnieki līdz galam...

“Walmart” krietni izvērš preču piegādes ar droniem

Preču piegādes lēnām, bet mērķtiecīgi pārņem roboti un droni. Tas īpaši novērojams ASV, kur mazumtirdzniecības gigants "Walmart" kopš pērnā...

Jauno Harley-Davidson elektrisko moci pilnībā iztirgo 18 minūšu laikā

Motociklu ražotāja Harley-Davidson elektriskais apakšzīmols LiveWire nesen prezentēja otro elektriskā motocikla modeli, kas ir mazāks un lētāks nekā pirmais...

“Dyson” izstrādā robotus, kas veiks mājsaimniecības darbus

Elektronikas ražotājs "Dyson", kas vislabāk pazīstams ar saviem matu veidotājiem un putekļu sūcējiem, paziņojis par plāniem tuvāko gadu laikā...

Vācijas autobūves koncerns Volkswagen noraidīja iepriekš izskanējušo informāciju, ka tam varētu nākties likvidēt līdz pat 30 000 darbavietu, ja tas nespēs pietiekami ātri pāriet uz elektroauto ražošanu. Iepriekš kāds informācijas avots uzņēmuma iekšienē pavēstīja, ka autoražotāja vadītājs Herberts Dīzs šādu brīdinājumu izteicis nesen notikušajā uzraudzības padomes sanāksmē.

Laikraksts Handelsblatt vēsta, ka Dīss 24.septembrī notikušajā sanāksmē paudis bažas par “Volkswagen” nākotni un sūdzējies, ka salīdzinājumā ar konkurentiem uzņēmuma izmaksas ir pārāk augstas, savukārt darba efektivitātē Volkswagen rūpnīcas atpaliek no konkurentiem, piemēram, Tesla.

Informācijas avots uzraudzības padomē norādījis, ka Dīss izteicis spekulācijas par sliktākā gadījuma scenāriju un vilcis paralēles ar četru dienu darba nedēļas ieviešanu 1994.gadā, pateicoties kurai tika nosargāti 30 000 darbavietu. Konkrētais avots gan uzsvēra, ka jautājums par 30 000 darbavietu likvidēšanu netiek izskatīts.

Elektroauto ražošanā tiek izmantots mazāks detaļu skaits, tāpēc to ražošanai nepieciešams mazāk darbinieku. Atsevišķas aplēses liecina, ka tuvāko gadu laikā vācu autobūvē varētu tikt atlaisti 100 tūkstoši darbinieku, tam notiekot tieši elektrifikācijas dēļ.

Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Krotow
18.10.2021 11:53

Tā raksta ka VW tiekot rīkoti pārkvalificēšanas kursi esošajiem darbiniekiem. Tāpēc tik daudz jāatlaiž nevajadzēšot. Lielākā sāpe būs nevis VW, bet gan tiem daudzajiem mazajiem apakšuzņēmējiem, kas ražo iekšdedzes dzinēju daļas. Jau tagad Vācijā vien runā par šādu uzņēmumu bankrotu tuvākajos gados un sekojošu bezdarbu mazajās pilsētās un ciemos ap šīm ražotnēm.

Ernests
18.10.2021 20:49
Reply to  Krotow

Vieni bankrotēs, citi uzplauks.

Reklāma