Reklāma

Volkswagen noliedz runas, ka ražotājam, iespējams, nāksies atlaist 30 tūkstošus darbinieku

Jaunākie raksti

Paziņotas šogad ASV lejupielādētākās App Store lietotnes un spēles

Dažas dienas iepriekš ar līdzīgu topu dalījās Google, publiskojot populārākās lietotnes un spēles 2021. gadā Android viedierīču lietotājiem. Tagad...

Izziņota Honor 60 sērija ar vloginga iespējām un žestu vadību

Ķīnā tikko izziņots Honor 60 viedtālrunis, kas izskata ziņā ir ļoti līdzīgs Honor 50 modelim, bet jaunais Honor 60...

Izziņotas jaunā Dacia Jogger cenas Latvijā

Jaunā Dacia Jogger pie dīleriem Latvijā ieradīsies nākamā gada pavasarī, bet jau izziņotas jaunā modeļa cenas. Piecvietīgajai Dacia Jogger...

“Porsche” pamatdarbības peļņa 2021. gada trīs ceturkšņos pieaug par 78,4%

“Porsche“ 2021. gada trešā ceturkšņa beigās sasniedzis peļņu no pārdošanas 15,5% apmērā. Šis rezultāts atkārtoti pārsniedz 15% references līmeni,...

9. decembrī notiks tiešsaistes diskusija “Latvija – mītne globāliem FinTech uzņēmumiem”

Finanšu un kapitāla tirgus komisija (FKTK) kopā ar FinTech nozares partneriem 9. decembrī no plkst. 11 līdz 13 rīko...

Vācijas autobūves koncerns Volkswagen noraidīja iepriekš izskanējušo informāciju, ka tam varētu nākties likvidēt līdz pat 30 000 darbavietu, ja tas nespēs pietiekami ātri pāriet uz elektroauto ražošanu. Iepriekš kāds informācijas avots uzņēmuma iekšienē pavēstīja, ka autoražotāja vadītājs Herberts Dīzs šādu brīdinājumu izteicis nesen notikušajā uzraudzības padomes sanāksmē.

Laikraksts Handelsblatt vēsta, ka Dīss 24.septembrī notikušajā sanāksmē paudis bažas par “Volkswagen” nākotni un sūdzējies, ka salīdzinājumā ar konkurentiem uzņēmuma izmaksas ir pārāk augstas, savukārt darba efektivitātē Volkswagen rūpnīcas atpaliek no konkurentiem, piemēram, Tesla.

Informācijas avots uzraudzības padomē norādījis, ka Dīss izteicis spekulācijas par sliktākā gadījuma scenāriju un vilcis paralēles ar četru dienu darba nedēļas ieviešanu 1994.gadā, pateicoties kurai tika nosargāti 30 000 darbavietu. Konkrētais avots gan uzsvēra, ka jautājums par 30 000 darbavietu likvidēšanu netiek izskatīts.

Elektroauto ražošanā tiek izmantots mazāks detaļu skaits, tāpēc to ražošanai nepieciešams mazāk darbinieku. Atsevišķas aplēses liecina, ka tuvāko gadu laikā vācu autobūvē varētu tikt atlaisti 100 tūkstoši darbinieku, tam notiekot tieši elektrifikācijas dēļ.

Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Krotow(@krotow_2)
18.10.2021 11:53

Tā raksta ka VW tiekot rīkoti pārkvalificēšanas kursi esošajiem darbiniekiem. Tāpēc tik daudz jāatlaiž nevajadzēšot. Lielākā sāpe būs nevis VW, bet gan tiem daudzajiem mazajiem apakšuzņēmējiem, kas ražo iekšdedzes dzinēju daļas. Jau tagad Vācijā vien runā par šādu uzņēmumu bankrotu tuvākajos gados un sekojošu bezdarbu mazajās pilsētās un ciemos ap šīm ražotnēm.

Ernests
18.10.2021 20:49
Reply to  Krotow

Vieni bankrotēs, citi uzplauks.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: