Reklāma

Byton jaunajā elektroauto būs vieni vienīgi displeji

Jaunākie raksti

Huawei FreeBuds 4i bezvadu austiņu apskats

Šogad manās testēt kārajās ausīs pabijušas Samsung Galaxy Buds Pro un RHA TrueControl ANC, bet citi apskatnieki savus dzirdes...

Tiešsaistes pasākumā informēs par IT darba un studiju iespējām Liepājā

Trešdien, 28. aprīlī plkst. 16:00 Liepājā pārstāvētais Latvijas IT uzņēmums “TestDevLab” aicina piedalīties tiešsaistes pasākumā, kurā kopā ar Liepājas...

Zinātnieki pēta videospēli, ar ko varētu atgūties pēc COVID-19 radītajiem koncentrēšanās traucējumiem

Zinātnieku rokās nonākusi īpaša videospēle, kuru varētu izmantot kā recepšu "medikamentu" tiem cilvēkiem, kuriem pēc koronavīrusa saslimšanas ir problēmas...

“Amazon” savus interneta satelītus orbītā plāno nogādāt ar “Atlas V” raķetēm

Īlons Masks ar savu uzņēmumu "SpaceX" noteikti nav vienīgais, kura mērķis ir ar satelītu palīdzību Zemes iedzīvotājiem sniegt ātrgaitas...

Vēlies BMW M divīzijas strīpas uz viedtālruņa? Ar iQOO tā nebūs problēma!

iQOO 7 Legend, kas ir zīmola ātrākais viedtālrunis, tiks pie BMW M Motorsport trīskrāsu strīpām un "Fascination Meets Innovation"...

Ķīnā bāzētais elektroauto uzņēmums Byton plāno jau šogad izlaist savu pirmo pilnībā elektrisko automobili un publicējis sava gaidāmā auto interjera fotogrāfijas. Gluži tāpat kā CES 2019 tehnoloģiju izstādē atrādītajā prototipā, arī fināla versijā auto izmantos lērumu ar displejiem. Byton plāno izlaist divus auto: elektrisku un autonomi braucošu sedanu K-Byte un elektrisku un autonomi braucošu M-Byte krosoveru.

Centrā izvietots milzīgs 49 collu displejs un liels skārienjutīgs displejs būs iebūvēts stūrē. Vēl vienu displeju atradīsim viduskonsolē. Kā tev patīk šāds displeju risinājums? Jau Tesla savos auto uzskatāmi parādīja, ka to galvenais vadības elements var būt liels displejs, bet Byton, šķiet, sper tālāk nākamo soli.

Cik tad maksās Byton elektroauto? Lētākā versija ar 71 kWh akumulatoru, 200 kW aizmugurē izvietotu elektromotoru, ~400 km nobraukumu un 30 minūšu (līdz 80%) ātro uzlādi maksās sākot no 45 000 ASV dolāriem. Dārgākas būs abu auto versijas ar 95 kWh akumulatoru, pilnpiedziņas sistēmu un nobraukumu līdz ~530 km.

Uzņēmumu Byton ir dibinājuši izbijuši augsta ranga Tesla, BMW un Nissan darbinieki un tam ir vairāki investori no Ķīnas, tostarp Tencent Holdings, kas ir arī nozīmīgs Tesla investors. Pagājušā gadā Byton spēja piesaistīt 500 miljonu ASV dolāru lielas investīcijas, lai laistu tirgū savus izstrādātos elektroauto.

Reklāma

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
5 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Arčiņš

Pirmais reālais Teslasas konkurents. Norvēģi jau pasūtījuši gandrīz 12000 Bītonus

Arčiņš

Ieej tu.no pie podkāstiem atradīsi interviju ar Bītona šefu.angliski :) Un pavisam nesen dzirdēju ziņās par tiem tūkstošiem.

Arčiņš

Tieši tā

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: