web analytics

Byton jaunajā elektroauto būs vieni vienīgi displeji

Jaunākie raksti

Arī Xiaomi krīt Trampa nežēlastībā

Lai arī Donaldam Trampam prezidenta amats būs jāpamet jau pavisam drīz, tomēr vēl arvien norit aktīva cīņa ar ārējo...

Pirmoreiz 45 gadu laikā pilnībā tiks pārbūvēta “Lada Ņiva”

Krievu autobūves klasiskais bezceļnieks "Lada Ņiva" pirmoreiz 45 gadu laikā tiks pilnībā pārbūvēts, iegūstot jaunu vizuālo noformējumu un arī...

Tiek izmēģināta funkcija iepirkties tieši no “Youtube” videoklipiem

Iespējams, kāds drīzākā, kāds ne tik tuvā nākotnē kārotās preces iegādāsies pa taisno no "Youtube" videoklipiem. "Youtube" pašreiz meklē...

Sony iepazīstina ar jaunām RA5000 un RA3000 skandām

Sony nāk klajā ar divām jaunām bezvadu skandām – SRS-RA5000 un SRS-RA3000. Abi modeļi ir aprīkoti ar unikālām Sony...

Janvāra beigās tiešsaistē norisināsies Global Game Jam

Global Game Jam (GGJ) ir 48 stundu tiešsaistes pasākums, kas notiek vienlaicīgi daudzās pasaules valstīs. GGJ laikā tiek izstrādātas...



Ķīnā bāzētais elektroauto uzņēmums Byton plāno jau šogad izlaist savu pirmo pilnībā elektrisko automobili un publicējis sava gaidāmā auto interjera fotogrāfijas. Gluži tāpat kā CES 2019 tehnoloģiju izstādē atrādītajā prototipā, arī fināla versijā auto izmantos lērumu ar displejiem. Byton plāno izlaist divus auto: elektrisku un autonomi braucošu sedanu K-Byte un elektrisku un autonomi braucošu M-Byte krosoveru.

Centrā izvietots milzīgs 49 collu displejs un liels skārienjutīgs displejs būs iebūvēts stūrē. Vēl vienu displeju atradīsim viduskonsolē. Kā tev patīk šāds displeju risinājums? Jau Tesla savos auto uzskatāmi parādīja, ka to galvenais vadības elements var būt liels displejs, bet Byton, šķiet, sper tālāk nākamo soli.

Cik tad maksās Byton elektroauto? Lētākā versija ar 71 kWh akumulatoru, 200 kW aizmugurē izvietotu elektromotoru, ~400 km nobraukumu un 30 minūšu (līdz 80%) ātro uzlādi maksās sākot no 45 000 ASV dolāriem. Dārgākas būs abu auto versijas ar 95 kWh akumulatoru, pilnpiedziņas sistēmu un nobraukumu līdz ~530 km.

Uzņēmumu Byton ir dibinājuši izbijuši augsta ranga Tesla, BMW un Nissan darbinieki un tam ir vairāki investori no Ķīnas, tostarp Tencent Holdings, kas ir arī nozīmīgs Tesla investors. Pagājušā gadā Byton spēja piesaistīt 500 miljonu ASV dolāru lielas investīcijas, lai laistu tirgū savus izstrādātos elektroauto.

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
5 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Arčiņš

Pirmais reālais Teslasas konkurents. Norvēģi jau pasūtījuši gandrīz 12000 Bītonus

Arčiņš

Ieej tu.no pie podkāstiem atradīsi interviju ar Bītona šefu.angliski :) Un pavisam nesen dzirdēju ziņās par tiem tūkstošiem.

Arčiņš

Tieši tā

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: