Web Analytics
More
    Reklāma

    LG demonstrē pirmās premium zīmola LG SIGNATURE ierīces

    Jaunākie raksti

    Starptautiskajā elektronikas izstādē CES 2016 LG Electronics (LG) oficiāli iepazīstināja ar sava jaunā zīmola LG SIGNATURE produktu klāstu, kurā zem viena nosaukuma apvienotas uzņēmuma labākās tehnoloģijas un dizaina risinājumi. Sākotnējā LG SIGNATURE sērijā ir iekļautas sešas unikālas ierīces: 4K HDR OLED televizors, īpaša TWIN Wash veļas mazgājamā mašīna, Door-in-Door dubulto durvju ledusskapja pēdējā versija, futūristisks hibrīda gaisa attīrītājs, ar funkcijām bagāta dubulto nodalījumu cepeškrāsns un moderna TurboSteam trauku mazgājamā mašīna. Zīmolam paplašinoties, LG SIGNATURE piedāvās arvien lielāku produktu klāstu.

    4K HDR OLED televizors maksimāli padziļinātai skatīšanās pieredzei

    CES 2016 Inovācijas balvas ieguvējs LG SIGNATURE OLED televizors lepojas ar elegantu vienkāršību. LG SIGNATURE OLED televizoram ir unikāls Picture-on-Glass dizains ar 2,57mm plānu OLED paneli ar caurspīdīgu stikla aizmuguri un uz priekšu vērstu Sound Bar skaļruņu sistēmu. Ar HDR iespējām, pikseļu aptumšošanu, 10 bitu paneli/10 bitu apstrādes jaudu, ColorPrime Pro funkciju un jauno webOS 3.0 platformu LG SIGNATURE OLED televizors piedāvā maksimumu televizoru tehnoloģijās.

    Reklāma

    Veļas mazgājamā mašīna, kurai nav citas līdzīgas

    LG  SIGNATURE veļas mazgājamā mašīna ir modernizēta LG TWIN Wash versija. LG  SIGNATURE veļas mazgājamā mašīna ar īpaši lielām priekšējās ielādes durvīm ir unikāli aprīkota ar pamatnē novietotu MINI Wash veļasmašīnu. LG SIGNATURE veļas mazgājamās mašīnas minimālisma dizainu izceļ skaists, stikla durvīs iestrādāts Quick Circle User skārienjūtīgs panelis. Veļasmašīnas durvis iespējams atvērt pat tad, kad jums ir aizņemtas rokas, vienkārši viegli pastumjot. Turklāt emaljas pārklājums, kas veļasmašīnai sniedz izsmalcināto un skaisto izskatu, novērš pirkstu nospiedumu palikšanu un rūsas rašanos.

    LG  SIGNATURE veļas mazgājamā mašīna ir aprīkota ar LG patentēto Centum System, kas uzlabo veļasmašīnas ilgmūžību un enerģijas efektivitāti, pateicoties modernai atsperojuma sistēmai. Tā arī nodrošina klusu veļasmašīnas darbību, ņemot vērā samazinātas tvertnes vibrācijas mazgāšanas cikla laikā.

    Ledusskapis ar caurspīdīgām durvīm ērtākai pārtikas pārvaldei

    LG balvas ieguvušo Door-in-Door dizainu ir pacēlusi jaunā līmenī, pievienojot Knock-On Door-in-Door funkciju, kas padara necaurredzamo Door-in-Door nodalījumu caurspīdīgu ar vienu piesitienu. Caurspīdīgā virsma ļauj patērētājiem ielūkoties ledusskapī bez nepieciešamības atvērt durvis, nodrošinot ievērojamus enerģijas ietaupījumus ar aukstā gaisa zuduma samazināšanu. Turklāt LG SIGNATURE ledusskapja durvis atveras automātiski, kad tām tuvojas cilvēks, nodrošinot ātru un vienkāršu piekļuvi pat tad, kad jūsu rokas ir pilnas ar produktiem.

    LG SIGNATURE ledusskapi darbina LG Inverter Linear Compressor, kas automātiski pielāgo savu dzesēšanas jaudu, balstoties uz produktu daudzumu, ar unikālā dizaina palīdzību samazina iekšējo berzi, turklāt šai tehnoloģijai ir desmit gadu garantija.

    Gaisa attīrītājs, kas tīra gaisu jūsu acu priekšā

    LG SIGNATURE gaisa attīrītājs nodrošina, ka gaisa tīrīšanas process kļūst par vizuālu pieredzi, pateicoties tā novatoriskajam caurspīdīgajam panelim. Šis gaisa attīrītājs, kas aprīkots ar modernu Aqua-Cyclone funkciju, izmanto ūdens spēku, lai izfiltrētu kaitīgās vielas, vienlaikus istabā nodrošinot komfortablu mitruma līmeni. Ierīce aprīkota ar LG Semi-Permanent Filter sistēmu, ļaujot lietotājiem izņemt, mazgāt un atkārtoti izmantot filtrus līdz pat desmit gadiem, ietaupot gan laiku, gan naudu. Gaisa attīrītājam ir Smart PM1.0 indikators, kas izmanto četras dažādu krāsu gaismas, lai informētu par smalku putekļu daļiņu koncentrāciju gaisā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    8 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    bombelats
    09.01.2016 23:21

    Domāju, palasīšu, ko LG piedāvā jaunu. Pēc pirmā apakšvirsraksta teikuma radās aizdoma, ka tik nav preses relīze. Patinu augstāk – tiešām! Tālāk par otro apakšvirsrakstu, kas vien jau ir imperatora pašslavināšanās cienīgs, pat nelasīju. Derdzas lasīt. Šīs salkanās frāzes… Pret zīmolu nekādu pretenziju līdz šim nebija, bet, ja lokālais PR turpinās šādā garā, tad Bombelats aizmirsīs par LG existenci. Bet kas ir viens nieka atkritis patērētājs pret pusmiljardu atlikušo.

    x
    10.01.2016 00:35
    Reply to  bombelats

    Par ko kreņķis? Šite jau runa tikai par signatūres sēriju, kas izskatās orientēta uz noteiktu patērētāju loku, kuri pērk nevis lietas, bet lietas kas nav visiem. No raksta secinu tikai to, ka LG ir milzu problēmas ar smadzeņu skalojamo aparatūru, kas ir atpalikusi no tehnikas par gadiem 10-15, kad šādi terminiem piebārstīti sīrupi vēl darbojās. Nu, epplam taču nav nav šādu peršu un vienalga pērk kā traki? Nu nekas, gan jau LG izaugs arī skalošanas jomā. Visam savs laiks.

    bombelats
    10.01.2016 00:48
    Reply to  x

    Laimīgais, izlasīji rakstu. Par saldu šī tēja priekš manis, ar vienu malku bij gana. Bet appls, tāpat kā wcdonalds un bmv ir īpašs sociāls fenomens, kuram papildus ārēja saldināšana nav nepieciešama. Tie, kā tāda cukurvates metastāze, inficē patērētāju no iekšpuses.

    x
    10.01.2016 01:06
    Reply to  bombelats

    Man bi tavas problēmas :)) Starp citu, pirms laika nopirku LG skatāmverķi, lētā gala un pagaidām esmu visai apmierināts. Lai turīgie ziedo naudu inženieriem, man par to tiek lētā gala produkts ar dārgajā galā notestētām tehnoloģijām un visus testus pāris modeļu laikā, kamēr tehnoloģija tiek līdz apakšai, šie arī ir apmaksājuši. Eppla gadījumā (kur nav lētā gala) šo funkciju uzņemas kopētāji.

    Nu labi, nav jau tā ka cenas krišanās notiek dēļ šīs peļņas, tur vairāk ir tas, ka nemitīgi izgudro ko jaunu, nemitīgi izdomā kā to, kas vakar ražošanā izmaksāja $10 nākamnedēļ ražot par $8, un konkurences iespaidā ražotāji spiesti pārsteigt pircēju, tāpēc nav jēgas prasīt milzu cenu par to, ko citi gatavi pārdot lētāk. Bet ja ir cilvēku loks, kas gatavi pārmaksāt par lietām ar īpašu audiovizuālo pavadījumu – sapratoms, ražotājam ir muļķīgi neizmantot šādu iespēju.

    Mārtiņš Vācietis
    11.01.2016 10:41

    Ko dod šāds raksts, ja piemēram šo veļasmašīnu Latvijas interneta bodēs nemaz neatradu…

    11.01.2016 11:27

    Nē, nu loģiski, jo šie produkti tika izziņoti pagājušajā nedēļā. Raksts tāpēc, lai būtu skaidrība ko LG veido un kādas vispār ir konkrēto produktu kategoriju tendences.

    Mārtiņš Vācietis
    11.01.2016 11:47

    signature jā, bet tie paši bez signature arī nav…

    x
    11.01.2016 11:55

    dārgā gala slēpes nevajadzētu tirgot inetbodēs, jo tur nav kontroles pār smadzeņu masāžu.

    āboļcentri ir labs piemērs, kā tas jādara, soni pareizi atdarina – ienākot labi apgaismotā telpā ar pareizi izkārtotām lietām, pircējs aizmirst par savu viduvējo dzīvi un labprāt mēģina aizmirsties, pievienojoties lietotāju pulkam. Un jo mazāk viņš var atļauties šīs mantas, jo lielākas kārdinājums pievienoties :)

    Piem. aizbraucu uz laukiem, tur tik daudziem dārgāki telefoni nekā man – točno zinu – pelnu vairāk par viņiem. Uz krīta ņem, pērk lietotus – bet apple, bet soni un samsungi dārgā gala. Nu labi, ja viņiem tas palīdz – lai tā ir. Tāds paradokss.

    Reklāma