Japāņu autoražotāja jaunais vadītājs Tošihiro Mibe savā pirmajā preses konferencē jaunajā amatā sniedza savu vīziju “Honda” nākotnei – līdz 2040. gadam autoražotājs plāno pilnībā atteikties no iekšdedzes dzinēju lietošanas savās mašīnās. Tomēr ir neliels āķis.
“Honda” nākotnē negrasās balstīties tikai uz elektroauto, kurus darbina akumulatori – autoražotājs plāno attīstīt ūdeņraža degvielas šūnu tehnoloģijas, sekojot “Toyota” un “BMW” piemēram.
Japāņu autoražotāja pāreja uz elektrību notiks ļoti pakāpeniski. Plānots, ka lielākā daļa jauno “Honda” elektroauto parādīsies tuvāk šīs desmitgades beigām, bet līdz 2030. gadam apmēram 40 procentiem visā pasaulē pārdoto “Honda” automašīnu būtu jābūt elektriskām. Sekojošo piecu gadu laikā “Honda” jau plāno dubultot savus elektroauto pārdošanas apjomus, lai 2035. gadā 80 procenti pārdoto auto būtu elektriski. “Honda” sadarbojas ar “General Motors” un izmanto “Ultium” platformu, uz kuras plānots radīt mašīnas Ziemeļamerikas tirgum. Desmitgades otrajā daļā “Honda” prezentēs virkni mašīnu, kas tapušas uz paša autoražotāja izstrādātas platformas, šīs mašīnas piedāvājot visā pasaulē.
Es arī :)
R.I.P. Honda
Jāsāk kolekcionēt Honda motori! Pat ja bundžas sapūst, tad motorus viskur citur var ielikt un turpināt braukt ;)
Varētu padomāt ka ielikt viena auto modeļa motoru cita modeļa vai pat ražotāja auto ir tik vienkārši.
Cerams ka tas attieksies uz auto, elektrības ģeneratori ar benzīna motoriem varētu palikt.