Facebook atradis jaunu vietiņu video reklāmu izvietošanai – Facebook Messenger izmantotāji, saturās! Facebook Messenger baudāmās video reklāmas pašas uzsāks atskaņoties, tās varēsi ieraudzīt pa vidu sarakstei ar draugiem, radiem un kolēģiem.
Iepriekš Facebook Messenger tika parādītas statiskas reklāmas, bet tās tagad tiks papildinātas ar ļoti saturīgiem reklāmu video. Kā jau ierasts, Facebook pārstāvis uzsvēris, ka lietotāja pieredze ir numur-viens prioritāte Facebook un attiecīgi arī Facebook Messenger. Ha!
Kā no reklāmām izvairīties? Pagaidām nekas netiek bilsts par Facebook Messenger Lite versiju – tai būtu jāizvairās no pašatskaņojošām video reklāmām vēl kādu laiku.
Nākamais app, ko uninstalēt :D
Izklausās daudzsološi, gaidu ar nepacietību jaunas reklāmas. Ja nopietni, tad reklāmu intensitāte nupat sasniedz degradējošus apjomus un bezjēdzīgi tērē cilvēka resursus.
nu met lielu līkumu tiem, kas uzmācās ar reklāmām. ja kaut ko grib par velti, tad jāpiecieš.
No nevajadzīgām reklāmām nevar aizbēgt pat tie, kas negrib kaut ko par velti. Piemēram, tie, kas maksā par TV. Reklāmu apjoms tur ir gandrīz neizturams. MTG kanālos reklāmu laiki jau tiek sinhronizēti. Patērētājs par to visu samaksā, arī par reklāmu skatīšanos.
Kursors nav pieejams bez reklāmām (kā maksas pakalpojums), – un pat ja būtu tāpat jau tagad ir visai grūti saprast vai informācija rakstos ir objektīva vai tajā tomēr iekļauti mārketinga kantoru sintezēti teksti.
Webā daudz ko atrisina Adblock, bet reizē tas ir tikai laika jautājums, kad portāli un vietnes solidarizēsies cīņā pret reklāmu bloķētājiem. Tas pats TVNET vairs neiet ar Adblock niknākajiem settingiem.
TV ir cilvēku pašu izvēle. Sabiedriskie mēdiji izies no reklāmas tirgus pēc pāris gadiem – varēs elpot. Ieeju LSM – reklāmas minimāli. Satori – reklāmu vispār nav. Nopērku kādu grāmatu, bļin – nevienas reklāmas, iedomājies? Ielieku CD atskaņotājā – bum bah barabah – akal nekā! Kā lai normāli dzīvo, ka nevar par labprātīgi zombēties?
Mazliet skaidrojošais darbs: Kursorā šobrīd ir būtiski mazāk reklāmu nekā bija pirms gada, jo es izlēmu, ka lasītāju lojalitāte ir svarīgāka (apstākļos, kamēr varu ar citu, arī privāto, finansējumu uzturēt šo projektu). Maksas versija Latvijā nedarbosies, tāpēc to pat neizskatu kā opciju. Viss saturs ir mūsu pašu radīts, ja vien tas nav uzskatāmi atzīmēts kā preses relīze vai reklāmraksts. Ar slēptu reklāmu nenodarbojamies.
Tas ir tāds reklāmistu izplatīts mīts, ka bez reklāmām nekas nevarētu pastāvēt. Realitāte ir pavisam citāda – ja uzņēmumiem nebūtu jāizgrūž miljoni un miljardi reklāmās, kuras tāpat praktiski neviens neskatās, tad nebūtu bezjēgā iztērēti resursi, un reku! varētu preces cenu uzlikt adekvātu. Jebkurā cenā ir iekļauta reklāma. Tad kāda sūda pēc man piemaksāt par to, kas man nav vajadzīgs?! Ja es to preci pērku, tad man viņas reklāma nav vajadzīga un punkts. Ja pirkt netaisos, tad nebāžaties virsū ar izdomātiem iemesliem, kāpēc man viņa būtu jāpērk, lai gan vienīgais iemesls ir pārdevēja vēlme nogrūst kārtējo sū. Un nevajag jaukt divas diametrāli pretējas lietas – informāciju(lai es uzzinātu par preci) un reklāmu, kura uzbāžas visur, savukārt nesatur ne procenta patiesības. Pārsvarā, klaji melo.
Informācija, lai tu uzzinātu par kādu preci vai pakalpojumu arī parasti ir reklāma.
viņs definīcijai par preces informāciju atbilst sludinājums. reklāma būs kas cits.
Kāds sludinājums? Kur sludinājums? Kā viņš uzzina par sludinājumu? Kā viņš uzzina kur meklēt sludinājumu?
Piemēram mājaslapa par preci. Kuru var atrast, ja es to meklēju, bet kura pati nebāžas virsū, visur, kur es ko lasu internetā. Jau tas vien būtu milzu solis attīstībā. Elementāra pieklājība. Ar ko atšķiras izlecošs, ņirbošs, pašspēlējošs baneris katrā lapā no šaubīga tipiņa centrāltirgū, kurš pats nāk klāt un čukst “spirķik, sigareti”? Kā var nesaprast, ka šāda reklāma ir izdirsts budžets tās devējam un nozagts laiks tam, kuram tā uzbāžas?
Jā, var runāt par reklāmas formām, biežumu un tamlīdzīgām lietām, bet tas ko es gribēju pateikt – mūsdienās praktiski nekas uz priekšu nekust bez reklāmas. Ja tev būtu pašam kāds bizness vai strādātu kāda uzņēmuma labā, tad saprastu.
Reklāma strādā un jo uzbāzīgāka, jo vairāk klientu būs, diemžēl! Kad kas nenozīmīgs vajadzīgs, piemēram košļene, atceries ka reklamēja orbit, tātad jāņem orbit. Vai vajag cilvēkam parastajam, kurš īpaši neinteresējas par telefoniem, telefonu. Reklamē S9, ieiet un nopērk S9. Tas viss strādā. BET reklāma tiešām uzbāzīguma ziņā iet jau pāri visām sarkanajām līnijām!!! Nevari 10min video youtube noskatīties bez reklāmas sākumā, pa vidu, beigās. Tas jau vairs nav normāli. Cita lieta ir produktu kvalitāte!!! Tam netiek pievērsta tik liela nozīme mūsdienās, atkal jāsaka diemžēl. Tas, ka visi tagad māk pasūtīt ķīnā, lai uzražo viņam vajadzīgu kaut ko un pēc tam sabāzt reklāmas visās šķirbās un mēģināt to sū…u pārdot, tas ir skaidrs – kā piemēru gribas minēt Just5. Tāpēc, ja tu ražo kvalitatīvu lietu, tad tev īpaša reklāma nav vajadzīga, jo klienti tādam pārdevējam ir un viņu atrod. Piekrītu, ka ja vēlies vairāk klientu, vai paplašīnāties, tad gan vajag kaut kur pareklamēties. Jo var būt arī tā, ka tu sniedz kvalitatīvu pakalpojumu/tirgo labu preci, bet kāds, kurš aktīvāk reklamējās tev ir priekšā. Bet visam pāri ir kvalitāte, ja tev tā būs, tad klienti atgriezīsies un ieteiks citiem! Kursoru uzgāju nejauši meklējot aprakstus par telefonu, tā uzdūros kursoram. Izlasīju vienreiz apskatu,… Read more »
Par kvalitāti vēl stāsts, ka paziņa pirms pāris gadiem bija nopircis HTC tā brīža pēdējo modeli, kuram bija 21Mp kamera, kura it pēc parametriem un visa tika pasniegta kā nez kāds brīnums. Viņš pats tam ticēja un arī viņa draugi uzskatīja ka tas tā ir. Bet kad palasi atsauksmes, tad tas uz kā balstijās tā telefona reklāma uz kameras, tas bija praktiski sliktākais kas tajā telefonā bija.
Es uzskatu, ka tas ir nepieņemami no ražotāja nolaist šādu lažu! Tāpēc manāš acīs HTC ir tas pats kas Just5. Bet reklāmas brašās ir abiem!
Gan, gan. Vajag gan kvalitatīvu produktu/pakalpojumu (vai ja tā nav, tad vismaz lētu), gan (vēlams kvalitatīvu) reklāmu.
Nu atkarīgs ko tu vēlies darīt. Ja vēlies sniegt kvalitatīvu pakalpojumu, tad tev vajag labu preci vai pakalpojumu. Ja tu vēlies tikai noslaukt piķi, tad pietiek ar tēlu iespējams. Bet kurš plāns būs ilgāk dzīvot spējīgāks? Pēc pieredzes varu teikt ka tikai ar tēlu arī var ilgi eksistēt, bet tas jau ir slideni.
Ja ienākot kursorā mani neapmierinātu izlasītais, visticamāk te nenāktu.
Tas pats Apple, cilveki pērk Iphone, kaut Android fani apsmej, ka Iphone tehniski ir akmens laikmetā bez maz vai. Bet tie, kuri nopirka Iphone turas pie tā brenda. Kaut kādu kvalitāti jau nodrošina šis ražotājs.
Turpretīm ir manis jau nosauktie HTC, Just5, tagad apskatot Nokia jaunumus droši var skaitīt pie negatīvajiem piemēriem. Spīdīgā papīrītī ietīts sū…s! Bet reklāma un tēls no vecās Nokia palicis. Un būs tak cilveki, kuri uz to uzķersies, bet vai pēc tam atgriezīsies?
agrāk bija tematiskie izdevumi, kuriem beigās bija sludinājumi un minireklāmas, lielākoties par izdevuma apskatīto nozari.
bet atbildot uz taviem muļķīgajiem troļļa jautājumiem –
parasts sludinājums (teksts+varbūt bilde)
pie sludinājuma staba, sludinājumu avīzēs, tematiskajos izdevumos
ja interesē, tad pērk avīzi, jautā preses pārdevējam, draugiem, kolēģiem
Nu nav jau gan
Jēziņ… cik Tu tomēr esi naivs. Naivs kā virtuves galds.
Es saprotu, ka Tu esi kārtējais “mani reklāma besī, es to neskatos, mani tā neietekmē”, bet tici man – reklāma strādā, turklāt – jo debīlāka, jo labāk. Tas ir sen izrēķināts un pierādīts. Tu dzīvo sapņainā pieņēmumā, ka pieprasījums rada piedāvājumu, jo tā tevi ir kodējuši no bērnības. Bet patiesībā – viss ir otrādi. Ir vēl miljoniem visādu preču un pakalpojumu, kurus tev VAJAG, tu tikai to vēl nezini.
Nu, cik vakūma pumpjus jau esi nopircis lasot inbox reklāmas!? :D
Nu redz. Pateicoties reklāmām, tu jau esi informēts, ka ir tādi pumpji, ka tos vajag un agri vai vēlu tādu nopirksi, kad sapratīsi tiešo sakarību starp savu alus vēderiņu un to, ka kļūsti neiekārojams gaļas blāķis.
Cik vispār slimam jābūt, lai apmeklētu inbox lapu??? Tā tev vienkārši onkuļi gadiem ir stāstījuši, kā inbox ir ze best un tu to arī apmeklē. Viss nostājas savās vietās.
Labi, tu jau sāc pāriet uz personālijām. Es savukārt par reklamu uzbāzību, kura pārsniedz saprāta līmeni un lielākai daļai nav vajadzīga Jā, es nenoliedzu, ka “strādā arī uzbāzīga, muļķīga reklāma”. Bet vai tā vajag un uz to jānoskatās un jāļauj attīstīties?? Patiesībā, runāju no pieredzes, ir divi biznesi. Katrā jau daudzus gadus, reklāmas budžets ir apaļa nulle un darba pietiek. Tā arī Kristapam atbilde. Kad šādas reklāmas sāks ieskaidrot jūsu bērniem, ka viņiem vajag piem. baltus pulverīšus, “viņi vienkārši to vēl nezin”, nu tad varbūt atzīsiet, ka vajag vismaz mēģināt to virzienu mainīt.
Kas par biznesiem? Kādā jomā?
vai tad reklāmas jau nestāsta, ka bērniem vajag baltus pulverīšus? Tu, naivais, tiešām domā, ka Liepnieka raudāšana un posti kurā valstī atkal ir legalizēta marihuāna, nav rūpīgi izplānota un finansēta reklāmas kampaņa, tikai viņš par to nenojauš? Tev pat ziņās par to stāsta. Nevajag iedomāties, ka sūda banneris ir reklāma. Tā ir tikai sīciņa jo sīciņa aisberga daļa. Lobiji politikā, multinacionālās kompānijas, kas ar vienu roku indē, ar otru ārtē un vicina tev gar acī arī locekli, lai tu slīgtu nepilnvērtībā, strādātu vairāk un tiektos pēc arvien jaunām un jaunām “vajadzīgajām” mantām. To, ka slikti guli, tu uzzini no viedpulksteņa un tur noteikti palīdzēs dormeo matracis. Bet patiesībā, tev nevajag ne vienu, ne otru. Vajag vairāk kustēties, mazāk rīt sūdus un vakaros skatīties TV, tad arī gulēsi normāli. Bet tādas banālas sakarības jau nespēj skatīt kontekstā, ne?
Nu šeit varu piekrist gandrīz visam. It sevišķi priekšpēdējam teikumam. Bet tas viss neapgāž to, ka reklāmu ir par daudz.
tam jau neviens neiebilst.
Labai lietai reklāmu nevajag! :)
vajag. kaut kādu – bet vajag. patiesībā sauklis ‘mums jau nevajag reklāmas’ ir reklāma…
un reklāma vajadzīga, lai paliktu tirgū. kurš nezina kokakolu? vai to vajag reklamēt, tā varētu domāt. bet vajag, lai paliktu tai tirgus galvgalī.
saprātīgs cilvēks kokakolu dzer reizi piecos gados, nevis reizi dienā.
domā pats, uz ko tā reklāma iedarbojas.
Žēl, neviens netaisa boikotu pret reklāmām..
Ar tiem ziņu portāliem vispār traki, ja saturam pievienots video, tad lai noskatītos 10s video vispirms jānoskatās 30s reklāma.
Nu kāpēc netaisa – taisa. Neskatās, neapmeklē tādas lapas. Kā tad citādi? Lēkt Daugavā?
tieši tā, Tavs boikots būtu neapmeklēšana. nebūs unikālo klikšķu, un tas resurss noies uz grunts. vai radīsies vietā bezmaksas resurss bez reklāmām – nopietnā mērogā noteikti ne. lietotājam ir izvēle – iet uz resursu, kur reklāmas ir neuzbāzīgākas vai nav vispār
Taisni vakar telefoniski ar čomu runājāmies, ka parastās papīra reklāmas jau no modes iziet. Welcome to 21st century!
Pastāsti to manai pastniecei, pirms uzbāzu bļembuku paskastītei, lai bez adresāta mēslus nemet iekšā, katru vakaru vai katru otro, mājās nākot pastkaste bija pilna ar maximas, rimi jysk u.c. spamlapām. Tagad tas ir tā, reizi nedēļā vai divās.
Vispār jau, tas vai tad arī tagad neskaitās personas privātuma pārkāpums, ja cilvēks šīs pastkastu reklāmas nemaz nevēlas? Elektroniski vēl labi – eksistē atrakstīšanās poga, bet dzīvē?
Izsauc pašvaldības policiju un paziņo, ka kāds tavā pastkastē met atkritumus! Lai meklē, kurš ir tas piegružotājs! :)
dzīvē arī ir atrakstīšanās poga. ne jau pastniece, bet pāris konkrēti kadri apkalpo tavu rajonu. piebāz viņam pie deguna kulaku, pasaki, ka pirkstus salauzīsi un tava pastkaste būs brīva.
Skaties, ka pašam redeli neparetina un neiebāž to reklāmas avīzi sarullētā veidā tur kur saule nekad neiespīd par šitādu rupju uzvedību! :D
Vardarbība veicina vardarbību!
Visticamāk tiešām vēlviens app ko uninstalēt.
P.S. Būtu labi uztaisīt iespēju nerādīt komentārus. Pēc tiem kas salikti, vairumam izskatās vienkārši patīk meklēt kašķi un grib kādu nolikt vai aizvainot. Katram taču ir tiesības uz savu viedokli, kādam šķiet ka reklāmas vajadzīgas, tikmēr kādam tās tikai traucē un tas ir loģiski!
Ir krietni jāpaskrollē, lai tiktu līdz komentāriem. Laikam tak interesē, ne?
Skaidrs, ka neviens negrib reklāmas. Atšķirās tikai viedoklis – vieni ir svēti pārliecināti, ka reklāmas ir zemē nomesta nauda un apgrūtinājums skatītājiem; otri – ka reklāmas ir neizbēgamas pasaulē, kur mēs visu gribam par velti.
reklāmas ir neizbēgamas ne jau tāpēc, ka mēs visu gribam par velti, bet tāpēc, ka daži uz dabīgās dzīvo organismu īpašības pielikt minimumu enerģijas, lai sasniegtu rezultātu cenšas nopelnīt.
nu, nu. man daži kadri ir teikuši apmēram tā: es jau maksāju par internetu provaiderim, nah man vēl kursorā reklāmas jāredz. Jāprasa Kristapam, vai provaideri dalās ar viņu :D
Ir dzirdēts, ka penzonāri sūdzās, ka vairs nenesot Rīgas santīmu. Esot bijusi sasodīti laba avīze malkas krāsns iekuršanai! Maxxxima, Rimi un Jysk izmanto spīdīgo papīru, kas nedegot kā nākas!
gan jau ar laiku sāks tirgot iekurināmo papīru