Šī gada pirmajā ceturksnī nozares uzņēmumiem ir izdevies pārdot par 3% vairāk datoru nekā gadu iepriekš. Kaut arī apjoms nav liels, tas norāda uz tirgus nostabilizēšanos, kā arī jauna pārdošanas buma sākšanos, pateicoties mākslīgajam intelektam.
Joprojām ar lieliskiem pārdošanas rezultātiem godpilnajā pirmajā vietā atrodas Lenovo, kuram ir izdevies kāpināt savus pārdošanas apjomus par 8%, pirmajā ceturksnī aizņemot 24% no tirgus daļas. Tikmēr otrajā vietā seko HP, kam ir 1% pārdošanas apjomu pieaugums. Trešajā vietā atrodas Dell, kas gan 0.4% samazinājis pārdoto datoru skaitu.
Neliels pieaugums turpinās arī Apple datoru pārdošanas apjomiem, kas palielinājušies par 2%, salīdzinot ar laiku pirms gada. Šī gada pirmajā ceturksnī Lenovo ir izdevies pārdot 13.7 miljonus datoru, kamēr Apple vien 5 miljonus. Nozares analītiķi lēš, ka kopumā šī gada datoru pārdošanas apjomi augs par 3% gada griezumā.
Intensīvāks pārdošanas laiks varētu būt tieši gada otrā puse, kad parādīsies arvien jauni mākslīgā intelekta darbināti datori. Protams, daudz ko noteiks mārketings, bet katrā ziņā šie modeļi saņems tādu specifikāciju, kas spēs nodrošināt dažādu MI palīgu izmantošanu ikdienā. Arī tie tomēr prasa noteiktu datora jaudu.
Un kāpēc jāliek iekšā muļķības “dažādu MI palīgu izmantošanu ikdienā” – varbūt kursors un raksta autors var padalīties ar pieredzi, kurus MI palīgus izmanto ikdienā:))) Portālam būtu jāprot nodalīt faktus (datoru pārdošanas apjomi) no mārketinga – šodien vēl neesmu redzējis nevienu MI risinājumu, kas spētu ko palīdzēt – bilžu labošana un video apstrāde bija iespējama pirms 20 gadiem, bet meklēt google protu arī bez MI palīdzības. Noteikti portāls izskatīsies daudz profesionālāks un nopietnāks, ja katrā rakstā neliks klāt MI saukli
Tiešā veidā neizmantoju nekādus MI rīkus šobrīd, jo tie teju visi ir pilnīgs un galīgs fufelis šobrīd. Varbūt ar laiku situācija uzlabosies.
Tas nav fufelis, bet normāls pārdošanas instruments – piekabini MI dajebkam un tirgo ar jaunu sparu.
Ak, jā. Būsim precīzi – tas ir mārketinga fufelis :D
Tak rakstā ir teikts. Ka galvenais tagad ir mārketinga spēja pārdot MI funkciju.
Atgādina 2000 gada problēmu.
Varbūt es ar tikšu pie datora, kas atbaksta MI. Atpalikt nevar.
O.s. burti un cipari nav kļūdaini