Web Analytics
More
    Reklāma

    Omnicom Media Group Latvijā sāk piedāvāt nākotnes mārketinga tehnoloģijas un datu arhitektūras pakalpojumus

    Jaunākie raksti

    Omnicom Media Group ietvaros Latvijā darbu uzsāk Annalect un OMG Technology – divi globāli atzīti zīmoli, kuru pakalpojumi datu arhitektūras un mārketinga tehnoloģiju, tai skaitā, machine learning un AI jomā pieejami no šīs dienas. Abi zīmoli iekļauti Omnicom Media Group Latvia struktūrā un darbosies kā pakalpojumu divīzijas. Jaunie biznesa virzieni ļaus klientiem izmantot vēl nebijuši plašas datu analītikas un inovatīvas reklāmas iespējas zīmolu biznesa rezultātu kāpināšanai.

    “Mārketinga nozare vienmēr darbojusies kā viens no ekonomikas dzinējspēkiem. Ceram ar mūsu jauno piedāvājumu dot savu ieguldījumu zīmolu konkurētspējas kāpināšanā, tai skaitā, eksporta tirgos, vienlaicīgi uzlabojot patērētāju pieredzi ar datos balstītiem un meistarīgāk personificētiem piedāvājumiem, realizējot Latvijā iepriekš neredzētus machine learning un AI reklāmas risinājumus,” skaidro Kārlis Zembergs, Omnicom Media Group vadītājs Latvijā un Igaunijā.

    Reklāma

    Pētījumi liecina, ka tikai pēdējo 3 gadu laikā mārketinga datu apjoms pieaudzis par aptuveni 60%. Ņemot vērā patērētāju mediju lietošanas fragmentāciju un pieaugošo mārketinga datu analītikas tehnoloģiju izmantošanu, šāda augšupejoša tendence tikai turpināsies.

    “Dati vienmēr ir bijuši veiksmīgas mārketinga komunikācijas pamatā, taču to apjoms nekad iepriekš nav bijis tik liels. Tiek lēsts, ka nekvalitatīvas datu apstrādes dēļ ik gadu tiek zaudēts līdz pat 40% mārketingā veikto investīciju, kas mūsdienu ekonomiskajā situācijā ir nepiedodami izšķērdīgi. Mūsu atbilde uz nozares strauji augošo datu apjomu ir Annalect, kas ar savu datu arhitektūras piedāvājumu risina virkni šodienas reklāmdevēju izaicinājumu. Annalect palīdz zīmoliem orientēties plašajā datu iegūšanas, apstrādes un analītikas tehnoloģiju piedāvājumā. Tāpat jaunā datu arhitektūras divīzija piedāvās reklāmdevējiem savienot pašu zīmolu rīcībā esošos datus (tā saucamos 1st party data) ar citiem datu avotiem – mediju vai ar mārketingu tiešā veidā nesaistītiem datiem, tai skaitā, jebkuriem “open source” datiem. Annalect piedāvās šo datu analītikas un interpretācijas pakalpojumus. Atsevišķs Annalect atzars būs arī datu vizualizācijas jomā, piedāvājot klientiem ērti pārskatāmus un individuāli konfigurējamus datu risinājumus tiešsaistes režīmā (individuāls “interface” mārketinga vai pārdošanas komandām, vai valdes vajadzībām,” informē Leons Mednis, Annalect datu arhitekts.

    “Annalect darbosies arī kā dažādu zīmolu datu “hub” jeb datu birža, tādējādi radot tirgū iepriekš neeksistējošu datu krustošanas piedāvājumu un no tā izrietošu analītiku, protams, ievērojot auditorijas privātumu un datu regulas. Kopumā Annalect divīzija sniegs zīmoliem jaunas atbildes uz seniem jautājumiem gan kampaņu optimizācijas, gan konkurences “benchmarking”, gan laicīgi identificētu sabiedrības tendenču jomās. Būtisku pienesumu varēsim sniegt arī klientu pieredzes vājo un stipro pušu analītikā un rekomendācijās”, piebilst Zembergs. “Annalect ir viens no vadošajiem datu un analītikas pakalpojumu sniedzējiem pasaulē. Apvienojot Annalect pasaules labāko praksi un vietējās zināšanas, tostarp piesaistot speciālistus ar pieredzi Swedbank, apdrošināšanas un citās datu arhitektūras ­ konsultāciju jomās, šos pakalpojumus tagad varam piedāvāt arī pie mums Latvijā.”

    Savukārt OMG Technology, ienākot Latvijas tirgū, piedāvās uzņēmējiem reklāmas efektivitāti veicinošus mārketinga tehnoloģiju risinājumus reklāmdevēju investīciju labākai atdevei. “Piedāvātie mārketinga tehnoloģiju risinājumi aptver tādas jomas kā nākamās paaudzes rich media formāti iepriekš neizmantotās mediju vidēs (tai skaitā Connected TV un “Over-the-top), offline un online mediju savstarpēju sinhronizāciju, phygital risinājumus, piemēram, auditorijas analītikas gudrās kameras, jaunākās paaudzes kontekstuālās un performance reklāmas risinājumus. Ar šiem risinājumiem mēs dodam iespēju zīmoliem Latvijā sasniegt savu auditoriju kvalitatīvāk un ātrāk realizēt savus mārketinga mērķus,” Aija Šļahota, OMG Technology mar-tech virziena līdere Latvijā.

    “OMG Technology risinājumi dos arī pozitīvu impulsu lokālo mediju stiprināšanā, jo pēc būtības šīs tehnoloģijas transformē līdzšinējās reklāmas iespējas, tās funkcionāli tuvinot Google un Meta “performance” mediju formātiem. Nav noslēpums, ka būtiska lokālo mediju ienākumu daļa ir pārdalīta par labu globālajiem spēlētājiem. OMG Technology risinājumi kāpinās lokālo mediju konkurētspēju un cels to reklāmas formātu efektivitāti, tādējādi mazinot reklāmas investīciju aizplūšanu prom no lokālajiem medijiem. Ar to ceram stiprināt lokālos medijus. Investīcijas medijos, manuprāt, ir arī kā garants spēcīgai nacionālai informatīvai telpai kopumā, kas esošajos ģeopolitiskajos apstākļos ir valstiski svarīgi,” piebilst Kārlis Zembergs.

    Tā piemēram, viens no OMG Technology mar-tech risinājumiem dod iespēju pievienot video reklāmai banneri ar aktivizētu attiecīgā produkta vai pakalpojuma iegādes funkcionalitāti (shoppable ad). Cits risinājums ļauj sinhronizēt TV reklāmas ar kampaņām citos paralēli lietotos ekrānos, tādējādi tās savstarpēji papildinot ar auditorijai atbilstošāku piedāvājumu.

    Annalect datu arhitektūras jomā praktisks piemērs būtu iepriekš neapzinātu auditorijas segmentu identificēšana ārpus konvencionāliem mediju datiem un šim segmentam personificētu kampaņu realizācija. Ar nākamās paaudzes sabiedrības tendenču un konkurentu monitoringa instrumentiem būs iespējams sniegt datos balstītas konsultācijas ne tikai par kampaņu optimizāciju, bet arī produktu un klientu pieredzes pilnveidošanā – piem., nišas produktu radīšanas biznesa potenciāla analītika vai ieteikumi piegādes pieredzes jomā.

    Par Omnicom Media Group: Omnicom Media Group ar tās meitas uzņēmumiem OMD un PHD ir vadošā komunikācijas aģentūru grupa pasaulē, kas piedāvā uz zīmolu izaugsmi vērstus risinājumus.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    4 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Karlis
    22.03.2024 22:43

    Baigi daudz visādu savādu terminu. Man kā it jomā neko nesaprotošam, tas viss ir kosmoss. Var kautkā skaidrāk izteikties, ko jamie taisās uzvirpot?

    24.03.2024 21:18
    Reply to  Karlis

    apvienos Googles, Metas, Oracle utt. sazagtos datus ar klienta sasēņoto, lai palīdzētu klientam izsūtīt vairāk individualizēta spama un parādīt uzmācīgākas reklāmas. /s

    Last edited 1 month ago by digitalk
    Kursors.lv
    25.03.2024 06:58
    Reply to  digitalk

    Kaut kā tā, jā.

    Māris
    23.03.2024 10:47

    Nevar piedāvāt nākotni šodienā! Tas kas šādi saka, jau pašā saknē melo.

    Reklāma