Reklāma

Samsung uzskata, ka salokāmie viedtālruņi trīs gados apdzīs Galaxy S modeļus

Jaunākie raksti

Lētākais Google Chromecast HD Eiropā maksā 40 eiro

Google beidzot atjaunojusi Chromecast piedāvājumu ar Chromecast HD modeli, kas ir uz pusi lētāks par Chromecast 4K versiju. Chromecast...

Karam Ukrainā turpinoties, ASV astronauts uz kosmosa staciju dodas ar Krievijas raķeti

Karš Ukrainā norit jau septiņus mēnešus, un pagaidām nekas neliecina, ka tas tuvākajā laikā varētu norimt. Tieši pretēji. Tikmēr,...

Videospēle “God of War Ragnarök” aizņems divreiz vairāk vietas nekā iepriekšējā daļa

Pirms divām nedēļām PlayStation rīkotajā prezentācijā tika parādīti dažādu gaidāmo videospēļu reklāmas rullīši, tai skaitā "God of War Ragnarök"....

“Garmin” nāk klajā ar savu pirmo viedo asinsspiediena mērītāju

Bez viedajiem pulksteņiem elektronikas ražotājs "Garmin" piedāvā arī dažādas ierīces, kas ļauj būt labākā lietas kursā par veselību un...

Škoda Karoq apskats – joprojām brīnišķīgi universāls auto

Škoda Karoq ir kā zelta vidusceļš čehu autoražotāja krosoveru piedāvājumā – izmērā pietiekami liels, lai apmierinātu lielāko daļu ikdienas...

Samsung paši uzskata, ka lokano ekrānu viedtālruņi tikai tagad sāk uzņemt apgriezienus. Sagaidāms, ka lokano ekrānu viedtālruņi tuvāko trīs gadu laikā pārdošanas apjomu ziņā panāks un pat apsteigs Samsung pašu izloloto Galaxy S sēriju.

Vēl 2021. gadā Samsung piegādājis 10 miljonus Fold un Flip sērijas viedtālruņus, bet jau 2025. gadā ražotājs cer, ka vismaz puse no pārdotajiem flagmaņiem būs lokano ekrānu viedtālruņi. Gan jau mājas tirgos Korejā lokano ekrānu viedtālruņi arī iemantos šādu pircēju cieņu, bet pārējā pasaule var būt nedaudz konservatīvāka, ja lokano ekrānu viedtālruņi nekļūs izturīgāki.

Samsung prezentē “Galaxy Flip4” un “Galaxy Fold4” tālruņus, kā arī “Buds2 Pro” austiņas

Counterpoint analītiķi uzskata, ka 2022. gadā tiks piegādāti aptuveni 16 miljoni lokano ekrānu viedtālruņu, bet jau 2023. gadā to skaits sasniegs 26 miljonus. Analītiķi lēš, ka pagājušajā gadā Samsung izdevās pārdot 7.1 miljonu Flip 3 un Fold 3 lokano ekrānu viedtālruņu, kamēr šogad Fold 4 un Flip 4 sasniegs vismaz 9 miljonus piegādātu viedtālruņu.

Samsung, Huawei, Oppo un Xiaomi ir lielākie vārdi lokano ekrānu viedtālruņu tirgū, bet tikai Samsung var uzskatīt par plaši pārstāvētu ārpus Āzijas.

7 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
7 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Run Lola Run
15.08.2022 09:06

Lietoju Flip3 un domāju, ka nekad vairs brīvprātīgi neatgriezīšos pie nesalokāma tālruņa.

Ivis
15.08.2022 09:17
Reply to  Run Lola Run

Dāmām ir savādāk, bet čaļiem to salokāmo kluci kabatā iespiest ir grūtāk ;)

REALAIS
15.08.2022 13:37
Reply to  Ivis

Vajag pirkt lielākas bikses ar lielākām kabatām :D

Skābene
15.08.2022 14:32
Reply to  REALAIS

Papildus siksnai vajadzēs arī štrumbantes, jo dēļ lielā svara nošļuks bikses! :)

Tītars
16.08.2022 13:08
Reply to  Run Lola Run

Kādi ir galvenie ieguvumi salīdzinot ar stikla plāksni?
Dizains izskatās interesants un saistošs, taču līdz šim izbaudīju to ka viena no lietotākajām elektroniskajām ierīcēm pamazām tika vaļā no mehānismiem, un pāreju uz elektroniskiem un haptiskiem risinājumiem.

Tagad iet atpakaļ uz sarežģītākiem mehānismiem kaut kā nespēju atrast priekš sevis gana labu iemeslu.

Skābene
15.08.2022 09:11

Ja nogalinās S sēriju, tad varbūt arī piepildīs savus plānus! :)

Tītars
16.08.2022 13:14

Lokanie ekrāni neizskatās pēc pabeigtas tehnoloģijas, tas ir kā pakāpiens uz ko mehāniski daudz vienkāršāku nākotnē.
Taču bez pieprasījuma arī nenotiks attīstība, tapēc patīkami redzēt ko jaunu tirgū.
Apple pagrabos noteikti arī notiek spēcīgs R&D šajā virzienā, jo lokans ekrāns ir viens no iemesliem kā iPhone X spēja atvadīties no “chin” – ekrāns iPhone lejas daļā ir aplocīts ap sevi, lai kontaktu var ielikt aizmugurē, nevis apakšā.

Reklāma