Web Analytics
More
    Reklāma

    OPPO varētu būt šī gada uzvarētājs, plāno pārdot vismaz 100 miljonus viedtālruņu

    Jaunākie raksti

    Dīvainā laikmetā dzīvojam – kādreizējie milži spējuši nodzīvoties līdz kliņķim. BlackBerry, HTC un Sony Xperia zaudē savu tirgus daļu lavīnveidīgi, Microsoft samaitā visu, kas nonāk viņu nagos (Lumia, Skype utt.), Nokia tur sveci zem pūra.

    Samsung un Apple ir industrijas milži, tomēr arī šie uzņēmumi nespēj audzēt pārdošana apjomus, kamēr Huawei ir kļuvis par pašpasludinātu karali, solot kļūt par tirgus līderi piecu gadu laikā.

    Reklāma

    Tomēr lielajiem ražotājiem iet arvien grūtāk, jo uz tirgus daļu atņem Ķīnas zīmoli, kas spēj par pusi no flagmaņa cenas piedāvāt līdzvērtīgu jaudu. Pie mums pazīstamākie būtu OnePlus, LeEco, Meizu, Xiaomi. Tiek ziņots, ka OPPO iepriekš plānoja 2016. gada laikā pārdot 80 miljonus viedtālruņu, tomēr jaunākās ražotāja prognozes tuvojas 100 miljoniem. OPPO R9 modelis tiks pārdots 20 miljonos eksemplāru, ražotājam vēl ir aktuāli arī F1, F1 Plus un F1s viedtālruņu modeļi.

    Tirgus izpētes uzņēmums Gartner jau bija paziņojis, ka šī gada pirmajā ceturksnī Samsung saglabā tirgus līdera pozīcijas, tomēr pārdošanas apjomi nav auguši. Samsung spējis trīs mēnešu laikā pārdot 81 miljonu viedtālruņu, kas ir 23.2% no kopējā viedtālruņu tirgus, pirms gada šis rādītājs bija 24.1%. Apple pirms gada kontrolēja 17.9% no viedtālruņu pasaules tirgus, tomēr šī gada pirmajos trīs mēnešos Apple tirgus daļa nogāzusies līdz 14.8%. Huawei spējis sasniegt 8.3% no pasaules tirgus, augot par 60%, salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu.

    Vislielāko kāpumu viedtālruņu tirdzniecības apjomos piedzīvojis OPPO. OPPO sasniedzis 145% kāpumu, ja to salīdzina ar 2015. gada pirmajiem trim mēnešiem. OPPO ir ieņēmis viedtālruņu pārdevēju Top 5 piekto vietu, no tās izstumjot Lenovo. Turklāt Lenovo ir piedzīvojis pamatīgu 33% pārdošanas apjomu kritumu.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Krotow
    27.07.2016 18:40

    Brendu flagmaņi paši vien ir vainīgi, ka peļņai pakaļ dzenoties, pārsātinājuši viedierīču tirgu ar lūžņiem. Tagad jaunus lūžņus var pārdot tikai lētāk.

    Reklāma