Lunaz dažiem trakajiem jau ir zināms zīmols, kas ņem vecus Jaguar, Bentley un Rolls-Royce, tos pilnībā pārbūvē un padara tos par elektriskiem auto. Šoreiz Lunaz ķēries klāt klasiskajiem Range Rover, piešķirot tiem jaunu dzīvi elektroauto statusā.
Elektriskajiem, klasiskajiem Range Rover cena nebūs zema, tā sāksies no 245 000 britu mārciņu, kas ir ārprātīga cena par gandrīz jebkāda veida automašīnu. Bet ir jāņem vērā, ka ne jau vecā, noputējušā Range Rover tiek iemesti pāris akumulatori, bet visa automašīna tiek pilnībā izjaukta, pārkrāsota, pārbūvēta, padarot to par luksusa transportlīdzekli.
Lunaz nav norādījis, kādas tieši komponentes tiek izmantotas Range Rover pārbūvē par elektrisko auto. Šādu Range Rover pircējiem būs iespēja izvēlēties starp Town vai Country aprīkojumu. Town versija būs pieejama arī pagarinātā veidolā, kur šoferis un pasažieri saņems uzlabotu braukšanas komfortu.
Country versijā Range Rover saņems visu četru riteņu piedziņu, uzlabotu piekari, labākas bremzes un citas iespējas, kas nepieciešamas bezceļu braucējiem.
Un nav pat LED lukturi!?
Varbūt ielikuši 2300K LEDus?
Tik labs. Šis varētu aiziet, ja vien cena būtu nedaudz zemāka.
EV ar ķieģeļa aerodinamiku – vien britiem saprotams humors.
no otras puses, beidzot ir gals jokiem, ka britu auto var atpazīt pēc stāvvietā atstāta eļļas traipa.
Šķiet ka tur eļļa tecēja ne tikai no motora.
tad jau vēl viss nav zaudēts! neies jau piekāpties jaunlaiku dīvainībām – tradīcijas ir jākopj un jāsaglabā.
Klasikas atjaunošanai klasiska cena :) Diez kā paliks ar šī auto slavenajām transmisijas problēmām?
Elektrodzinējam nav tādas lietas! Arī 4×4 panāk ar vairākiem dzinējiem.
Lai vai kā būtu ar uzticamību, šie RR ieņem nozīmīgu un leģendāru vietu autobūves vēsturē. Tiem attiecīgās aprindās ir saglabājies uzticamu fanu pulks, no kuriem arī daži labprāt redzētu arī šādas elektriskas versijas, bet ar autentisku izskatu, tāpēc arī “parastās” lampas un citi sīkumi.
Ja šajā pusē kāds uztaisītu līdzīgā stilā Volgu vai Žiguli, arī būtu gribētāji. Nu padeldēs klavieres interneta kareivji, bet tie daži pārdotie eksemplāri arī var būt gana ienesīgs projekts kādai garāžai.
neracionālas izvēles ir raksturīgas cilvēkiem.
viens tic mistiskam personāžam debesīs, cits pārbūvē britu volgu darbībai uz elektrības. starpība nav liela – ticība kaut kam tur laukā.
ienesīgums, to nenoliedzu. ja nauda krīt rokās, tā ir jāpaņem.
man jau liekas ka nav ko vecus lūžņus elektrificēt… mašīna kas konstruēta iekšdedzes dzinējam tāda lai paliek… entuziasti var swapot dzinējus, bet ne jau masveidā elektrificēt…