Web Analytics
More
    Reklāma

    Ko Kursors Tev Neraksta #9

    Jaunākie raksti

    Sanākam noklausīties podkāsta devīto epizodi, kas ierakstīta 4. novembra pievakarē un sarunā piedalās visi trīs pierastie musketieri – Kristaps, Ansis un Henrijs.

    Šajā epizodē runājam par:

    Kā klausīties “Ko Kursors Tev Neraksta” podkāstu?

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    8 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Oskars Pūris
    06.11.2022 23:27

    Nu, pēc jaunākās epizodes noklausīšanās plika tāda nepatīkams pēcgarša… Astotā epizode, bez “Arta Ābola”, bija klausāmāka. Lai veicas!

    Čiekurs
    07.11.2022 09:19

    O, sniegpārsliņas arī ir sasniegušas podkāstu.
    Pārskatāmā nākotnē niknas feministes sāks mētāties ar fekālijām, ja desiņu ballīte nebeigsies.
    A es tieši gribēju paslavēt, ka Kursora podkāstā tiek mests pie malas politkorektums un Artis nereti pašauj vaļā ar ložmetēju.

    Oskars Pūris
    07.11.2022 12:10
    Reply to  Čiekurs

    Nav runa par politkorektumu. Tik nu, tehnoloģiju podkastā negribētos klausīties jēlus jociņus. Bet apzinos, ka ne1 mani nespiež klausīties šos ierakstus tāpēc ✌️

    Čiekurs
    07.11.2022 18:45
    Reply to  Oskars Pūris

    Starp jēlajiem jociņiem un smalku humoru ir šaura, brūna līnija.

    Oskars Pūris
    07.11.2022 12:15

    Labi, ka man ir izvēle – pierast vai nepierast 🙂
    Jau sen arī nelasu “Anša Ābola” rakstus kursors.lv – subjektīvi nepatīk autora stils. Vēlu veiksmi turpmākajos darbos! 💪✌️

    Eduards
    07.11.2022 15:02

    Kārtējā foršā epizode.

    Ko varu piebilst:

    1. Ne visi operatori pacēla cenas visiem tarifu plāniem, kāds bērnu/jauniešu tarfiem nepacēla. Cenu kāpums aizbildinoties ar elektroenerģiju ir saprotams, jo bāzes stacijas un visas iesaistītās iekārtas kas nodrošina mums sakarus, patērē elektrību pamatīgi.

    2. LMT jau sen pieder TSC bizness, Elektronika serviss iegāde ir solis uz priekšu, biznesa paplašināšana. Operatoriem gan nav nekāds serviss jānodrošina pārdotajām iekārtām, to dara ražotāja autorizēti servisa centri, kā augstāk minētie.

    3. Pantone tēma ar to nesaistītām cilvēkam(man) likās baigi sarežģīta un liekas, ka nebija vajadzības par to runāt, bet šis ir subjektīvi.

    Ivars Dzerve
    07.11.2022 17:03

    Dienas citāts “…*iršana tiek nosaukta par inovāciju” :)

    Reklāma