Web Analytics
More
    Reklāma

    “Google” bloķē vecāku kontus par iespējamu ļaunprātīgu sava bērna kailfoto izmantošanu

    Jaunākie raksti

    No tehnoloģiju uzņēmumu puses mūsdienās arvien lielāka uzmanība tiek veltīta lietotāju privātuma, datu aizsardzības, kā arī satura jautājumiem kopumā. Uz to lielu fokusu liek arī kompānijas “Apple” un “Google”. Saistībā ar to kādam tēvam “Google” nobloķējusi kontus, jo fiksējusi, ka viņa rīcībā ir bērna kailfoto – nofotgrāfēts mazuļa cirksnis. Šie attēli atzīmēti kā bērnu seksuālas vardarbības materiāls, tēva “Google” konti slēgti, iesniegts ziņojums Nacionālajam pazudušo un ļaunprātīgi izmantoto bērnu centram un veikta policijas izmeklēšana. Šis gadījums gan saistās ar virkni pārprātumu.

    Incidents notika 2021. gada februārī, kad pandēmijas dēļ daudz kas notika attālināti, arī daži ārsti savus pacientus pieņēma tikai attālināti. Kāda bērna tēvs vārdā Marks stāsta, ka pamanījis pietūkumu sava bērna dzimumorgānu rajonā un pēc medmāsas lūguma pirms videokonsultācijas nosūtīja problēmas attēlus mediķiem. Pēc tam ārsts izrakstīja antibiotikas, kas izārstēja infekciju. Taču šīs nav stāsta beigas.

    Reklāma

    Divas dienas pēc šo attēlu uzņemšanas Marks no “Google” saņēma paziņojumu, ka vīrieša “Google” konti ir nobloķēti “kaitīga satura” dēļ. Marks zaudēja piekļuvi e-pastiem, kontaktpersonām, fotoattēliem, jo izmantoja “Google Fi” pakalpojumu. Vīrietis uzreiz mēģināja pārsūdzēt “Google” lēmumu, bet uzņēmums noraidīja Marka pieprasījumu. Taču, iejaucoties policijai, beigās secināts, ka incidents “neatbilst noziegumam”.

    “Google” piefiksējusi šos attēlus, izmantojot “Microsoft PhotoDNA” risinājumu, kas skenē augšupielādētos attēlus un nosaka līdzības ar bērnu seksuālās vardarbības materiāliem. Šādā veidā, piemēram, 2012. gadā tika aizturēts kāds dzimumnoziedznieks, kurš izmantoja “Gmail”, lai nosūtītu jaunas meitenes attēlus. “Google” pārstāvis gan piebildis, ka “Google” skenē lietotāju personiskos attēlus tikai tad, kad lietotājs devis piekrišanu šādai darbībai.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma