Web Analytics
More
    Reklāma

    Samsung 2021. gadā strādās pie sarullējamiem un slīdošiem ekrāniem

    Jaunākie raksti

    Izskatās, ka iespēja sarullēt ekrānu viedierīcē būs jaunais 2021. gada trends, vismaz, lai ražotājs pazīmētos ar testa ierīcēm. Šo tehnoloģiju CES 2021 izstādē jau paspēja atrādīt uzņēmums TCL, un tagad viņiem pievienosies Samsung. Informācija par nākotnes plāniem tika paziņota Samsung displeju divīzijas finanšu rezultātu prezentācijā.

    Uzņēmums, sekojot citiem nozares grandiem, ir paziņojis savus datus par 2020. gada pēdējā ceturkšņa finanšu rezultātiem, kā arī tika vēstīts par 2021. gada plāniem. Ar finanšu rezultātiem viss ir bijis lieliski, un iepriekšējā ceturksnī Samsung displeju pārdošanas apjomi mērāmi 8,9 miljardu dolāru apmērā, bet peļņa bijusi 1,6 miljardi. Papildus tam viceprezidents Choi Kwon-young ziņoja, ka uzņēmums attīstīs tieši sarullējamos un slīdošos displejus.

    Samsung nākotnes plānos ir radīt šādas displeja tehnoloģijas, lai tās izmantotu nākamo paaudžu viedierīcēs, kā arī mēs varētu ieraudzīt pavisam jaunus produktus. Un tās varētu būt tik pat īpašas un revolucionāras kā šobrīd pieejamie Galaxy Z Fold2 un Flip tālruņi. Iespējams, ka tieši nākamie Galaxy Note sērijas telefoni būs pirmie, kas varētu saņemt saritināmu displeju. Neilgi pēc Galaxy S20 sērijas telefonu prezentācijas 2020. gada februārī Samsung ziņoja, ka nākotnē mēs varētu redzēt telefonus, kuri salokās arī trīs kārtās, taču šajā reizē par to nav informācija.

    Interesanti, ka Samsung ziņoja par LCD displeju ražošanas pārtraukšanu, tomēr jaunākajā informācijā ziņots par to, ka ražošana tomēr turpinās, balstoties uz pasūtītāju vēlmi.

    AvotsTheElec
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    1253
    02.02.2021 11:03

    trīs reizes saloki un viss, pērc jaunu?
    par trīskārt lokāmu vēl varētu saprast.

    Alberts Kviesis
    03.02.2021 19:19

    rezultātā būs kaut kas līdz stulbumam trausls, neērts lietošanā, dārgs un nejēdzīgs.

    Reklāma