Tehnoloģiju uzņēmumu konkurencei pastiprinoties, arvien lielākas naudas summas nākas ieguldīt reklāmas un mārketinga aktivitātēs. Pagājušais gads ir gāzis izdevumu rekordus – kāds ir mēģinājis turpināt izaugsmi, kāds dzēsis ugunsgrēkus.
Samsung ir lielākais tirgus spēlētājs, tāpēc uzņēmuma reklāmas izdevumi arī ir lieli. Diemžēl 2016. gadā Samsung nācās smagi strādāt, lai minimizētu Galaxy Note7 cirsto rētu. Pagājušā gada Samsung mārketinga izdevumi tiek lēsti ap 10 miljardiem dolāru, no tiem 4.4 miljardi dolāru aizgāja reklāmas budžetā, kas ir 15% pieaugums pret 2015. gadu.
https://www.youtube.com/watch?v=hjKd24UCPYY
LG reklāmu izdevumi ir auguši par 21.4%, tomēr tie pagājušajā gadā sasniedza tikai vienu miljardu dolāru. Izdevumu pieaugums tiek saistīts ar agresīvāku cīņu pret konkurentiem dārgo viedtālruņu segmentā. Sagaidāms, ka LG arī šogad audzēs reklāmas budžetu par vismaz 20%.
https://www.youtube.com/watch?v=u0PO5GpFvFg
Huawei par reklāmas izdevumiem tiešu informāciju nesniedz. Zināms, ka Huawei ar viedtālruņiem saistāmais apgrozījums audzis par 32% gadā, bet peļņa ir saglabājusies 2015. gada līmenī. Huawei ir 11 miljardus dolāru ieguldījis izpētē un izstrādē (28% pieaugums pret 2015. gadu), kamēr mārketinga un administratīvās izmaksas kopā bijušas 12.5 miljardi dolāru (38.8% pieaugums pret 2015. gadu).
https://www.youtube.com/watch?v=ZftiNmT-fi4
Pērkot flagmani, tu apmaksā uzmācīgās reklāmas. Jauki.
aha, vēl uzraksti par vergiem, kas dziedādami paši kaļ sev važas))
Labāk krājat pensijai un saviem bērniem, nevis pērkat šos sū***. :)
Ieguldītā nauda bērnos paliks, bet šis izvējosies līdz ar pirmo sauli. Sorry, ja pārāk pliekani,