Reklāma

Tehnoloģiju pasākums “CES” nākamgad notiks hibrīdformātā

Jaunākie raksti

QNAP TS-253D-4G NAS iespēju apskats

QNAP mums laipni sarūpējis uz testu TS-253D NAS tipa tīkla atmiņu, lai mēs varētu iepazīties ar ierīces iespēju klāstu....

Saruna ar Mārtiņu Bērziņu par Citadeles pieredzi fintech risinājumu radīšanā

Bieži vien uzņēmumi, kā arī finanšu iestādes dažādu iemeslu dēļ izvēlas savus risinājumus radīt nevis paši no A līdz...

Riga TechGirls piedāvā bezmaksas dizaina programmēšanas darbnīcas skolniecēm

Lai veicinātu skolas laikā meiteņu lielāku interesi par iespējām tehnoloģiju jomā, Riga TechGirls, sadarbībā ar Zviedrijas vēstniecību Latvijā 7.,...

Pētījums: pārsteidzošs elektroauto lietotāju daudzums atgriežas pie iekšdedzes dzinējiem

Kalifornijā, kas ir viens no lielākajiem elektroauto tirgiem pasaulē, veiktais pētījums parādījis, ka nemaz tik skaisti viss nav šai...

Izsolē iespējams iegādāties vienu biļeti “Blue Origin” kosmosa kuģī; ceļojums notiks jau šovasar

Maija sākumā jau ziņojām, ka Džefa Bezosa vadītā kosmosa kompānija "Blue Origin" drīzumā uzsāks biļešu tirdzniecību ceļojumam kosmosa kuģī...

Lai arī šī gada pirmajā pusē viss vēl plānots mierīgā gaisotnē un lielākoties attālināti, jau septembrī daži lielie tehnoloģiju pasākumi gatavojas priecēt klātienes apmeklētājus. Piemēram, “IFA Berlin 2021“. Tapis zināms, ka arī patērētāju elektronikas izstādes “CES” organizētāji beidzot gatavi tam, lai pasākumu nākamā gada sākumā varētu piedāvāt klātienē.

Patērētāju tehnoloģiju asociācija vakar, 28. aprīlī, nākusi klajā ar paziņojumu, ka ikgadējais Lasvegasā notiekošais pasākums “CES” 2022. gadā varēs notikt klātienē. Šis gads bija pirmais, kad “CES” norisinājās pilnībā digitālā formātā, kas netraucēja uzņēmumiem dalīties ar saviem jaunākajiem risinājumiem, tomēr nenoliedzami klātienes pasākumiem ir sava īpaša burvība.

Vienlaikus Covid-19 pandēmija, visticamāk, atstās pēdas arī “CES” organizēšanā. “CES 2022” plānota kā sava veida hibrīdizstāde, kas norisināsies no 5. līdz 8. janvārim gan klātienē, gan digitālā formātā, tādējādi arī samazinot cilvēku pulcēšanos. Savu dalību līdz šim apstiprinājuši tādi tehnoloģiju giganti kā “Amazon”, “AMD”, “Dell”, “Google”, “Hyundai”, “IBM”, “Intel”, “Lenovo”, “LG”, “Panasonic”, “Qualcomm”, “Samsung” un “Sony”.

AvotsVerge
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: