Web Analytics
More
    Reklāma

    Vācija brīdina Tesla neizmantot “Autopilot” reklāmas materiālos

    Jaunākie raksti

    Tesla Model S elektro automašīna ir saņēmusi Autopilot iespēju, kas daļēji spēj nodrošināt automašīnas pārvietošanos bez šofera iejaukšanās. Autopilot arī palīdz izvairīties no sadursmēm, kad mašīnu vada cilvēks. Tesla uzsver, ka Autopilot ir uzskatāms par beta izmēģinājumu iespēju, tomēr Autopilot pieejamība nekādi netiek ierobežota – aktivizē un izmanto.

    Vācijas Federālā transportlīdzekļu pārvalde ir brīdinājusi Tesla neizmantot Autopilot iespējas reklāmas materiālos. Autopilot autonomās vadības sistēma ir uzskatāma par atbalstu vadītājam nevis padara Tesla par pilnvērtīgu pašbraucošu automašīnu.

    Reklāma

    Volvo inženieri nosaukuši Tesla Autopilot sistēmu par bīstamu un nedrošu triku, pat apmānu. Volvo tehniskais direktors, kurš ir atbildīgs par aktīvo drošības sistēmu izstrādi, atzinis, ka Tesla Autopilot sistēmas iespējas tiek pārāk slavinātas, Tesla vēlētos, lai Autopilot ir lieliska sistēma, bet tā ne tuvu tāda nav.

    ASV ir uzsākta izmeklēšana pret Tesla par Model S avāriju, kad automašīna bijusi tā sauktajā Autopilot daļēji automātiskajā režīmā. Satiksmes negadījumā bojā gājis Model S vadītājs. Ne Tesla Model S vadītājs, ne arī Autopilot sistēma nav reaģējusi un pirms sadursmes automašīna nav bremzējusi. Tesla šobrīd uzskata, ka Autopilot sistēma nav reaģējusi, jo traktora vilktā piekabe bijusi baltā krāsā un sistēma to nav spējusi atšķirt no debesīm. Šis nav vienīgais gadījums, kad Autopilot izmantošana novedusi pie smagas avārijas.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    6 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Skābene
    17.10.2016 10:00

    Auto pilotu vispār būtu jāaizliedz, ,lai dažam labam neienāk prātā šmigā vizināties aļa ar “autopilotu”!

    Uldis M.
    17.10.2016 10:07
    Reply to  Skābene

    vai arī nosnausties uz autobāņa :D

    skābene
    17.10.2016 10:53
    Reply to  Uldis M.

    Kāda tur snaušana, ja ik pēc 350 km jākāpj ārā lādēt! Ja vēl mauc pa autobāni ar pilnu pulksteni, stabili, ka ik pēc 150 km jālādē!

    Uldis M.
    17.10.2016 12:02
    Reply to  skābene

    lai iesnaustos jau nevajag nemaz braukt stundām ilgi no vietas… pietiek ar vidēja līmeņa sagurumu vēlā pēcpusdienā pēc maltītes. Atliek izbraukt no lādēšanas stacijas, kurā arī pats šoferis vis drīzāk būs paspējis uzlādēties, un vēlme atstāt braukšanu autopilota ziņā uznāks nemanot. Un nevajag jau nemaz spiest pilnu pulksteni… ja vadītājam ienāks prātā nosnausties, viņš iekārtos savu Teslu pirmajā vai otrajā joslā kur arī gulēšana būs mierīgāka.
    Pie kam iesnausties var arī sastrēguma laikā, kas uz autobāņiem ir diezgan bieža parādība…
    https://www.youtube.com/watch?v=sXls4cdEv7c

    Krotow
    17.10.2016 15:41
    Reply to  Uldis M.

    Uz autobāņa Austrijā un Vācijā ir redzēti fūru šoferi ar kājām ārā pa logu skatoties DVD un lasot avīzi :) Nez kā tur bija ar autopilotu.

    Telens
    17.10.2016 10:42

    Piekabe baltā krāsā un Tesla nebremzēja? Loģiski! Ja ļaus reaģēt uz baltām piekabēm, tad tak tā mašīna bremzēs pie katra mākoņa!

    Reklāma