Web Analytics
More
    Reklāma

    Tesla Eiropā uzsāk piedāvāt Model Y versiju ar 600km nobraukumu

    Jaunākie raksti

    Tesla daļā Eiropas valstu sāk piedāvāt jaunu populārā Model Y krosovera versiju – Tesla Model Y Long Range RWD. Ražotājs šim auto sola līdz 600km nobraukumu (WLTP dati), 14.9 kWh/100km patēriņu un 217 km/h maksimālo ātrumu. Šis jaunais auto tiks ražots Tesla Berlīnes rūpnīcā.

    Jaunais auto ar savu nepilnu 40 tūkstošu eiro (pilnai summai pierēķini vēl piegādes un PVN) kļūst par otro lētāko Model Y versiju, ko varam iegādāties. Lētāka (nepilni 37 tūkstoši eiro) ir tikai “parastā” Model Y pakaļpiedziņas versija ar 455km nobraukumu.

    Auto būs nopērkams Austrijā, Čehijā, Dānijā, Somijā, Vācijā, Beļģijā, Luksemburgā, Šveicē, Spānijā, Portugālē, Norvēģijā, Islandē, Itālijā, Grieķijā, Polijā, Slovēnijā, Rumānijā un Ungārijā.

    Ļoti laba ziņa, jo arī man simpatizē vienkārši elektroauto, kas par prioritāti uzstāda nobraukumu nevis dažādas, manuprāt, liekas funkcijas. Es arī izvēlētos šādu Model Y versiju, kam nav pilnpiedziņas, bet lielāks nobraukums. Protams, fināla cena nav maza – ap 50 tūkstošiem eiro.

    1000km brauciens ar Tesla Model Y elektroauto (video)

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    25 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Nauris
    12.04.2024 11:54

    Es teiktu, ka Latvijai piemērotāka tomēr ir versija ar pilnpiedziņu. Jā, 90% ikdienai tas nav nepieciešams. Bet tie 10% ir ārkārtīgi noderīgi. Tā ir ziema, tie ir zemes ceļi. Pat Rīgā arī šoziem ļoti noderēja. Tie, kas ir izmēģinājuši pilnpiedziņas priekšrocības lielākoties negribēs vairs auto ar monopiedziņu. Starpcitu vēcā S 85 un S85 D – lielāks range pie vienādas baterijas ir tieši pilnpiedziņai, kāpēc, es nezinu, bet tā ir. Avots Tesla Club Kiev.

    Labvēlis
    12.04.2024 13:42
    Reply to  Nauris

    Riepas nopērc ziemai paredzētas labas, nevis ar M+S sangļong āksties. Ar priekšpiedziņu kurai ir labs ESP ar bremzēm pietur riteņus un taisno auto – viss kā vajag.

    Labvēlis
    12.04.2024 15:55

    Tas arī, jo ESP nav panaceja alnim pie stūres. Ir auto kuru ESP sistēma ir traucējošs krāms , un ir auto kuru ESP reāli uzlabo braukšanu gan ziemā gan vasarā.
    Vienkārši nolikt uz pedāļa optimisma pilnu ķieģeli un cerēt ka tagad dators tavā vietā atrisinās visas dzīves problēmas ir izteikti naivi.
    Ja tik ļoti negribās domāt un pievērsties auto vadīšanas procesam ka neatšķir kurā kupenā, bedrē, peļķē un stāvvietas spraugā nevar mesties iekšā, tad labāk tādiem ar taksi vai vilcienu.

    n0@$$
    15.04.2024 04:42

    Vispirms vajadzēja nopirkt īstu EV ,ne korejiešu pakaļdarinājumu.

    n0@$$
    15.04.2024 16:08

    Jā un viedais viedoklis ,ka nepirkšu auto bez apkopes :D

    n0@$$
    15.04.2024 16:10
    Reply to  n0@$$

    Neatzīstot ,ka viens autoražotājs dominē gan tehnoloģiski ,gan skaitliski.

    Karlis
    13.04.2024 21:50
    Reply to  Labvēlis

    Visas ziemā paredzētās riepas ir ar M+S. Tik tagad nāk jauns gravējums ar kalna virsotni.

    Uldis
    13.04.2024 10:05
    Reply to  Nauris

    Elektro auto gadījumā kur riteņi piedzenas ar motoru uz ass, nevis kardāniem un reduktoriem – pilnpiedziņas risinājums mierīgas braukšanas gadījumā var būt efektīvāks, jo divi motori reizē var darboties ar mazāku slodzi, attiecīgi mazāk silst un mazāk enerģijas aiziet zudumā. Cits jautājums – ja smaga kāja – tad ar abiem motoriem bateriju ēd ātrāk…

    Nauris
    12.04.2024 12:01

    Kristap, Tu taču pat ziemā vaidēji, ka nevar normāli pabraukt, jo rati visu laiku izspolē. Tas nav tikai Tavam drantuļetam,. Draugam ir mono Enyaq, ziemā, ar visu švakro motoru ir kā ir. Tā ir visu elektro auto specifika – ļoti liela grieze jau pašā startā, rezultātā rati izslīd. Vilkmes kontrole kaut ko palīdz bet tāpat, tas ir neērti, ja jāizlien uz slidenas šosejas ziemā, auto ģībs un nepaātrināsies, radot bīstamību saņemt belzienu pa pakaļu.

    Labvēlis
    12.04.2024 13:46
    Reply to  Nauris

    Te ir problēma ar blīvi starp pedāļiem un tabureti, nevis ka jobanc rots kas par jaudu neiespējami pabraukt :0
    Tač akselerātors nav 1/0 slēdzis, iepazīsties, modulē, ar visādiem elektrokrāmiem ir pabraukts ziemā un vasarā, un es teikšu ka elektroauto spoļu problēma ir šauras eko-šmeko riepas kurām rites pretestības samazināšanai nav arī saķeres.

    Kaspars
    12.04.2024 13:07

    Bet patīkami, ka tesla tirgus pozīcijas tagad stiprina ar cenas kontroli.
    Šāda izmēra mašīna ar 600km nobraukumu un cenu ap 50k tomēr ir labs deal uz visa, ko piedāvā pārējie

    Skābene
    12.04.2024 13:49

    Kur Jūs tās savas Teslas remontējat? Man te daži čomi saka, ka vedot uz Grobiņu, citi uz Zviedriju. Tiešām tāds čakars?

    E-Msk
    12.04.2024 15:23
    Reply to  Skābene

    Ko vajag saremontēt? Elektroniku, softu, virsbūvi, ritošo daļu? Nav nekāds čakars. ;) Vien bateriju nevar rūpnīcas svaigumā atgūt bez nomaiņas.

    Skābene
    12.04.2024 15:45
    Reply to  E-Msk

    Nu pieņemsim, ka vajag visu no uzskaitītā saraksta! Kur to var izdarīt vienuviet? Kur var aizdzīt lietotu teslu uz pirmspirkšanas diagnostiku, lai pārliecinātos, ka tur nav kaut kas samuķīts rumbulas stilā!?

    Kaspars
    12.04.2024 16:52
    Reply to  Skābene

    Man viens čoms stāsta, kauz vietas ir servisi, kas visu mākot, izņemot dažas, ļoti specifiskas lietas.
    Nu, ja jauna tesla ar garantiju, tad pie defekta Tev ir izvēle:
    – braukt uz tuvāko garantijas servisu ārzemēs
    – remontēt te pat, bet par saviem līdzekļiem

    Viss atkarīgs no tā, vai defekts ļauj vispār ar auto pārvietoties, no tā cik defekts smags (naudas izteiksmē) un no tā cik ļoti Tu novērtē savu laiku (jo garantija Tev ar visdrīzāk tajā pašā dienā neko nesataisīs)

    Pērkot jaunu teslu, tas ir tas ar ko Tu reķinies un vēlāk pārsteigumu nav
    Objektīvi vērtējot – visbiežāk nav arī čakars (ir tikai izdevumi)

    Name*
    13.04.2024 18:27
    Reply to  Skābene

    Šodien tieši redzēju Piņķos ir tesla service, gan jau ir arī citur.

    Name*
    14.04.2024 21:48

    Droši vari ieiet viņu mājaslapā un uzvanīt. Tādā veidā precīzāk saņemsi atbildi.

    Reklāma