Tieši šodien Samsung Galaxy Note7 vajadzēja nonākt oficiālā pārdošanā, tomēr tas nenotiks. Jau vakar ziņojām, ka ir apzināti vismaz 5 gadījumi, kad uzlādes laikā ir aizdegušies Galaxy Note7 viedtālruņi. Ražotājs mājaslapā atklāj, ka aizdegušies akumulatoru problēmas konstatētas vismaz 35 Galaxy Note7 viedtālruņiem visā pasaulē, tāpēc nolemts atsaukt visus Galaxy Note7.
Samsung ir paziņojis, ka tuvāko pāris nedēļu laikā tiks apmainīti visi Galaxy Note7 viedtālruņi pret jauniem, drošiem modeļiem. Ražotājs uzsvēris, ka kvalitāte un pircēju drošība ir pirmajā vietā. Tiek pieļauts, ka defektīvi ir aptuveni 0.1% no visiem saražotajiem Galaxy Note7 viedtālruņiem.
Atgādināšu, ka līdzīgas problēmas piemeklēja LG ar Watch Urbane 2 Android Wear viedpulksteni. LG nācās izņemt no tirdzniecības visus viedpulksteņus, tie tā arī nav plauktos atgriezušies. Problēmas bija ar iPhone 4 antenu darbību un iPhone 6 lūšanu lietotāju bikšu kabatās.
Samsung Electronics paziņojums par Galaxy Note7
Samsung Electronics ir apņēmušies pilnībā nodrošināt augstākās kvalitātes produktus saviem klientiem, tāpēc, atsaucoties uz saņemtajām ziņām par Galaxy Note7, veicām rūpīgu pārbaudi un atklājām baterijas šūnas problēmu.
Līdz 1.septembrim pasaulē ir bijuši 35 baterijas bojājumu gadījumi, par kuriem esam saņēmuši informāciju. Kopā ar mūsu piegādātājiem šobrīd veicam rūpīgu pārbaudi, lai identificētu tirgū pieejamās iespējami bojātās baterijas. Tomēr, tā kā mūsu klientu drošība ir absolūta prioritāte, mēs esam uz laiku atlikuši Galaxy Note7 pārdošanu. Baltijā par šādiem gadījumiem nav ziņots. Uzsveram, ka šajos gadījumos cilvēki nav cietuši.
“Samsung Electronics vissvarīgākie ir augsti drošības standarti, tāpēc šādus gadījumus uztveram ļoti nopietni. Lai veiktu papildu kvalitātes nodrošināšanas pārbaudes, Galaxy Note7 piegāde šobrīd ir apstādināta. Ierīces pārdošana Baltijas valstīs ir atlikta līdz oktobrim. Līdz ko būs zināmi precīzi jaunie datumi produkta palaišanai mūsu tirgū, mēs par to informēsim,” saka Samsung Electronics Baltics Telekomunikāciju vadītājs Baltijas valstīs Māris Ķikāns.
Klientiem, kas veikuši iepriekšpasūtīšanu un jau saņēmuši Galaxy Note7, Samsung Electronics piedāvās iespēju tuvāko nedēļu laikā ierīci samainīt pret jaunu. Tikmēr, ja ir radušās kādas šaubas par drošību, klienti var doties uz oficiāliem Samsung klientu apkalpošanas centriem vai operatora/mazumtirgotāja, pie kā veikts pirkums, un lūgt pārbaudīt savu Galaxy Note7 ierīci.
“Mēs apzināmies neērtības, ko tas var radīt tirgū, tomēr tas tiek darīts, lai turpinātu nodrošināt augstākās kvalitātes produktus mūsu klientiem. Mēs cieši sadarbojamies ar saviem partneriem, lai ierīču nomaiņas procesu padarītu tik ērtu, cik iespējams,” skaidro Māris Ķikāns.
Baltijas valstīs iepriekšpasūtīto un piegādāto ierīču skaits ir neliels un neradīs grūtības. Klienti, kuri ir veikuši iepriekšpasūtījumu, bet ierīci vēl nav saņēmuši piegādes atlikšanas dēļ, tiks informēti par jaunajiem piegādes datumiem pavisam drīz. Klientiem, kas vēl nav saņēmuši Galaxy Note7, būs iespēja izvēlēties – gaidīt jauno piegādes datumu vai saņemt atmaksu par ierīci. Mēs aicinām saglabāt pacietību līdz izplatīsim papildu informāciju.
Ai, ai, ai.. Bet labi, ka tā. Varēja arī iztirgot n-tos tūkstošus defektīvu telefonu, un tad nāktos ilgi dikti taisnoties.
slikta ziņa. es tagad kādu laiku vispār neapskatītu samsung kā brendu, ja būtu jāpērk telefons
Lg urbane 2 jau sen atpakaļ tirdzniecībā.
Nu vismaz beidzot Samsung izdomājuši kaut ko oriģinālu, atšķirīgu no Apple, kas noteikti piesaistīs arī vairāk jaunu klientu. :)
Nekas jauns, S4 arī vienam no kursa sadega lādējot, labi, ka turēja blakus gultai uz skapîša, nevis gultā.
Ai da labi, it kā apple akumulatori nekad nav deguši! Tāpat pērk tos āboļus!
Apple būtu teikuši, ka nepareizi turēts, un viss ir ok.
Labāk godīgi atzīt defektu nevis kā Putleram(Apple) melot! :D
Aha, dažs labs analītiķis uzskata, ka šo feilu Samsung varētu izmantot, lai uzsvērtu, cik uzņēmums ir godīgs, spēj atzīt kļūdas un vispār ļoti rūpējas par saviem klientiem.
kāpēc gan ne? atšķirsies no ģeniālā biznesmeņa, partnera uzmetēja Džobsa (starp citu, kur viņš pazudis?), kurš teica, ka jūs, lūzeri, manu megatelefonu neprotat turēt pareizi.
Nav jau arī tā, ka Apple nekad nav saviem produktiem nodrošinājuši feilojošo komponenšu nomaiņas. Es tādas atceros baterijām, kamerām, pogām un displejiem.
Es vairāk par to, ka šoreiz Samsung ir ļoti smagi nofeilojis, jo Note7 ir ļoti nozīmīgs produkts un jau pašā tā pārdošanas sākumā atrauties uz miljardiem dolāru vērtu ķibeli ir… drūmi.
labāk fiksi izlabot ķibeli un sevi paslavēt, nevis pieļaut principiālu feilu aparāta dizainā un pēc tam izlikties, ka ‘viss kārtībā, ak, cienījamā kundze’. saprotams, ka Samsung šāds PR izmaksā dārgāk nekā ierastais veikalings, bet arī reputācija dažreiz maksā.
šobrīd jau pieļāva diezgan lielu PR feilu, vienīgais veids kā kaut cik glābt ir atzīt kļūdu un atsaukt.
Pamatīga šaize sanākusi, skatos Eiropā piegādes atceltas uz Oktobra beigām, vienu brīdi pat biju apsvēris domu šo pasūtīt kopā ar to VR gadžetu, bet re kā, veiksmīgā kārtā nesanāca.
Tev nebūs Samsungu pirkt, tev būs mūžam ar Iphone staigāt!