Mitsubishi Motors oficiālais pārstāvis Latvijā ir uzsācis jaunā krosovera Mitsubishi Eclipse Cross tirdzniecību Latvijā. Jauno apvidus auto būs iespējams iegādāties SIA “Skandi Motors” auto salonos, un tā sākuma cena jau labi aprīkotai bāzes versijai būs 24 900 EUR.
“Eclipse” tulkojumā no angļu valodas nozīmē “aptumsumu”, kas nepārprotami atspoguļojas pašā SUV eksterjerā – ass kupejas izskats, uz priekšpusi sašaurināts profils, muskuļots dizains, izteiksmīgas līnijas un paaugstinātas triecienizturības virsbūve RISE. Ražots Mitsubishi Motors rūpnīcā Japānas pilsētā Okazaki, jaunais Eclipse Cross lieliski papildina jau esošo Mitsubishi SUV līniju, kurā ietilpst ASX, Outlander un tehnoloģijām bagātais Outlander PHEV.
Jaunās paaudzes Eclipse Cross krosovers iezīmē Mitsubishi Motors jaunu zīmola stratēģiju un ievieš inovatīvus risinājumus strauji augošajā SUV kupeju segmentā. Tas ir aprīkots ar projekcijas ekrānu jeb Head-up displeju, kas atrodas virs mērinstrumentu paneļa un sniedz vadītājam visu nepieciešamo informāciju. Tāpat Eclipse Cross izceļas ar savā SUV klasē plašāko vietu kājām, kas nav maznozīmīgi un ļauj pasažieriem justies komfortabli arī garākos pārbraucienos. Turpretī augsti novērtētā Mitsubishi pilnpiedziņa un ražotāja vairāku gadu garumā uzkrātā pieredze tieši apvidus automobiļu ražošanā sniedz pārliecību par Eclipse Cross izcilajām gaitas un manevrētspējas īpašībām.
Mitsubishi Motors jaunā Eclipse Cross SUV kupeja ir saņēmusi augsto 5 zvaigžņu drošības testu novērtējumu no Euro NCAP. Drošības testos tas uzrādīja augstus rezultātus ne tikai savā “mazo apvidus automobiļu” segmentā, bet arī demonstrēja izcilu sniegumu tādās kategorijās kā “pieaugušo braucēju aizsardzība” (97%) un “gājēju drošība” (80%). Kopumā Eclipse Cross saņēma maksimālo punktu skaitu dažādās Euro NCAP testa kategorijās, pierādot, ka ir viens no drošākajiem automobiļiem savā segmentā.
Jauno Mitsubishi Eclipse Cross darbina pilnīgi jauns 1.5 l tiešās iesmidzes benzīna turbodzinējs, un tas ir aprīkots ar bezpakāpju variatoru CVT. Pieejams sešās komplektācijās, bet jau bāzes versijā ir iekļautas visas mūsdienu drošības tehnoloģijas – frontālās sadursmes novēršanas bremžu sistēma FCM, joslu šķērsošanas brīdinājuma sistēma LDW, automātiskās tālās gaismas un citas.
Pakaļa gan atbaidoša.
Tas “disaina elements” – horizontālā strīpa logam pa vidu, taisni acu augstumā laikam izbesītu pirmajā nedēļā
kāda vēl kupeja….tiešām, aptumsums…..
Lai nu kāda būtu šim pakaļa, neapstrīdams neglītākais auto gods joprojām pieder Nissan Juke. Salīdzinot ar to, šis ir no visām pusēm Purvītis!
Vai tad nu ir izbeigušies vārdi, ko izmantot modeļu nosaukumos? Eclipse saistās ar pavisam cita tipa auto. Tā Cross piekabināšana, tik vēl vairāk saduļķo ūdeni.
Jā tas garais aizmugurējais lukturis vai kas tas pie velna skaitās izskatās vienkārši atbaidoši.
Pie tam normāli aizsedz visu pārskatamību salonā spogulī.
Likās ka tie jaunie CHR un HRV no toyotas un hondas galīgi garām, bet nu šitas vienkārsi sit pušu abus.
ja nebūtu luktura šķērsām pāri stiklam, tad pak. stikls, kura apakšējā mala ir krietni zem. pak. sānu loga apakšas, izskatītos pavisam šķērmi – liels, pretrunā ar pakaļgala proporcijām. tagad, tam saspiežoties, lielā apaļīgā pakaļa nav tik uzkrītoša.
Taisnība gan, ja nebūtu, tad tīri ok būtu.
Bet nu tāpat uz doto brīdi, personīgi man liekas tas kā nereāli liels mīnuss, jo ja piemēram CHRam aizmugurējie durvju rokturi neglīti izskatās un sēžot aizmugurā jūties klaustrofobiski mikroskopisko logu dēļ, tad šim Mitsu reāli tas lukturis traucē braukšanai
Nu XC70 arī aizmugures stikla apakša ir zem sānu stikla, bet dizains tomēr nav tik sačakarēts.