Web Analytics
More
    Reklāma

    Ferrari pieturēsies pie V12 dzinējiem, kamēr tie nebūs aizliegti ar likumu

    Jaunākie raksti

    Arī itāļu superauto ražotājs Ferrari iet līdzi laikam un attīsta savu pirmo elektroauto, taču zīmola entuziasti var dzīvot mierīgi – leģendārā kompānija turpinās izmantot V12 dzinējus, kamēr vien tie nebūs aizliegti ar likumu. To intervijā medijam Car Expert paudis Ferrari mārketinga departamenta vadītājs Emanuele Karando.

    Viņš norāda uz cerību, ka nākotnē likumdošana būs gana fleksibla un tā pieļaus iekšdedzes dzinēju lietošanu. Viens no veidiem kā to nodrošināt ir ilgtspējīgāka, sintētiskā degviela – pie šiem projektiem visaktīvāk šobrīd strādā Porsche.

    Ferrari V12 dzinēja attīstības programmas vadītājs Rudžero Čevolani saka, ka Ferrari primāri ir “inženiertehniska kompānija” un tās mērķis ir izspiest maksimālo sniegumu. Viņš saka, ka dzinējs var pārsniegt 10 tūkstošu apgriezienu minūtē robežu, bet tieši no snieguma viedokļa tas nav vajadzīgs. Šobrīd apgriezienu ierobežotājs nolikts pie 9500 RPM robežas, kas arī ir ļoti daudz. Ferrari pārstāvji saka, ka V8 turbo dzinējs no snieguma viedokļa būtu labāks, taču V12 sagādā lielāko emocionālo baudījumu un kompānija cīnīsies par tā saglabāšanu.

    Plānots, ka pirmais Ferrari elektroauto ieradīsies nākamgad, kas nozīmē, ka nākotnē samazināsies mašīnu skaits ar iekšdedzes dzinēju. Plānots, ka desmitgades beigās 40% piegādāto Ferrari būs elektriski, vēl 40% būs hibrīdi, bet atlikušie 20% būs parasti benzīna auto bez elektrifikācijas.

    Lai arī iekšdedzes dzinēju pārdošanas apjomu samazināšanās ir plānota, Ferrari izpilddirektors Benedeto Vinja ir izteicies, ka “iekšdedzes dzinējam Ferrari vēl palicis daudz darba.” Sintētisko degvielu ieviešana tiek uzskatīta par vienu no veidiem, kā iekšdedzes dzinējus saglabāt arī ilgtermiņā.

    AvotsMotor1
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    dsfd
    12.06.2024 15:28

    malači
    Go woke, go broke!

    Bats
    13.06.2024 14:06

    V12 ir relikts. Lai Ferrari turpina ražot, tās simts vai divsimt mašīnas uz kopējā fona neko daudz nemaina salīdzinot ar, piemēram Toyota Corolla vai Ford F150 patēriņiem un izmešiem. Vairāk tāds kā lēts publicitātes triks atgādināt par sevi un saviem GT klases auto. Mīmu formātā:

    ES likumdevēji: …
    Ferrari: mēs cīnīsimies līdz pēdējam par tiesībām turpināt ražot mūsu lieliskos V12 motorus!
    Pircēji: …
    Ferrari: Šī ir principiāla nostāja! Nekāda zaļā kursa te nebūs, mēs esam Ferrari!

    Reklāma