“Meta” savās platformās aktīvi integrē mākslīgā intelekta (MI) risinājumus, kuri sniedz dažādus radošus risinājumus gan individuālajiem lietotājiem, gan uzņēmumiem. Piemēram, šī gada laikā “Meta” uzņēmumiem sāks piedāvāt iespēju izveidot reklāmas kampaņas, izmantojot mākslīgo intelektu.
“Meta” informējusi, ka turpmākā gada gaitā ieviesīs plašu klāstu MI funkciju, ar kuru palīdzību varēs ģenerēt gan attēlus, gan tekstu. Runājot par attēlu ģenerēšanas rīku, tas piedāvās uzņēmumiem izveidot pilnas attēlu versijas, balstoties uz iepriekšējo reklāmu saturu. Rīks arī piedāvās izvietot tekstu uz attēla, bildes paplašināšanas risinājumus u.c. funkcijas.
Kas attiecas uz “Meta” teksta ģenerēšanas rīku, tas šobrīd kļuvis jau par diezgan lielu standartu, ko piedāvā daudzi. Uzņēmumi šo rīku varēs izmantot, lai automātiski izveidotu virsrakstus, ģenerētu teksta melnrakstus.
Vienlaikus “Meta” uzsver, ka pārbaudīs, kā izveidotais saturs saskan ar zīmola tēlu, balstoties uz uzņēmuma iepriekšējām reklāmas kampaņām. Līdz ar to, izmantojot gan attēlu, gan teksta ģenērēšanas rīkus, uzņēmums varēs izveidot saturu, kas atbilst tā identitiātei.