Web Analytics
More
    Reklāma

    Ford tuvojas Level 3 autonomās braukšanas palīgsistēmas laišanai tirgū

    Jaunākie raksti

    Ford esot izstrādājis Level 3 autonomās braukšanas palīgsistēmu, kas nozīmē, ka autovadītājs noteiktos apstākļos var noņemt rokas no stūres un novērst uzmanību ceļa, ļaujot mašīnai pilnībā braukt pašai. To vienā no savām intervijām atklājis kompānijas vadītājs Džims Fārlijs, tiesa, ir neliels āķis.

    Lai ari sistēma ir sasniegusi tādu līmeni un regulāri notiek testi ar prototipiem, paies kāds laiks, kamēr to ikdienā varēs lietot Ford klienti – tas pagaidām ir ļoti, ļoti dārgi. “Mēs esam ļoti tuvu. Regulāri varam izpildīt šos nosacījumus ar prototipiem testos, bet mums jāpanāk tas, ka to darām izmaksu ziņā efektīvā veidā,” saka Fārlijs, prognozējot, ka sērijveida ražošanā sistēma varētu tikt laista 2026. gadā.

    Reklāma

    Viņš gan nav skaidrojis tehniskās nianses, kā tiek nodrošināta šīs sistēmas darbība un kādi ir tehniskie risinājumi.

    Pagaidām ir ļoti maz šāda veida palīgsistēmu. Lai arī nosaukums liek domāt citādi, Tesla Autopilot un Full Self-Drive sistēmas vismaz pēc definīcijas neatbilst Level 3 autonomās braukšanas prasībām. Tās saucamas par advancētām Level 2 sistēmām. Līdz šim Level 3 slieksnim izdevies nonākt Mercedes, kas savu sistēmu sertificējuši lietošanai ASV, taču arī tas darāms noteiktos laikapstākļos, ceļaposmos un ātrumā. Arī BMW ir ceļā uz šo, taču masveidīgi šādu sistēmu ieviešana vēl ir vismaz dažus gadus tālā nākotnē.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma