Reklāma

“Clubhouse” atklāj savu tīmekļa versiju, bet tas notiek krietni par vēlu

Jaunākie raksti

LMT pērn veicis rekordlielas investīcijas tīklā un palielinājis klientu skaitu

Latvijas mobilo sakaru operators un tehnoloģiju inovāciju uzņēmums LMT 2021. gadā veicis pēdējos 10 gados lielākās investīcijas infrastruktūrā, tīkla...

Par spīti Džo Rogana izplatītajai dezinformācijai par Covid-19 “Spotify” no viņa neatteiksies

Lielu sašutuma vētru izraisījusi Džo Rogana "Spotify" dzirdamā podkāsta "The Joe Rogan Experience" 31. decembra epizode, kurā piedalījās ārsts...

Latvijā beidzot pieejama Apple Watch ECG – elektrokardiogrammas funkcionalitāte

Bez sarkanā paklāja un fanfarām, bet ar kāda putniņa pačukstēšanu, pie mums ir nonākusi informācija, ka Latvijā beidzot darbojas...

Ford nepilnu divu gadu laikā plāno saražot 600 tūkstošus elektroauto

Ford vadītājs Džims Fārlijs intervijā Fox Business norādījis, ka ASV valdībai nepieciešams veikt investīcijas elektroauto infrastruktūras attīstībā, savukārt ražotāji sagatavos...

Tesla pērn guvusi rekordlielu peļņu; šogad jaunus modeļus neprezentēs

Elektroauto ražotāja Tesla vadītājs Īlons Masks apstiprinājis, ka uzņēmums pērn strādājis ar 5,5 miljardu dolāru (4,8 miljardi eiro) peļņu,...

Audio saziņas lietotne “Clubhouse” pērn ap šo laiku piedzīvoja uzplaukumu pasaulē un februārī piesaistīja ievērojamu lietotāju skaitu arī no Latvijas. Tomēr jau labu laiku lietotne piedzīvo strauju popularitātes kritumu, lai arī pērn beidzot to varēja sākt lietot arī “Android” lietotāji, un arī ielūgumi vairs nav vajadzīgi. “Clubhouse” nupat paziņojis, ka paplašinās un būs sasniedzams arī tīmeklī, bet vai tas nenotiek par vēlu?

Norādīts, ka lietotāji ASV sākot no 6. janvāra var klausīties audio sarunas tiešraidē un atkārtojumā, izmantojot “Clubhouse” tīmekļa versiju. Ielūgumi vairs nav nepieciešami, tāpēc principā var uzreiz pievienoties un klausīties sev interesējošo saturu. Uzņēmums norāda, ka tīmekļa versija joprojām ir izmēģinājuma stadijā, tāpēc kaut kādas nepilnības var pazibēt. Ja tas viss veiksmīgi aizies ASV, varbūt šāda iespēja parādīsies arī citās valstīs.

Lai arī “Clubhouse” ik pa laikam nāk klajā ar jaunām iespējām, kā lietotāja pieredzi padarīt patīkamāku un ērtāku, redzams, ka vismaz Latvijas lietotāju vidū interese par šo lietotni ir manāmi noplakusi. Tāpēc gribas teikt, ka jaunu funkciju parādīšanās, kas citās lietotnēs ir norma, ir novēlota.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: