Web Analytics
More
    Reklāma

    “Clubhouse” atlaiž vairāk nekā pusi no visiem darbiniekiem

    Jaunākie raksti

    Par pirms pāris gadiem ļoti iecienīto audio saziņas lietotni “Clubhouse” nu vairs dzirdams pavisam maz. Lietotne savu popularitātes zenītu sasniedza pandēmijas laikā, kad tas bija labs risinājums, kā ierobežojumu pilnajā ikdienā attālināti kontaktēties ar cilvēkiem un diskutēt par dažādām tēmām. Tagad, kad pasaule ir atgriezusies “vecajā režīmā”, “Clubhouse” popularitāte ir ievērojami kritusi. Nu arī uzņēmuma vadība paziņojusi, ka plāno atlaist vairāk nekā 50% no visa darbaspēka jeb ap 25 strādājošos.

    “Clubhouse” dibinātāji Pols Deivisons un Rohans Sets, informējot par šiem jaunumiem, uzsvēra, ka uzņēmuma darbību nepieciešams savā veidā atiestatīt jeb noresetot. Viņi skaidro, ka pasaule vairāk vai mazāk atgriezusies pirmspandēmijas stāvoklī, un līdz ar to aktivitāte “Clubhouse” ir aprimusi, jo cilvēkiem vairs īsti nav laika darboties šajā lietotnē. Deivisons un Sets uzsvēruši, ka, lai produkts atrastu savu vietu tirgū, tam ir jāmainās un jāpielāgojas mainīgajai tehnoloģiju pasaulei.

    Reklāma

    Uzņēmuma dibinātāji arī norādījuši, ka ar pašreizējo komandas lielumu “Clubhouse” darbība vairs nav iespējama. Viņuprāt, mazāka, uz produktu vērstāka komanda spēs veikt nepieciešamās izmaiņas “Clubhouse” darbībā, tāpēc arī pieņemts lēmums atlaist vairāk nekā 50% no darbaspēka. Deivisons un Sets arī atklājuši, ka viņiem ir skaidra vīzija par “Clubhouse 2.0”. Atliek cerēt, ka to izdosies realizēt.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    4 komentāri
    vecākie
    jaunākie novērtētākie
    Inline Feedbacks
    View all comments
    stealthy
    29.04.2023 23:27

    tā nu viņš ir – gribēja uzcept “rauga” pankūkas bez rauga, bez miltiem, da’ ir bez pannas.

    Kristaps
    30.04.2023 08:14

    Tā ir ar šiem ātrajiem ‘startupiem’ kas uzzied bez pamata. Ātri uzzied, ātri nozied un jēga nekāda. Kā tikai dibinātājam/-jiem piķis kabatā.

    Kkā tā
    30.04.2023 08:24

    Ak šie vakara ziņu virsraksti, kuriem ar raksta saturu nav nekāda sakara

    Reklāma