Reklāma

Lietotne Clubhouse mainīs savu darbības principu

Jaunākie raksti

Apple iPad (2022) apskats – jaunā un dārgā planšetdatoru klasika

Šis 2022. gada rudens nosacīti ir bijis kluss Apple planšetdatoru saimē, kaut arī tika izziņoti divi jauni modeļi, no...

Tesla oficiāli piegādā pirmo Semi kravas auto un atklāj plašākas tehniskās detaļas

Labāk vēlu nekā nekad - tā varam teikt par elektroauto ražotāja Tesla elektrisko kravas auto Semi, kas beidzot devies...

Paziņota Apple Music 2022. gada populārākā dziesma

Gada beigas ir laiks, kad dažādi straumēšanas servisi mēdz publiskot informāciju par vēl tekošā gada populārāko saturu, un to...

Škoda līdz 2026. gadam plāno radīt trīs jaunus elektriskos modeļus

Čehu autoražotājs Škoda oficiālā paziņojumā nupat atkārtoti apstiprinājis savus plānus attīstīt elektroauto, paziņojot, ka līdz 2026. gadam uzņēmums radīs...

Amazon 2021. gadā no reklāmu pārdošanas nopelnījis vairāk nekā no abonēšanas servisiem

Amazon vēsturiski tirgū ienāca kā grāmatu tirgošanas interneta veikals, tad tas kļuva par vienkārši gigantisku interneta veikalu, bet tagad...

Nezinu, vai jums kaut ko vēl izsaka lietotnes nosaukums Clubhouse, jo arī mēs Kursorā pagājušajā gadā lecām iekšā šajā trakumā, tomēr izskatās, ka serviss pamazām tuvojas eksistences beigām.

Tomēr Clubhouse negatavojas pavisam izbeigt darbību, bet gan mainīt tās principu, jo funkcionalitāte tiks papildināta ar jaunu iespēju, kas būs grupu jeb kā to dēvēs lietotnē – houses – veidošana. Tādējādi tiks sniegta iespēja apvienoties domubiedriem, un šajās grupās attiecīgi veidot istabas, kurās cilvēki var pievienoties, klausīties citu viedoklī un izteikt savējo. Joprojām tiks saglabātas arī publiskās klausīšanās vietas, bet uzsvars būs uz jaunajām grupām.

Tas darīts tāpēc, ka nekontrolējami daudz publisko grupu tomēr nesniedz rezultātu, ka klausītāji var tieši atrast savām interesēm nepieciešamo saturu, bet var nākties pievienoties vairākām grupām, līdz izdodas atrast sev atbilstošo. Tāpat tas varētu būt vēl viens solis, lai atdzīvinātu Clubhouse popularitāti, jo šī gada septiņos mēnešos tā lejupielādēta vien 4,2 miljonus reižu, kamēr 2021. gada periodā tie bija 29,4 miljoni.

Jaunā funkcionalitāte man atgādina Twitter Communities iespēju, kur arī var veidot interesentu grupas, lai šajā cilvēku sastāvā dalītos ar saistošajiem tematiem. Redzēs, kā Clubhouse izdosies integrēt jaunās izmaiņas un piesaistīt jaunu lietotāju birumu, tāpēc lietotne šobrīd meklē interesentus testēšanai.

Kad bija jūsu pēdējais Clubhouse apmeklējums?

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
16.08.2022 13:42

Vismaz pirms pusgada. Tur nav, ko darīt/klausīties.

Reklāma