Web Analytics
More
    Reklāma

    Pēc pusotra gada “Amazon” nolemj likvidēt savu audio straumēšanas platformu “Amp”

    Jaunākie raksti

    Pērnā gada martā rakstījām, ka “Amazon” palaidis savu sociālo audio lietotni “Amp“, kas daudzējādā ziņā līdzinās “Clubhouse”. Lietotne piedāvā mūzikas bibliotēku, dodot iespēju iekāpt dīdžeja kurpēs un izveidot, un atskaņot savus unikālos dziesmu sarakstus, ko var klausīties virtuālajā istabā kopā ar draugiem. Diemžēl šī lietotne neguva cerēto popularitāti, tāpēc “Amazon” nolēmis to likvidēt.

    “Amp” darbojās “Android” un “iOS” ierīcēs kopš 2022. gada marta. Sākotnēji, lielākoties pateicoties pandēmijai, tā nedaudz izjuta popularitātes garšu un lietotāju interesi, taču vēlāk slīga arvien lielākā aizmirstībā, gluži kā “Clubhouse” (kas joprojām nesaprot, ka ir pienācis laiks beigt savu darbību). “Amp” atgādina tradicionālo radiostaciju ar dīdžeju, kurš mijiedarbojas ar klausītājiem un saņem iespēju nopelnīt. Taču “Spotify” un citiem audio straumēšanas servisiem piedāvājot arvien jaunas iespējas, “Amp” nokļuva aizmirstībā.

    Reklāma

    “Amazon” pagaidām nav atklājis konkrētus lietotnes aizvēršanas iemeslus, taču, visticamāk, tas bija lietotāju un līdz ar to popularitātes trūkums. Iespējams, tas daļēji saistīts ar “Amp” satura un klausīšanās ierobežojumiem. Piemēram, lietotne trīs stundu laikā ļāva atskaņot tikai divas dziesmas no viena albuma, kas ļoti ierobežo dīdžeja izvēles iespējas.

    Tāpat vēl viens iemesls “Amp” likvidēšanai ir “Amazon” vēlme pēc iekšējās pārstrukturēšanas. Tās ietvaros uzņēmums aprīlī slēdza “Halo” nodaļu, savukārt jūlija izskaņā paziņoja, ka slēgs savu mākoņdatu glabāšanas servisu “Amazon Drive”.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Biteme
    11.10.2023 11:10

    dīdžeja kurpes, hm, jēdzīgie dara savu darbu basām kājām, paskatieties uz Fatboy Slim kājām.

    Last edited 6 months ago by Biteme
    Reklāma