Web Analytics
More
    Reklāma

    “Amazon” palaiž “Clubhouse” konkurentu “Amp”, kas ikvienam ļaus iekāpt dīdžeja kurpēs

    Jaunākie raksti

    Pēc vairāku mēnešu testēšanas “Amazon” beidzot atvēris piekļuvi savai sociālajai audio lietotnei “Amp”. Pašā būtībā tā ir jau labi zināmā “Clubhouse” līdziniece. Taču atšķirība ir tā, ka “Amp” vairāk domāta nevis diskutēšanai par dažādām tēmām, bet gan mūzikas atskaņošanai un klausīšanai, ikvienam lietotājam ļaujot kļūt par radio dīdžeju. Arī “Amazon” to pozicionē vairāk kā radio stila, nevis tiešsaistes tērzēšanas pakalpojumu.

    Virtuālās istabas izveidotājs būtībā varēs vadīt savu tiešraidi ar iespēju atskaņot “desmitiem miljonu licencētu dziesmu”. Savukārt pārējie, kuri pievienojušies istabai, varēs izvēlēties kādu sev mīļu dziesmu un palūgt dīdžejam to atskaņot. Būtiski, ka ne virtuālo telpu saimniekiem, ne klausītājiem nebūs jāabonē kāds papildus pakalpojums – ikviens varēs klausīties pilna garuma dziesmas, ja vien reģistrēsies “Amp”. Lai kārtīgi iestartētu šo lietotni, “Amazon” piesaistījis vairākus pazīstamus mūziķus, kuri būs pirmie “Amp” dīdžeji.

    Reklāma

    Šobrīd “Amp” jau ir gaisā, tomēr darbojas ļoti ierobežotā beta versijā. Lietotne ir pieejama vienīgi ASV un tikai tiem, kuri izmanto “iOS” ierīces. “Amazon” pagaidām nav neko teicis par “Android” versijas izstrādi, kā arī “Amp” palaišanu ārpus ASV.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma