Reklāma

“Clubhouse” reģistrēties tagad varēs bez ielūgumiem

Jaunākie raksti

Mercedes sadarbosies ar Stellantis bateriju ražošanā elektroauto

Vācu autoražotājs Mercedes paziņojis, ka tas kļūs par Stellantis koncerna un "Total Energies" partneri uzņēmumā "Automotive Cells Company", kas...

Bitkoinu ieguve ik gadu rada ap 37 000 tonnu e-atkritumu

Nav nekāds noslēpums, ka kriptovalūtu ieguve nodara būtisku kaitējumu videi. Patērētais elektroenerģijas apjoms aiziet kosmiskos ciparos, radot ievērojamu siltumnīcefekta...

YouTube Premium lietotāji var lejuplādēt video

YouTube testa režīmā palaidis iespēju lejupielādēt video no interneta pārlūkprogrammas, kas līdz šim bija pieejams tikai mobilajā lietotnē, taču...

Amazon atļauj pieteikties darbā tiem cilvēkiem, kuri to zaudēja marihuānas lietošanas dēļ

Uzņēmums Amazon ir oficiāli paziņojis, ka atļaus atkal pieteikties darbā tiem darbiniekiem, kuri to iepriekš zaudējuši narkotiku testu pārbaudes...

Fitbit Versa 3 viedpulksteņa apskats

Šī gada sākumā Google pabeidza Fitbit iegādi, kas bija sava veida signāls tam, ka Google sāks daudz nopietnāk piedomāt...

Laikā, kad audio saziņas lietotnes “Clubhouse” lietošana Latvijā apsīkusi teju pavisam –  izstrādātāji paziņojuši, ka pabeigta pāreja no beta versijas un beidzot tā brīvi pieejama visiem. Vairāk nekā gadu kopš “Clubhouse” palaišanas tajā varēja reģistrēties tikai ar ielūgumu, ko bija iespējams saņemt no pašiem lietotājiem vai pēc tā jāgaida rindā.

“Clubhouse” norāda, ka šobrīd lietotāji var brīvi kopīgot saites ar citiem un uzaicināt viņus pievienoties. Līdztekus šīm izmaiņām jaunas vēsmas ieguvis arī “Clubhouse” logo, ko var redzēt šī raksta titulbildē.

Uzņēmums apgalvo, ka lietotnē katru dienu tiek izveidots ap pusmiljons virtuālo audio tērzēšanas istabu. Maijā “Clubhouse” beidzot nonāca arī līdz “Android” lietotājiem, kas lietotāju skaitu palielināja par 10 miljoniem. Lai piesaistītu jaunus un noturētu jau esošos lietotājus, “Clubhouse” ik pa laikam pievieno arī svaigas iespējas. Piemēram, pagājušajā nedēļā tika palaista funkcija, kas ļauj nosūtīt tiešos ziņojumus (direct messages) citiem lietotājiem. Līdz šim šādi nosūtītas jau ap 90 miljoniem ziņu.

Lai arī uzņēmums, šķiet, visiem spēkiem cenšas noturēt lietotāju uzmanību, konkurence ir liela. Savu “Clubhouse” klonu piedāvā “Twitter”, “Facebook”, “Instagram”, “Discord” un “Spotify”. Varbūt lietotnes atvēršana visiem dos iespēju “Clubhouse” nedaudz pāraugt konkurentus.

Reklāma

8 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
8 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

laiks nokavēts. vajadzēja uzreiz bez ielūgumiem kamēr vēl bija interese.

vai tad nav skaidrs, ka nevarēja pavilkt? pat gmails bija uz ielūgumiem.

Kuros laikos ta gmails bija ar ielūgumiem?

2004-2007.

Iemetu aci. Ielūgumi bija. Bet lai piesaistītu vairāk klientu, nevis ierobežotu. Kontus varēja pavērt visi kam nebija slinkums.

bez ielūguma nevarēja, tas bija ierobežojums. es to atceros, jo tauta kā aptrakusi medīja ielūgumus, lai dabūtu tik ietilpīgu pastkasti par brīvu.
padalies ar linku, kur iemeti aci un kur teikts pretēji.

Iemetu aci tā laika pastos. Kā ieraudzīju, tā arī pats atcerējos, ka 2005-2006 taisīju kontus radiniekiem un pazīstamiem, jo biju safanojies par gmail un ieteicu citiem. Bet kko tādu, ka būtu čakarējies ar ielūgumiem, gan nearceros.

domāju, ka Mike Sego ir atbildējis uz šo jautājumu.

Reklāma
Reklāma
Reklāma