Web Analytics
More
    Reklāma

    “Clubhouse” maina biznesa virzienu un tagad fokusējas uz grupu saziņu

    Jaunākie raksti

    Droši vien reti kurš vairs atceras lietotni “Clubhouse“, kas pandēmijas laikā nokļuva popularitātes zenītā, nodrošinot reāllaika audio saziņas, attālinātu diskusiju iespējas. Gada sākumā “Clubhouse” paziņoja, ka atlaidīs pusi darbinieku un plāno šķirt jaunu lapu uzņēmuma attīstībā, radot “Clubhouse 2.0” versiju. Ne vienam vien bija šaubas, ka uzņēmumam tas izdosies, taču nu “Clubhouse” paziņojis, ka maina biznesa virzienu un vairāk fokusējas uz grupu ziņapmaiņu.

    “Clubhouse” savā paziņojumā norādījis, ka lietotne transformējas no reāllaika audio sarunām, kurām jebkurš varēja pievienoties, uz draugu grupām orientētām balss tērzēšanas sarunām. Līdz ar to tā vietā, lai paplašinātu publisko diskusiju virzienu, kurās varēja piedalīties jebkurš lietotājs, jaunā “Clubhouse” versija piedāvā izveidot privātas vai daļēji privātas grupas, sauktas “Chats”, kurās lietotāja draugi un draugu draugi varēs apmainīties ar balss ziņām.

    Reklāma

    Komunikācija šajās grupās būs mazāk vērsta uz reāllaika sarunām. Drīzāk tas būs kaut kas līdzīgs “Instagram Stories”. Lietotājs balss ziņas veidā varēs pavēstīt par aktuālāko dzīvē un padalīties ar šo ierakstu ar draugiem, kuri pēc tam varēs atbildēt, pievienojot savu balss ierakstu. Līdz ar to šī komunikācija būs vairāk kā “salipināta” kopā no balss ziņu ierakstiem, nevis reāllaika saruna.

    Tiesa, lietotājiem joprojām būs iespēja izveidot tiešraides audio istabas un diskutēt reāllaikā par dažādām tēmām.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    patrictietis
    08.09.2023 17:08

    Un kāds haips bija par to Clubhouse?!. ;)
    Ekskluzīvi tikai uz apple…. ar uzaicinājumiem… bet uz Android pagaidiet… un kur tagad ir šī platforma? ;)

    Reklāma