Reklāma

“TikTok” sasniedz zīmīgu lietotāju skaita robežu

Jaunākie raksti

Silent Yachts prezentē jaunu katamarānu ar saules baterijām, elektromotoriem un pūķi

Uzņēmums Silent Yachts ir zināms kā viens no pionieriem, kas vēlas radīt videi draudzīgākus pārvietošanās līdzekļus ūdenī. Pavisam nesen...

Toyota savos elektroauto koncentrēsies uz cenu nevis nobraukumu ar vienu uzlādi

Salīdzinot ar lielāko daļu konkurentu, Toyota elektroauto segmentā līdz šim ievērojami stagnējusi. Autoražotājs pamazām pievērsies arī elektroauto, taču tas...

Riga TechGirls mentoru programmā pieteikušās vairāk nekā 1000 sieviešu

Darbs tehnoloģiju jomā arī sieviešu vidū ķļūst arvien pievilcīgāks, to var spriest pēc lielās aktivitātes jaunajā Riga TechGirls mentoru...

RTU zinātnieki izstrādā un licencē tehnoloģiju dabiskam termoiepakojumam

Lai aizvietotu dabai kaitīgo polistirolu, Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) Vides aizsardzības un siltumu sistēmu institūta zinātnieki attīsta dabisku termoiepakojuma...

Microsoft Surface Go 3 planšetdatora apskats (video)

Šovasar mēs iepazināmies ar Microsoft Surface Go 2, ko ražotājs dēvē par pašu mazāko (portablāko) Surface divi vienā tipa...

TikTok” nedēļas sākumā nācis klajā ar svarīgiem jaunumiem – aktīvo lietotāju skaits uzkāpis līdz apaļajam vienam miljardam. Būtiski, ka šī atzīme sasniegta trīs gadu laikā – lietotne oficiāli atklāta 2018. gada augustā. Jāņem arī vērā, ka šajā laikā uzņēmums saskāries ar dažādiem sarežģījumiem, tostarp bijušā ASV prezidenta Donalda Trampa draudiem to bloķēt, tāpēc jāuzslavē, ka izdevies ne tikai noturēt, bet arī veicināt jaunu lietotāju iesaisti.

Salīdzinot ar pērnā gada augustu, šajā pašā laikā šogad “TikTok” aktīvo lietotāju skaits palielinājies par 25%. Lietotnes popularitāte strauji pieaugusi tieši pandēmijas laikā. Tas rezultējies ar to, ka “TikTok” kļuva par 2020. gada populārāko lietotni. Tā paša gada pirmajā ceturksnī tā viedtālruņos lejupielādēta 315 miljonus reižu, liecina “SensorTower” dati. Taču kopš darbības uzsākšanas “TikTok” kopumā lejupielādēts 3,2 miljardus reižu. Šajā skaitā gan ietilpst arī dati par ķīniešu versijas “Douyin” instalāciju skaitu.

Ziņots arī, ka “TikTok” mātesuzņēmuma “ByteDance” ieņēmumi 2020. gadā vairāk nekā divkāršojās, salīdzinot ar 2019. gadu, un sasniedza 34,3 miljardus ASV dolāru. Savukārt šī gada jūnijā kompānijas vērtība pietuvojās 430 miljardiem USD. Lielākie nopelni šajā visā, protams, ir “TikTok” izaugsmei.

Tā kā “TikTok” firmas zīme ir īsie video, kas acīmredzami ir lietotāju atzīts formāts, arī citi uzņēmumi atrocīja piedurknes un dedzīgi sāka piedāvāt savus īso video servisus. Piemēram, “Facebook” pērnā gada augustā “Instagram” pievienoja “Reels“. “Snapchat” novembrī iepazīstināja ar “TikTok” klonu “Spotlight“. Šī gada sākumā arī “Youtube” aptvēra, ka šādi video taču ir cieņā un radīja “Youtube Shorts“. Bet arī ar to nekas nav līdzēts, jo lietotāji tāpat pavada vairāk laika “TikTok”, nevis “Youtube”.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: