Web Analytics
More
    Reklāma

    “TikTok” sasniedz zīmīgu lietotāju skaita robežu

    Jaunākie raksti

    TikTok” nedēļas sākumā nācis klajā ar svarīgiem jaunumiem – aktīvo lietotāju skaits uzkāpis līdz apaļajam vienam miljardam. Būtiski, ka šī atzīme sasniegta trīs gadu laikā – lietotne oficiāli atklāta 2018. gada augustā. Jāņem arī vērā, ka šajā laikā uzņēmums saskāries ar dažādiem sarežģījumiem, tostarp bijušā ASV prezidenta Donalda Trampa draudiem to bloķēt, tāpēc jāuzslavē, ka izdevies ne tikai noturēt, bet arī veicināt jaunu lietotāju iesaisti.

    Salīdzinot ar pērnā gada augustu, šajā pašā laikā šogad “TikTok” aktīvo lietotāju skaits palielinājies par 25%. Lietotnes popularitāte strauji pieaugusi tieši pandēmijas laikā. Tas rezultējies ar to, ka “TikTok” kļuva par 2020. gada populārāko lietotni. Tā paša gada pirmajā ceturksnī tā viedtālruņos lejupielādēta 315 miljonus reižu, liecina “SensorTower” dati. Taču kopš darbības uzsākšanas “TikTok” kopumā lejupielādēts 3,2 miljardus reižu. Šajā skaitā gan ietilpst arī dati par ķīniešu versijas “Douyin” instalāciju skaitu.

    Reklāma

    Ziņots arī, ka “TikTok” mātesuzņēmuma “ByteDance” ieņēmumi 2020. gadā vairāk nekā divkāršojās, salīdzinot ar 2019. gadu, un sasniedza 34,3 miljardus ASV dolāru. Savukārt šī gada jūnijā kompānijas vērtība pietuvojās 430 miljardiem USD. Lielākie nopelni šajā visā, protams, ir “TikTok” izaugsmei.

    Tā kā “TikTok” firmas zīme ir īsie video, kas acīmredzami ir lietotāju atzīts formāts, arī citi uzņēmumi atrocīja piedurknes un dedzīgi sāka piedāvāt savus īso video servisus. Piemēram, “Facebook” pērnā gada augustā “Instagram” pievienoja “Reels“. “Snapchat” novembrī iepazīstināja ar “TikTok” klonu “Spotlight“. Šī gada sākumā arī “Youtube” aptvēra, ka šādi video taču ir cieņā un radīja “Youtube Shorts“. Bet arī ar to nekas nav līdzēts, jo lietotāji tāpat pavada vairāk laika “TikTok”, nevis “Youtube”.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma