Reklāma

“Snapchat” rada “Spotlight” iespēju – konkurēs ar “TikTok”

Jaunākie raksti

Apple iPhone 13 apskats – nekas īsti jau nav mainījies, bet tomēr…

Vēl viens gads riņķī, un Apple atkal ir izlaidis atjauninātu un uzlabotu uzņēmuma galveno produktu - iPhone viedtālruni. Apple...

“Tele2” pieslēgumu skaits pārsniedzis 1 miljonu

Mobilo sakaru operatora “Tele2” apgrozījums šī gada deviņos mēnešos palielinājies par 8,7%, salīdzinot ar pagājušā gada attiecīgo laika periodu,...

Kopējais Tet grupas apgrozījums šogad audzis par 7%, eksports – par 37%

Šī gada deviņos mēnešos Tet grupas kopējais apgrozījums sasniedzis 174,6 miljonus eiro, augot par 7%, salīdzinot ar attiecīgo periodu...

Luminor uzņēmumiem turpmāk atvērs norēķinu kontus attālināti

Turpinot bankas pakalpojumu digitalizāciju un pielāgošanos ārkārtējās situācijas apstākļiem, sākot ar šī gada oktobri uzņēmēji varēs atvērt Luminor jaunu...

Lielbritānijas skolas izmantos sejas atpazīšanu, lai paātrinātu pusdienu maksājumus

Neskatoties uz privātuma apsvērumiem, sejas atpazīšanas tehnoloģija klientu apkalpošanas un citās jomās ienāk aizvien straujāk, nodrošinot būtiski ātrāku procesu...

Kaut arī TikTok sāga ar tās pārdošanu ASV šobrīd ir nedaudz norimusi, kas visdrīzāk saistīts ar prezidenta vēlēšanām, tikmēr konkurenti nesnauž, un tagad arī Snapchat būs sava TikTok versija – Spotlight.

Tas būs papildinājums jau esošajai lietotnei. Spotlight darbosies līdzīgi TikTok un Instagram Reels, piedāvājot vertikālos video, kuri tiks automātiski atskaņoti, kad tie tiks pārskatīti. Tāpat tie nebūs pārāk gari, jo doma ir izveidot īsu un interesantu saturu. Lielākā atšķirība no konkurentiem būs tā, ka šos video nebūs iespējams komentēt, kā arī lielākā daļa no tiem pat būs anonīmi, jo autors būs zināms tikai publiskajiem Snapchat kontiem.

Reklāmas video lietotne uzsver, ka līdz gada beigām satura radītāji varētu nopelnīt līdz 1 miljonam dolāru dienā, tie gan ir kopējie ieņēmumi par visiem video, tomēr ēsma no Snapchat puses ir mesta. Protams, aiz tā visa būs īpašais algoritms, kurš katram lietotājam rādīs šos video, kas būs balstīts arī uz šo video popularitāti. Šajā ziņā anonimitāte dažiem satura radītājiem var tieši nākt par labu, bet no otras puses tie, kuri pieraduši sekot noteiktiem kontiem ar šādu izvēli varētu būt neapmierināti.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma