web analytics

“Snapchat” rada “Spotlight” iespēju – konkurēs ar “TikTok”

Jaunākie raksti

DPD Latvija brīdina par krāpniekiem, kas mēģina izkrāpt norēķinu karšu datus

DPD Latvija vērš uzmanību uz jaunu krāpniecības shēmu un brīdina par krāpniekiem, kas uzņēmuma vārdā mēģina izkrāpt iedzīvotāju norēķinu...

Revolut laiž klajā iegādes risinājumu Latvijas uzņēmumiem

Īstenojot savu mērķi nodrošināt iespēju visus uzņēmumiem būtiskos aspektus pārvaldīt vienuviet, Revolut Business šodien paziņoja par jaunā iegādes risinājuma...

Kursors.lv izmēģina Shipzee servisu – Apple MagSafe lādētājs pēc pusotra mēneša gaidīšanas

Novembra beigās, kad Amerikā atzīmē Pateicības dienu un norisinās “Melnās piektdienas” jeb Black Friday atlaižu un iepirkšanās trakums, Latvijā sevi ar...

Xiaomi Mi Band 6 varētu tikt pie GPS, SpO2 sensora un Amazon Alexa atbalsta

Tīmeklī uzieta gaidāmās Xiaomi Mi Band 6 fitnesa aproces programmatūra, kas norāda uz vairākiem ilgi gaidītiem uzlabojumiem. Parasti Xiaomi...

Volkswagen pārsniedz Eiropas CO2 emisiju mērķus un Baltijā kļūst par elektroauto tirgus līderi

Saskaņā ar sākotnējiem datiem Volkswagen pasažieru automašīnu segmentā radījis par aptuveni sešiem miljoniem gramu mazāk CO2 nekā to pieprasa...

Kaut arī TikTok sāga ar tās pārdošanu ASV šobrīd ir nedaudz norimusi, kas visdrīzāk saistīts ar prezidenta vēlēšanām, tikmēr konkurenti nesnauž, un tagad arī Snapchat būs sava TikTok versija – Spotlight.

Tas būs papildinājums jau esošajai lietotnei. Spotlight darbosies līdzīgi TikTok un Instagram Reels, piedāvājot vertikālos video, kuri tiks automātiski atskaņoti, kad tie tiks pārskatīti. Tāpat tie nebūs pārāk gari, jo doma ir izveidot īsu un interesantu saturu. Lielākā atšķirība no konkurentiem būs tā, ka šos video nebūs iespējams komentēt, kā arī lielākā daļa no tiem pat būs anonīmi, jo autors būs zināms tikai publiskajiem Snapchat kontiem.

Reklāmas video lietotne uzsver, ka līdz gada beigām satura radītāji varētu nopelnīt līdz 1 miljonam dolāru dienā, tie gan ir kopējie ieņēmumi par visiem video, tomēr ēsma no Snapchat puses ir mesta. Protams, aiz tā visa būs īpašais algoritms, kurš katram lietotājam rādīs šos video, kas būs balstīts arī uz šo video popularitāti. Šajā ziņā anonimitāte dažiem satura radītājiem var tieši nākt par labu, bet no otras puses tie, kuri pieraduši sekot noteiktiem kontiem ar šādu izvēli varētu būt neapmierināti.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: