Web Analytics
More
    Reklāma

    “Snapchat” rada “Spotlight” iespēju – konkurēs ar “TikTok”

    Jaunākie raksti

    Kaut arī TikTok sāga ar tās pārdošanu ASV šobrīd ir nedaudz norimusi, kas visdrīzāk saistīts ar prezidenta vēlēšanām, tikmēr konkurenti nesnauž, un tagad arī Snapchat būs sava TikTok versija – Spotlight.

    Tas būs papildinājums jau esošajai lietotnei. Spotlight darbosies līdzīgi TikTok un Instagram Reels, piedāvājot vertikālos video, kuri tiks automātiski atskaņoti, kad tie tiks pārskatīti. Tāpat tie nebūs pārāk gari, jo doma ir izveidot īsu un interesantu saturu. Lielākā atšķirība no konkurentiem būs tā, ka šos video nebūs iespējams komentēt, kā arī lielākā daļa no tiem pat būs anonīmi, jo autors būs zināms tikai publiskajiem Snapchat kontiem.

    Reklāmas video lietotne uzsver, ka līdz gada beigām satura radītāji varētu nopelnīt līdz 1 miljonam dolāru dienā, tie gan ir kopējie ieņēmumi par visiem video, tomēr ēsma no Snapchat puses ir mesta. Protams, aiz tā visa būs īpašais algoritms, kurš katram lietotājam rādīs šos video, kas būs balstīts arī uz šo video popularitāti. Šajā ziņā anonimitāte dažiem satura radītājiem var tieši nākt par labu, bet no otras puses tie, kuri pieraduši sekot noteiktiem kontiem ar šādu izvēli varētu būt neapmierināti.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma