Reklāma

Instagram tiek papildināts ar TikTok konkurentu Reels

Jaunākie raksti

Xiaomi laiž pārdošanā Mijia 610 L Rock ledusskapi

Xiaomi Ķīnā uzsācis pārdot Mijia Refrigerator 610 L Rock ledusskapi. Mijia Refrigerator 610 L Rock ledusskapim ir 20 nodalījumi...

Bentley saviem modeļiem ieviesīs “Azure” versiju īpaši komfortablai braukšanai

Luksusauto ražotājs Bentley paziņojis, ka savos modeļos tas ieviesīs "Azure" versiju - tas nav jauns modelis, bet gan aprīkojuma...

Tesla piesakās papildus zemesgabalam, lai paplašinātu rūpnīcu Berlīnē

Elektroauto ražotājs Tesla pieteicies iegādāties "Gigafactory Berlin" pieguļošo zemesgabalu, autoražotājam jau plānojot rūpnīcas paplašināšanās darbus. Šadas ziņas izplatījuši vācu...

Marks Zakerbergs: “Meta” metaversa projekts tuvākos piecus gadus izmaksās ļoti dārgi

Nav nekāds noslēpums, ka metaversa kā iekļaujošas virtuālās pasaules izveide izmaksās ļoti dārgi. Daudzi uzņēmumi, ieskaitot "Google", "Microsoft", "Meta"...

Vai un kā paaudzes īpatnības ietekmē finanšu paradumus?

Viena no jomām, kur diezgan labi var aplūkot atšķirības dažādās paaudzēs, ir finanses. Šobrīd, kad tehnoloģijas attīstās straujāk nekā...

Sociālais tīkls Facebook kā ierasts nodemonstrējis savu taktiku kopēt citu konkurentu servisus, lai tos piedāvātu savā pakļautībā esošajās lietotnēs, un tā ir tapis arī populārās lietotnes TikTok konkurents Reels.

Tas ir papildinājums Instagram lietotnei, piedāvājot līdzīgu funkcionalitāti kā konkurentam un jau esošajai Stories iespējai. Šeit lielākā atšķirība ir tā, ka ir iespējams pievienot mūziku un dažādus papildinātās realitātes efektus, kā arī izmantot daudz specifiskākas pārveidošanas iespējas, kā ātruma maiņa un šīs izgrieztās video pārejas. Vēl viens no svarīgajiem faktoriem ir tieši dalīšanās ar šiem video, kuri būs pieejami visiem Reels sekotājiem Explore sadaļā.

Šeit gan līdz galam nav skaidrs kā Instagram risinās parādīšanās algoritma jautājumu, taču tiek mērķēts tieši uz tiem autoriem, kuri nav populāri un aktuāli. Lai viņu veidotais materiāls sasniegtu pēc iespējas lielāku auditoriju, jo līdz šim Instagram influenseriem tas prasa vairāku mēnešu darbu, kur ir smalki jādomā pie savas publikas noturēšanas un piesaistīšanas. Un TikTok gadījumā tā ir viena no popularitātes un panākumu atslēgām.

Reels nāk īstajā laikā, kad tiek aktīvi runāts par TikTok aizliegšanu ASV, ja tas nenonāks kādas amerikāņu kompānijas pārvaldībā, un Tramps šo lietu ir apņēmies līdz 15. septembrim, tā kā laika vairs nav atlicis daudz. Jaunā Instagram iespēja jau iepriekš bija pieejama Brazīlijā un Indijā, kur otrās gadījumā TikTok jau ir aizliegts. Tagad Reels būs pieejams gan ASV, Anglijā, Francijā un Austrālijā, kopumā 50 valstīs. Pēc visa spriežot, arī Latvijas “rīleri” var uzsākt savu karjeru.

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Oskars
06.08.2020 17:13

Drausmas un shis parsniedz visus kriterijus. Pietiek jau Latvija, ka tagad liela dalja twitter, instagram lietotajas, sauc sevi par influencerem. Tas laikam ir moderni. Jo lielaks piilju knaabis un buferi, jo slavenaka influencere. Tagad bus jauna profesija rileri? Es ceru ka bus virus Covid-20 kas iznicinas influencerus un citus idiotus.

Kārlis
07.08.2020 10:30

patērētāju kultūra. Agrāk senajos laikos, lai noturētu valsti, bija nepieciešamas divas lietas parastajai mirstīgajai tautai:

  1. maize
  2. izklaides

ja tas bija – revolūcija izpalika.

tagad izskatās iet uz to pašu:

  1. sociālais pabalsts
  2. sociālie tīkli
Reklāma