Reklāma

Populārākā lietotne 2020. gadā bijusi “TikTok”

Jaunākie raksti

Toyota savos elektroauto koncentrēsies uz cenu nevis nobraukumu ar vienu uzlādi

Salīdzinot ar lielāko daļu konkurentu, Toyota elektroauto segmentā līdz šim ievērojami stagnējusi. Autoražotājs pamazām pievērsies arī elektroauto, taču tas...

Riga TechGirls mentoru programmā pieteikušās vairāk nekā 1000 sieviešu

Darbs tehnoloģiju jomā arī sieviešu vidū ķļūst arvien pievilcīgāks, to var spriest pēc lielās aktivitātes jaunajā Riga TechGirls mentoru...

RTU zinātnieki izstrādā un licencē tehnoloģiju dabiskam termoiepakojumam

Lai aizvietotu dabai kaitīgo polistirolu, Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) Vides aizsardzības un siltumu sistēmu institūta zinātnieki attīsta dabisku termoiepakojuma...

Microsoft Surface Go 3 planšetdatora apskats (video)

Šovasar mēs iepazināmies ar Microsoft Surface Go 2, ko ražotājs dēvē par pašu mazāko (portablāko) Surface divi vienā tipa...

“MikroTik” plāno ziedot 20 miljonus eiro Bērnu slimnīcai

Nesen ziņojām, ka "MikroTik" (SIA Mikrotīkls) kļuvis par pirmo Latvijas privāto uzņēmumu, kam izdevies pārlekt miljarda eiro vērtībai. Tas...

Kompānija “App Annie” veikusi izpēti, secinot, ka pērnā gada populārākā lietotne bijusi neviena cita kā “TikTok“. Neskatoties uz visām grūtībām, ieskaitot bijušā ASV prezidenta Donalda Trampa negācijas un izņemšanu no Indijas tirgus, “TikTok” veicas ļoti labi. Lietotne turpina iekarot lietotāju simpātijas un vienlaikus piedāvā aizvien jaunas iespējas, kā video koplietošanu padarīt vēl saistošāku.

“TikTok” bija pirmā lietotne, kas nepieder “Facebook” un sasniegusi tik augstus popularitātes rādītājus. Lietotne 2020. gadā lejupielādēta vairāk nekā trīs miljardus reižu. Saskaņā ar “Sensor Tower” pētījumu “TikTok” ir piektā lietotne, kas nav saistīta ar spēlēm un apsteigusi “Facebook”. Iepriekš tas izdevies tikai citām “Facebook” piederošām lietotnēm – “WhatsApp”, “Messenger” un “Instagram”.

“App Annie” mārketinga vadītājs Čuzens Kins ieskicējis arī tendenci, ka kopējais “TikTok” skatīšanās laiks jau apsteidz “Youtube”, kas nozīmē, ka cilvēku uzmanību aizvien vairāk piesaista tieši īsā formāta video.

Zemāk var redzēt sociālo lietotņu sadalījumu pēc lejupielāžu skaita 2019. un 2020. gadā.

Visvairāk lejupielādētās lietotnes 2019. un 2020. gadā.

Avots9to5mac
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: