Reklāma

ASV un Lielbritānijā “TikTok” ir populārāks par “Youtube”

Jaunākie raksti

Kas notiek otrā pusē, kad sazināmies ar banku? Saruna ar klientu apkalpošanas vadītāju

Katram, visdrīzāk, ir bijusi situācija, kad bez zvanīšanas vai jebkādas citas saziņas ar savu banku nevar iztikt. Protams, var...

MKBHD parodē jaunāko Intel reklāmu, kas aicina boikotēt Apple datorus

Oktobra sākumā uzņēmums Intel izlaida visai neviennozīmīgi vērtējamu video, mēģinot pārliecināt esošus Apple datoru lietotājus par to, ka viņiem...

Volkswagen noliedz runas, ka ražotājam, iespējams, nāksies atlaist 30 tūkstošus darbinieku

Vācijas autobūves koncerns Volkswagen noraidīja iepriekš izskanējušo informāciju, ka tam varētu nākties likvidēt līdz pat 30 000 darbavietu, ja...

Sony papildina savu bezvadu austiņu klāstu ar WF-C500 un WH-XB910N

Sony laiž klajā divus jaunus bezvadu austiņu modeļus WF-C500 un WH-XB910N, lai mūzikas klausīšanās būtu vēl patīkamāka un ērtāka....

Klajā nākusi Garmin DriveSmart – navigācija drošākai un ērtākai braukšanai

Garmin nācis klajā ar jaunu, portatīvo GPS satelīta navigācijas sistēmu Garmin DriveSmart, kas autovadītājiem brauciena laikā sniedz vēl nebijušu...

Lietotņu analīzes kompānijas “App Annie” jaunākais ziņojums atklāj datus, kas “Youtube” nemaz nav iepriecinoši. Noskaidrots, ka iedzīvotāji ASV un Lielbritānijā tagad katru mēnesi pavada vairāk laika, skatoties saturu “TikTok”, nevis “Youtube”, kas tik ilgu laiku bijis līderis savā jomā. Uzreiz jāsaka, ka iegūtie dati atspoguļo tikai “Android” lietotāju paradumus.

Jau pērnā gada augustā tika novērots, ka, piemēram, iedzīvotāji ASV biežāk skatās “TikTok”, nevis “Youtube” video. Tas skaidrots ar to, ka cilvēkiem šobrīd vairāk patīk skatīties tieši īsos video. Šogad šī tendence tikai pastiprinājusies, un tā novērojama arī Lielbritānijas iedzīvotāju vidū. “App Annie” ziņojumā teikts, ka šī gada jūnijā lietotāji ASV “TikTok” skatījušies vidēji 24 stundas, kamēr “Youtube” – vidēji 22 stundas un 40 minūtes. Lielbritānijā šī atšķirība ir vēl izteiktāka. Tur “TikTok” vidēji mēnesī tiek skatīts 26 stundas, kamēr “Youtube” – vien 16 stundas.

Svarīgi piezīmēt, ka šie skaitļi ietver tikai to skatītāju skaitu, kuri lieto “Android” ierīces un līdz ar to neatspoguļo mobilo ierīču lietotājus kopumā. Tomēr vispārējā tendence ir novērojama, īpaši “TikTok” straujais lietošanas pieaugums šo pēdējo pāris gadu laikā. Tas noticis, neskatoties uz bijušā ASV prezidenta Donalda Trampa draudiem aizliegt šo lietotni valstī.

Vienlaikus kopumā “Youtube” lietošanas laiks joprojām apsteidz “TikTok”. Par to jāpateicas ap diviem miljardiem “Youtube” lietotāju, kamēr “TikTok” reģistrējušies ap 700 miljoniem cilvēku.

Reklāma

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
3 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

Lai ieliek vairāk reklāmas youtube, varbūt līdzēs.

“vēl vairāk”

Skaidrs, ka ASV un Lielbritānija ir īpaši “gudro” populācija :D

Reklāma
Reklāma
Reklāma