Lietotņu analīzes kompānijas “App Annie” jaunākais ziņojums atklāj datus, kas “Youtube” nemaz nav iepriecinoši. Noskaidrots, ka iedzīvotāji ASV un Lielbritānijā tagad katru mēnesi pavada vairāk laika, skatoties saturu “TikTok”, nevis “Youtube”, kas tik ilgu laiku bijis līderis savā jomā. Uzreiz jāsaka, ka iegūtie dati atspoguļo tikai “Android” lietotāju paradumus.
Jau pērnā gada augustā tika novērots, ka, piemēram, iedzīvotāji ASV biežāk skatās “TikTok”, nevis “Youtube” video. Tas skaidrots ar to, ka cilvēkiem šobrīd vairāk patīk skatīties tieši īsos video. Šogad šī tendence tikai pastiprinājusies, un tā novērojama arī Lielbritānijas iedzīvotāju vidū. “App Annie” ziņojumā teikts, ka šī gada jūnijā lietotāji ASV “TikTok” skatījušies vidēji 24 stundas, kamēr “Youtube” – vidēji 22 stundas un 40 minūtes. Lielbritānijā šī atšķirība ir vēl izteiktāka. Tur “TikTok” vidēji mēnesī tiek skatīts 26 stundas, kamēr “Youtube” – vien 16 stundas.
Svarīgi piezīmēt, ka šie skaitļi ietver tikai to skatītāju skaitu, kuri lieto “Android” ierīces un līdz ar to neatspoguļo mobilo ierīču lietotājus kopumā. Tomēr vispārējā tendence ir novērojama, īpaši “TikTok” straujais lietošanas pieaugums šo pēdējo pāris gadu laikā. Tas noticis, neskatoties uz bijušā ASV prezidenta Donalda Trampa draudiem aizliegt šo lietotni valstī.
Vienlaikus kopumā “Youtube” lietošanas laiks joprojām apsteidz “TikTok”. Par to jāpateicas ap diviem miljardiem “Youtube” lietotāju, kamēr “TikTok” reģistrējušies ap 700 miljoniem cilvēku.
Lai ieliek vairāk reklāmas youtube, varbūt līdzēs.
“vēl vairāk”
Skaidrs, ka ASV un Lielbritānija ir īpaši “gudro” populācija :D
Alternatīvi apdāvināto procents ir diezgan vienmērīgi sadalīts pa pasauli. Tur vienkārši ir vairāk pusaudžu ar smartfoniem.