web analytics

YouTube Shorts būšot TikTok tiešs konkurents

Jaunākie raksti

Biznesa nepārtrauktības plāns: Kas jāzina uzņēmējiem?

Jau vairāk nekā gadu pasaule dzīvo līdz šim nepieredzētos apstākļos, un Covid-19 pandēmija ir ietekmējusi arī uzņēmējdarbību. 2020. gadā...

Ar ko īpaša ir videospēle “Valheim” un kāpēc tā kļuvusi tik populāra?

Es neteiktu, ka esmu kvēlākā videospēļu fane un ka šādi visbiežāk pavadu savu brīvo laiku. Tomēr reiz pa reizei...

OnePlus un Hasselblad uzsāk ilgtermiņa sadarbību, lai izstrādātu nākamās paaudzes flagmaņu viedtālruņu kameras

Globālais tehnoloģiju zīmols OnePlus šodien oficiāli paziņojis par trīs gadu sadarbību ar leģendāro kameru ražotāju Hasselblad, lai kopīgi izstrādātu...

“Ford F-150” jau pēc dažiem tūkstošiem kilometru ir problēmas ar rūsu auto apakšā

Rūsa nav patīkama lieta, to nevēlamies ieraudzīt nevienai mašīnai, taču tā ar laiku neizbēgami parādīsies, ja dzīvojat teritorijās, kurās...

Kompānijai “Tesla” ir sava sociālā platforma

Ja vēlies uzzināt visu par un ap "Tesla", bez Īlona Maska regulārajiem tvītiem tagad ir pieejama jauna sociālā platforma...

TikTok ir uzskatāms par vienu no populārākajām lietotnēm pēdējā gada laikā. YouTube nevēlas palaist garām šo īsvideo trakumu – tiek runāts, ka YouTube gatavojot Shorts video servisu.

YouTube Shorts arī ļaus izvietot īsus video lietotnē, bet pret TikTok iespējām pretī tikšot likta ļoti plaša mūzikas un skaņu bibliotēka.

TikTok popularitāte pagājušā gada laikā kāpusi par vismaz 15%, kopumā TikTok lietotne App Store un Google Play veikalos ielādēta 800 miljonus reižu.

Uz TikTok popularitātes viļņa vēlas pasērfot arī Facebook, kas jau dažos tirgos šobrīd izmēģina Lasso lietotni ar līdzīgu filozofiju.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: