Reklāma

Patents atklāj, kā izskatīsies gaidāmais “Yamaha” elektriskais motorolleris

Jaunākie raksti

Fintech uzņēmums “Wise” (“TransferWise”) plāno kļūt par publisku kompāniju

Finanšu tehnoloģiju uzņēmums "Wise", kas agrāk bija pazīstams kā "TransferWise", nācis klajā ar paziņojumu, ka vēlas kļūt par publisku...

“Facebook” sākot ar 22. jūniju piedāvās publicēt arī podkāstus

Podkāsti jeb aplādes, jeb raidieraksti - kā katram tos labāk patīk saukt, īpaši pandēmijas laikā guvuši popularitāti klausītāju vidū....

“Canon” savos Ķīnas birojos izmanto kameras, kas ļauj ienākt tikai smaidīgiem darbiniekiem

Ir tāds teiciens, ka smaids rada smaidu, un šķiet, ka tehnoloģiju uzņēmums "Canon" tam ir pieķēries pārāk cieši. Kompānija...

“SpaceX” raķešu sistēmas “Starship” pirmais orbitālais lidojums tiks atlikts

Lai arī sākotnēji "SpaceX" savas "Starship" raķešu sistēmas, kurā ietilpst kosmosa kuģis “Starship” (upper stage) un pirmā posma raķete...

“Spotify” piesaka karu “Apple Podcasts” – iegādājas AI uzņēmumu “Podz”

Tieši pirms pāris dienām, 15. jūnijā, "Apple" oficiāli izlaida savu podkāstu abonēšanas platformu, sastādot nopietnu konkurenci "Spotify". "Spotify", jūtot,...

“Yamaha” 2019. gada Tokijas autoizstādē pirmoreiz prezentējā elektriskā motorollera “E01” konceptu. Kā tas pieklājas, koncepts bija ļoti ekspresīvs un ar savdabīgu dizainu, taču tagad patenti atklāj, kāds tad varētu izskatīties sērijveida motorolleris.

Salīdzinot ar oriģināli prezentēto konceptu, pazudušas daudzas detaļas, ražotājam motorolleri pielāgojot reālajām prasībām dalībai ceļu satiksmē. Gala variantā tiks izmantoti klasiski plastmasas paneļi, uzstādīti lielāki spoguļi un lampas, tāpat tiks izmantota klasiska priekšējā dakša. Arī lādēšanās spraudnis paredzēts priekšdaļā. Patenti atklāj, ka baterijas būs novietotas centrālajā daļā, turklāt, tās nebūs nomaināmas kaut kur ceļmalā. “Yamaha” ir viens no motociklu ražošanas uzņēmumiem, kas kopā ar vairākiem konkurentiem izveidojis apvienību ar mērķi izveidot standartizētas, nomaināmas motociklu baterijas.

Pagaidām nav zināms, kad šis elektriskais motorolleris varētu nonākt ielās, bet, ņemot vērā patentu esamību Japānā, diezgan droši varam apgalvot, ka līdz tam vairs nav ilgi. Tāpat nav zināmi jaudas parametri, taču tiek spekulēts, ka šis elektriskais motorolleris un tā parametri būs līdzvērtīgi esošajiem 125cc rolleriem

Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments

būtu intresanti,ja kautkas šāds tiktu arī notestēts.

Elektriskos motorollerus mēs jau iepriekš bijām testējuši un noteikti apskatīsim arī šo, kad tas būs pieejams Latvijā. Pagaidām palasi mūsu iepriekšējos apskatus:

* Vässla 2: https://kursors.lv/2019/06/18/vassla-2-elektriska-motorollera-apskats/
* NIU N Sport: https://kursors.lv/2019/07/17/niu-n-sport-elektriska-motorollera-apskats/
* NIU NQi GTs Pro: https://kursors.lv/2020/08/03/niu-nqi-gts-pro-elektriska-motorollera-apskats-70-km-h-maina-visu/
* CAKE kalk&: https://kursors.lv/2020/11/01/iepazistamies-ar-cake-kalk-elektrisko-motociklu/

Reklāma
Reklāma
Reklāma