Web Analytics
More
    Reklāma

    Yamaha izziņojis jaunu servisu, kas nodrošinās ērtu bateriju nomaiņu un uzlādi elektriskajiem velosipēdiem

    Jaunākie raksti

    Japānā bāzētais uzņēmums Yamaha ir izziņojis jaunu servisu, kas piedāvās uzlabot pārvietošanos ar elektriskajiem velosipēdiem un motorolleriem. Tās būs īpašas elektrisko akumulatoru stacijas, kas būs izvietotas dažādās pilsētās, piedāvājot to ērtu nomaiņu un tālāko uzlādi.

    Jaunā servisa nosaukums ir ENYRING, un tas fokusēsies uz sadarbību starp Yamaha Motor un saistītajiem partneriem. Pirmie uzlādes un apmaiņas punkti tiks izvietoti Vācijā, Berlīnē, kā arī Nīderlandē. Skaidrs, ka tas ir veids, kā Yamaha vēlas nostiprināties elektrisko velosipēdu akumulatoru tirgū, tomēr nevēlas to darīt vien pašu spēkiem.

    Reklāma

    Sākumā serviss piedāvās iespēju nomainīt elektrisko velosipēdu baterijas. Proti, lietotājiem būs pieejamas dažādas speciālās stacijas pilsētā, pie kuras piebraucot varēs paņemt jaunu bateriju, kā arī ievietot iepriekšējo uzlādei. Process aizņems vien pārdesmit sekundes, tādējādi ļaujot ar šiem transporta līdzekļiem nobraukt garāku distanci.

    Yamaha arī sola, ka jaunais ENYRING serviss rūpēsies par nolietoto bateriju pārstrādi. Kad tiks sasniegta 70-80% kapacitāte, kas jau vairs nenodrošina pietiekami lielu nobraucamo distanci, akumulatori tiks pārvērsti par enerģijas glabātuvēm. Tādējādi serviss sola paildzināt akumulatoru ilgdarbību, lai tie vienkārši nenonāktu atkritumos.

    Pagaidām gan lielākais jautājums ir par tiem elektrisko velosipēdu zīmoliem, ar kuriem sadarbosies Yamaha. Varbūt uzņēmums plāno piedāvāt savu baterijas standartu, kuru nāksies adoptēt jaunajiem velosipēdu modeļiem, vai arī tiks atbalstītas jau šobrīd esošās baterijas.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    6 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Biteme
    04.01.2024 11:46

    akumulatori tiks pārvērsti par enerģijas glabātuvēm – bet akumulatori jau sākotnēji ir enerģijas glabātuves)

    Krotow
    04.01.2024 16:50
    Reply to  Biteme

    Vienkāršāk pateikt tā, nekā sākt skaidrot mājsaimniecēm, ka nolietotie lielas jaudas akumulatori tiks izmantoti kā mazas jaudas akumulatori enerģijas glabātuvēm. Jo abu dzimumu blondīnes tāpat nesapratīs, kāpēc neatgriezenisku ķīmisku un fizisku procesu dēļ iekšējai pretestībai pieaugot, akumulatoru kapacitāte un jauda (momentānā atbalstītā strāva) iet mazumā.

    Last edited 3 months ago by Krotow
    Skābene
    04.01.2024 16:41

    Kāpēc neviens nepiedāvā velosipēdu un motorolleru maiņas servisu! Tai vietā, lai mainītu baterijas, varētu salikt uz ielām Yamaha velsoipēdu un motorollerus dokus, kur atstāt braucamrīku un paņemt vietā citu. Pie reizes tiktu ne tikai lādēti akumulatori, bet nodrošinātas arī apkopes braucamajam.

    Krotow
    04.01.2024 16:55
    Reply to  Skābene

    Ar Skok skūteriem nepietiek? Esošos nomas velosipēdus gan varētu padarīt elektriskus ar piedziņās ātruma ierobežotāju – tam piekrītu. Tūristi novērtēs.

    Last edited 3 months ago by Krotow
    Skābene
    05.01.2024 08:55
    Reply to  Krotow

    Skok skūteru ir par maz un par maz vietu, kur var nolikt! ;) Arī Sixt ričuku ir par maz, kad vajag, nekad nevar dabūt! Tie elektriskie īsti mūsu reljefam nav piemēroti, jo to būtība ir asistēt minējam pret kalnu. Pa plakanu reljefu elektromotors tikai bremzē un traucē.

    Biteme
    04.01.2024 17:09
    Reply to  Skābene

    DUS un auto noma ir divi tik atšķirīgi uzņēmējdarbības veidi. Tāpat arī šeit.

    Reklāma