Reklāma

Yamaha izziņo divus jaunus elektriskos kalnu divriteņus

Jaunākie raksti

Epson pārtrauks ražot lāzerprinterus

Japānā bāzētais Epson paziņojis, ka uzsāks pārtraukts lāzerprinteru ražošanu. Pilnībā no lāzerprinteriem Epson atteiksies līdz 2026. gadam. Ražotājs norāda,...

Bite pāriet no Huawei uz Ericsson tīkla aprīkojumu

Turpinot mobilo sakaru tīkla attīstības stratēģiju un investējot vairāk  nekā 70 miljonus eiro, IKT pakalpojumu sniedzējs “Bite” šogad uzsācis...

“Wolt Drive” tagad nodrošinās ātru piegādi no “jebkura” veikala

"Wolt" piedāvā jaunu pakalpojumu - “Wolt Drive” jeb piegādi mazāk nekā stundas laikā tiešsaistē pasūtītām precēm. “Wolt Drive” būs...

Lancia pārdzims par elektroauto zīmolu

Kādreiz tik ļoti populārais itāļu auto zīmols Lancia atgriezīsies kā elektroauto ražotājs. Tiek pat solīts, ka pirmie Lancia elektroauto...

Foxconn haoss Apple varētu izmaksāt 6 miljonus nesaražotu iPhone 14

Jau iepriekš rakstījām, ka Foxconn ražotnē, kura uzskatāma par lielāko iPhone rūpnīcu Ķīnā, izcēlušies masveida nemieri. Šī rūpnīca saliek...

Zīmols Yamaha izlaidis divus jaunus elektrisko kalnu velosipēdu modeļus, papildinot esošo sēriju ar augstākās raudzes modeļiem, kas tieši paredzēti aktīvai braukšanai dažādos apvidos.

Yamaha elektrisko kalnu divriteņu sērija tika izlaista pirms diviem gadiem, un tagad to papildinās jaunie modeļi YDX-MORO 05 un YDX-MORO 07, kas būs aprīkoti ar uzņēmuma veidoto motoru PW-X3. Kā norāda pieejamā informācija, tad jaunais motors būs par 10% vieglāks un 20% mazāks, salīdzinot ar iepriekšējās paaudzes modeli, bet tas spēs sniegt lielāku jaudu un būt efektīvāks. PW-X3 ir 85 Nm griezes moments, un 250 W jauda, ar maksimālo jaudu 500 W.

Motors būs spējīgs sniegt atbalstu braucējam līdz pat 32 km/h, un būs pieejami seši dažādi režīmi. Kā norāda Yamaha, tad jau ar pirmo pedāļa mīnienu, motors būs spējīgs sniegt atbilstošo palīdzību, lai braucējs var pillnībā koncentrēties uz ceļu. Tā kā jaunie elektriskie divriteņi ir paredzēti aktīvai braukšanai, tie būs aprīko gan ar priekšējo, gan aizmugurējo amortizatoru.

Tāpat rāmis būs Yamaha veidots ar īpaši sadalīto dizainu, kurā stiprināt aizmugurējo amortizatoru, un motors atradīsies starp klaņiem, bet akumulators iebūvēts rāmja apakšējā daļā. Neskaitot to, riteņa detaļas nāk gan no Shimano, gan Maxxis brendiem, kas ir zināmi nozarē. Riteņu diametrs būs 27,5 collas.

Lētākā modeļa YDX-MORO 05 cena būs 5799,99 USD, bet dārgākā YDX-MORO 07 attiecīgi 6399,99 USD.

Reklāma

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
4 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Biteme
05.10.2022 14:58

ar pirmo pedāļa mīnienu, motors būs spējīgs sniegt atbilstošo palīdzību, lai braucējs var pillnībā koncentrēties uz ceļu…pag, bet tie taču ir kalnu riteņi!

Biteme
05.10.2022 20:08

Vai, nu nav jau viss jāuztver tik nopietni….bet ja nu prasi – labāk koncentrēties vadīšanai vai braukšanai….bet tas jau kā ar jebkuru velosipēdu, ar vai bez motora.

Turklāt šeit ir ietverts paradokss – motors, kas it kā ļauj vairāk koncentrēties braukšanai, tai pat laikā ir arī iemesls, kāpēc ir jākoncentrējas vairāk. Jo ātrāk brauc, jo lielāka uzmanība notiekošajam.

KKTK
06.10.2022 09:15

Ar nākošo vai aiznākošo versiju Yamaha gan jau iemācīsies uztaisīt motora vāciņu, kas nepiepildīsies ar ūdeni un dubļiem. Bet citādi – liekam blakām riteni ar Boršč motoru un testējam, kādas ir atšķirības.

Reklāma