Plaša profila speciālisti Yamaha prezentējuši jaunu elektrisko kalnu velosipēdu līniju YDX MORO, kuru papildinās divi modeļi.
Lielākais jaunums no uzņēmuma ir speciālais dalītais rāmis, kurš ļauj bateriju ievietot tajā iekšā, nevis pievienot zem vai virs tā. Kā norāda kompānija, tad šāda iespēja ļauj veidot stabilitāti un samazināt triecienus sēžot vai stāvot kājās, kā arī uzlabot manevrētspēju ļoti dinamiskos braukšanas apstākļos, kādi var būt kalnu vidē. Motors būs pievienots centrālajai asij, kā tas novērots arī konkurentu vidū.
Jaunā konstrukcija ļaujot veidot nedaudz stāvāku velosipēda rāmja apakšējo daļu, kas palīdz braukt stāvākās vietās, kur vēl papildus pieslēgsies elektromotors, balstoties uz nepieciešamo slodzi. Paredzēts, ka šis modelis tiks aprīkots ar 500Wh bateriju, un jauno PW-X2 motoru.
Otrs modelis ir pirmā uzlabotā versija (YDX MORO Pro), kura speciālie sensori palīdzēs ļoti precīzi noteikt, kādu jaudu nepieciešams piegādāt no riteņa elektromotora, kā arī automātiski pārslēgsies starp nepieciešamajiem jaudas režīmiem. Tomēr kopumā tas ļoti neatškiras no pirmā modeļa, un šobrīd nav pieejama ļoti precīza tehniskā informācija par Yamaha elektrovelosipēdiem, jo kompānijai ir tikai izziņojusi gaidāmos modeļus.
Vēl viens pielietojums eMTB – tava sieva ir sportiste spēcīgo amatieru grupā, tu – nīkulis pie datora. Viņai arī atpūsties patīk aktīvi, uz velo, tev – rakstot komentus kursorā. Cik ilgi tas var turpināties? Kā zināms, stipriem pāriem ir kopīgas intereses. Nebēdā – kāp uz eMTB un pievienojies, varēsi turēt līdzi sievai un ar laiku pārsēdīsies uz velo bez motora, eMTB paliks kā papildus braucamais vai pārdosiet. Ne vienmēr tehnoloģijas traucē un kaitē.
Drīzāk uz šāda braucot, parasto velo vairs izmantot nevēlēsies.
Diezgan ticami, īpaši ja vēlas braukt ar riteni uz darbu. Mazāk problēmu ar pretvēju un galā ierodies nesasvīdis, kas ietaupa pārģērbšanās laiku. Man elektrovelo iepriekšējās darbavietās, kur sabiedriskā transporta grafiks un pārsēšanās iespējas ar katru jaunu darba vietu kļuva arvien kretīniskāki, braukšanai uz darbu vasarās būtu ļoti noderējis.
Šis svīšanas mīts jau zajebal… Tu ar kājām ejot arī ej darbā dušā? Ja nevar noturēt cuku, tad jāmin tādā tempā kā nesvīst. Ja ir jābrauc pa pilsētu tad luksofru dēļ nav praktiski starpība min pie pulsa 160 vai pie 130.
Iedzer pienu un nomierinies. Pārāk lēni braukt uz tām vietām, kur strādāju, padara braukšanu ar velo bezjēdzīgu. Un ir arī pretvējš. Te starp lasītājiem ir cilvēki, kuri zina un neļaus samelot :)
Tieši tā, Juri. Izbrauc ar velo un tad runā par velobraukšanas niansēm.
Tas jau mazliet no sērijas – šodien neēdīšu, lai nepierastu pie pilna vēdera sajūtas. Ja nu gribēsies ēst arī rīt!))
Ja cilvēks ir tik viegli ietekmējams, tad visdrīzāk, viņš arī ar parasto velo nebrauc. Un tad jau sanāk, ka labāk lai brauc ar evelo, nekā vispār nebrauc. Nu un ja kādu mēnesi brauks vairāk ar evelo, izspēlēsies, izmēģinās ko jaunu – tas jau nenozīmē, ka esošos velo vairs neaiztiks. Parasti jau cilvēkiem tāpat ir vairāki velo – pilsētai, tūrismam, sportam, pludmalei, ziemai, maz kam vēl. Vēl viens nenogalinās)
Nost jau negalinās, taču vai viņš vairākus velo varēs atļauties, ir viens jautājums. Un ja nedzīvo privātmājā, kur lai to “transporta floti” glabā?
Jākarina gaitenī pie sienas
Scenārijs no zinātniskās fantastikas. Dzīvē šādi pāri nemēdz veidoties ;)
nu re, arī reklāmas slogans – our bikes make dreams come true!
Kur tūristu velo?
Kas ir tūrisms? Braukšana pa šosejām, nakšņojot moteļos? Braukšana pa daudzmaz labiem ceļiem ar savu telti, guļammaisu un traukiem? Vai braukšana pa grūti izejamām takām, vietām pa bezceļu un iztiekot ar minimālu aprīkojumu? Varbūt kontinetu šķērsošana?
Tas viss ir tūrisms un katrā no gadījumiem vairāk būs piemērots cits velo.